Voorstelrondje


  • Anonymous
  • 0 reacties

Hallo allemaal,

 

Heel fijn dat de Kindertelefoon naast een telefoonlijn en een chat ook nog een forum heeft! Ik hoop dat iedereen op de gewenste manier verhalen, problemen, succesverhalen, vragen etc. bespreekbaar kan maken. Ik schreef in mijn vorige zin expres geen ‘zijn’ en ‘haar’, omdat ik ook volledig open wil staat voor non-binaire mensen.

Paar eigenschappen van mij zijn:

  • Vrolijk;
  • Sociaal;
  • Druk (of geef het meteen een mooi excuus: ‘Sociale mensen zijn altijd druk.’);
  • Nou ja, dan kan af en toe chaotisch er ook tussen - 🙂 -...;
  • Een luisterend oor;
  • Leergierig;
  • Creatief.

Af en toe voel ik mezelf niet heel goed. Dat heeft iedereen en je zorgen of problemen vertellen aan andere mensen kan erg opluchten. Dat is een van de redenen dat ik hier ben, maar mijn voornaamste reden is, omdat ik er graag voor jullie wil zijn. Psychologie vind ik heel interessant en ik hoop dus ook gewoon graag van jullie te leren.

 

Hobby's: Spaans leren, radio maken, muziek luisteren, sociale activiteiten, voetballen en héél graag mensen begrijpen en steunen. Soms is luisteren (en op die manier dus steunen) beter dan advies geven. Daarom zet ik advies geven niet in het rijtje. Ten slotte heeft iedereen een eigen mening, die ik graag respecteer, en dan is het niet altijd handig om toch advies te gaan geven. 

 

Ik ben heel benieuwd naar de mensen die dit lezen! Ik heb het forum kort bekeken en heb al enkele klavertjes vier uitgedeeld, maar na mijn bericht zal ik pas echt gaan uitvinden wat dit forum voor mensen kan betekenen. Ik zag al een topic genaamd: ‘Ik hou van dit forum’ en dat geeft een goed gevoel! 

 

Even voor een good mood - 🙂 - een goed nummer: Best Times Right Now - Lance & Linton.  
Zijn er muzieksuggesties? 

 

Bedankt dat ik me hier nu al welkom voel. Ik hoop jullie vaker te zien!

 

Groetjes,

 

HelpendeHand01


15 reacties

Hey @HelpendeHand01 

 

Welkom op het forum! We zijn blij om weer iemand er bij te hebben om mensen te helpen.

 

Groetjes van mij!

Oh, en een muziek typje: There will be a way - Dotan

Reputatie 2
Badge +3

Hi HelpendeHand01

welkom, op het forum!!!

Hey HelpendeHand01!

 

Welkom op het forum! Ik hoop dat je veel plezier gaat hebben hier😉

 

Groetjes van mij!

Oh, en een muziek typje: There will be a way - Dotan

Hallo @RobinHood,

 

Bedankt voor je post! Ik had je al gezien in enkele andere posts en ik vind het leuk om je nu te spreken. Ik heb je nummer aan staan en ik kende het lied al, maar het blijft toch een goed nummer hoor!

 

Hopelijk zie ik je snel weer!

 

 

welkom, op het forum!!!

Hallo @Zaxy

 

Bedankt! Leuk dat je reageerde! 

Welkom op het forum! Ik hoop dat je veel plezier gaat hebben hier😉

 

En hopelijk draag jij daar flink aan bij :laughing:  , haha! Bedankt! 

 

Reputatie 7
Badge +19

WELCOME!!!

onnodige quote verwijderd


Bedankt, @jaivy! Altijd leuk om een vaste gast te ontmoeten, haha.

 

 Hi @HelpendeHand01,

 

op de valreep kunnen we nog even kennis maken, want overmorgen is onze tijd hier voorbij…...helaas voor ons dan :relaxed:

 

We wensen jou alvast een mooie tijd toe op het forum. Oh ja ik zeg 'we’  omdat ik vaak met m'n twin hier ben, terwijl het mijn account is :thinking:

 

Je komt door je voorstelrondje gelijk al over als een sympathieke jongen met goeie ideeën.

