Voorstelrondje 2

  • 7 June 2021
  • 2 reacties
  • 87 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hey wat leuk dat je er bent!

Ik had vandaag al een "Even voorstellen” gemaakt, maar ik vond hem achteraf wat karig, dus vandaar dat ik een uitgebreide versie heb gemaakt! 

Wie is Robin Hood?

De persoon die achter dit account zit, is en zal altijd anoniem blijven. Ik wil niet dat mensen doordat ze mij per ongeluk kennen zich bang of iets dergelijks gaan voelen om hier hun vragen of problemen te delen. 

Maar ik kan natuurlijk wel wat algemene dingen melden. Ik ben een jongen momenteel 16 jaar oud en hetero. Mijn hobby's zitten vooral in de ICT. Momenteel ben ik bezig met Software Ontwikkeling etc. En daarnaast zoals heel veel jongens game ik regelmatig. Ook ben ik erg geïnteresseerd in politiek, dat kom je helaas niet zo vaak meer tegen.. :wink:

Daarnaast ben ik zo'n 6 jaar geleden gediagnosticeerd met het Syndroom van Asperger (een vorm van Autisme)

Waarom ben ik op dit forum gekomen?

Als je naar mijn profiel gaat, zie je dat ik richting het eind van 2019 mijzelf heb aangemeld. Dit omdat ik toen een antwoord op een vraag nodig had. Die heb ik gevonden en heb er daarna eigenlijk twee jaar niks mee gedaan. Nu ging ik onlangs samen met een vriend, en nu komt er iets waar ik me een beetje voor schaam: Wij gingen samen het forum lezen, en we hebben om de "domme” vragen van mensen gelachen. Ook lazen we verhalen over verkrachting, aanranding, zelfmoord etc. Dat raakte mij nogal, en ik wilde die mensen graag helpen! Dus daarom ben ik sinds vanmorgen erg actief op dit forum, en met heel veel plezier!

Welke opleiding doe je?

Ik zit momenteel in HAVO 4. Het verloopt op zich prima maar het wordt nog maar de vraag of ik over ga, maar ik ga er van uit van wel. 

Vrienden en familie

Ik heb een hele lieve familie om me heen staan en daar zijn eigenlijk geen problemen. Ook heb ik een goede vriendengroep waarmee ik veel omga.

Heb je werk?

Jazeker, ik werk momenteel in de supermarkt (ik ben bang dat het onder reclame valt dus ik zal de naam niet noemen). Ik werk daar al bijna 2 jaar met plezier.

Religie

Ik ben protestants (christelijk) en heb daar inmiddels een goed standpunt in gevonden en kan dat goed verdedigen. Ik vindt het ook vanuit mijn geloof normaal om mensen te helpen en ik help altijd waar ik kan!

Verleden

Zoals ik al vertelde heb ik autisme, vroeger vond ik het heel moeilijk om daar mee om te gaan. Ook al heb ik geen heftige vorm van autisme. Ik heb gelukkig leren om te gaan met het "positieve” want dat is hoe ik het zie. 

Qua heftige dingen die ik heb meegemaakt heb ik zelf niet een lang lijstje. Maar wel heel veel vrienden om mij heen. Denk aan echtscheidingen, zelfmoordpogingen (waaronder mijn zusje) en dergelijke. Een ding is mij altijd bijgebleven ook al is het nog niet zo lang geleden. In maart 2020 kregen mijn oom & tante een baby. Helaas werd hij geboren met al 25 weken, dat is erg jong. Het ging God zij dank erg goed met hem. Maar na vijf dagen kreeg hij opeens een hersenbloeding en overleed hij. Ik heb echt heel veel verdriet ervan gehad. Gelukkig heb ik ook dat goed kunnen verwerken, maar ik denk er regelmatig nog aan.

Verder zijn er nog heel veel dingen gebeurd, die ik nu niet allemaal ga opnoemen, misschien ooit!

Wat is je plan op dit forum?

Mijn plan is om mensen op elk onderwerp te helpen, toen ik vanmorgen begon begon ik al gelijk met een topic over aanranding en toen dacht ik ja, ik denk dat ik iemand daarmee kan helpen! En dat zal ik zo lang mogelijk blijven doen.

Slot

Ik denk dat je nogal lang bezig bent geweest lezen, maar als je nog vragen hebt stel ze! Ik ben erg open!

 

Groetjes van mij!

Robin Hood & de persoon achter hem! 


2 reacties

Reputatie 4
Badge +4

Heyy,

wat is dit interessant om te lezen! :)

blijf vooral zo door gaan hoe je het nu doet, als ik zo je topic lees lijk je op een blije en gezonden jongen!

als er iets is of als je ergens mee zit kan je het altijd delen!!

 

groetjes moi <3

Hey Robin Hood!

 

Wat leuk dat je zo’n uitgebreid voorstel rondje doet!

 

De reacties die je tot nu toe hebt gepost vind ik