 

Als je meer over ons wilt weten (ons voorstelrondje) raad ik je aan om één van mijn topics te lezen, zoals 

of

 

Hoeft natuurlijk niet….

 

Verder vinden we je handtekening wel cool: ‘Wie verdwaald is, ontdekt nieuwe wegen’

Wij zijn ook niet zo van alleen de paadjes volgen en dan 'verdwaal’ je wel eens en dan kom je idd nieuwe mensen en dingen tegen en verruim je je blik. Mooi uitgangspunt om daar voor open te staan :relaxed:

 

Dat was een vrolijk liedje wat je gepost had. Pluk de dag en geniet van het moment.

 

Wij zeggen ook vaak dingen met liedjes en onderstaande vinden we wel toepasselijk:

Two Steps From Hell - Never Give up on Your Dreams ( EXTENDED Remix by Kiko10061980 )

 

quote uit het intro:

The surest way to make your dreams come true is to live them. If you believe you can, you can make your dreams come true.

 

Go for it en ik kan zeggen, na 4 jaar op het forum rond te hebben gekeken dat je hier van alles kunt mee maken en een mooie tijd kunt hebben, terwijl je anderen leert kennen en ook nog eens mensen kunt helpen en zelf geholpen kunt worden.

 

Groetjes :relaxed: ,

M&M's en twin (die geen account heeft hier)

Heey,

Welkom op het forum, fijn dat je er een goed gevoel bij hebt! Altijd leuk om weer nieuwe mensen te leren kennen.

Ik ben Simply Me. Overmorgen word mijn account verwijderd, vanwege mijn leeftijd. Ik heb zo'n 10 maanden deel uit mogen maken van het forum en dat was een fantastische tijd.

Ik vind heel veel dingen leuk om te doen en heb zo ook wel wat hobby's. Wij zullen elkaar niet meer veel tegenkomen. Maar ik wens je een fijne tijd en veel plezier op het forum!

Qua liefje vind ik 'Dream On' van Aerosmith mooi, maar ik houd van heel veel muziek😊

https://m.youtube.com/watch?v=ssZfZ8uWaOF

Groetjes,
Simply Me

Hallo @M en Ms,

 

Wat jammer dat ik jullie vanaf overmorgen niet meer tegenkom. Ik zal een digitale zoekactie gaan opstarten en alle berichten van jullie vinden, haha. Jullie moeten me wel nog even uitleggen hoe je in een voorstelrondje op zo'n leuke manier een treurig afscheid kan aankondigen. 
Geloof me: de topics van jullie ga ik lezen! 

 

Over het liedje gesproken: Pluk De Dag is ook een goed lied ;) Moet je ook maar eens luisteren. 

 

Ik heb je post met plezier in twee of drie minuten gelezen en ik vind het, hoe raar het ook klinkt, nu al jammer om weer afscheid van jullie te moeten nemen. Dit laat al meteen zien wat het forum voor mensen kan betekenen. 

 

Hopelijk gaat alles nu goed met jullie. Dit is een afscheid, geen vaarwel. Tot ooit in een hiernamaals, haha.

 

Groetjes,

 

HelpendeHand01

 

 

Hallo Simply,

 

Jammer dat jij overmorgen ook weggaat. Het leek me erg gezellig om je nog vaker op het forum tegen te komen, maar helaas. 

 

Het liedje van jou en van @M en Ms vond ik allebei goed. Die komen in mijn Spotify playlist :) ! 

 

Heb morgen een fijne laatste avond hier. 

 

Groetjes,

 

HelpendeHand01

Heey,

Het is zeker jammer, maar het is ook tijd om van het forum te gaan, ik behoor immers niet meer tot de doelgroep.

We hebben elkaar hier nog even gesproken, dus dat was ook gezellig, en je zult vast en zeker nog andere mensen tegenkomen.

Veel plezier en gezelligheid op het forum!

Groetjes,
Simply Me

Reputatie 3
Badge +1

welkom @HelpendeHand01 

fijn dat jij ook voor mensen wilt klaar staan! Uiteraard willen we jou ook helpen als het een x wat minder gaat! gezellige tijd hierrr!

 

liefs @chocolatelover 

Reageer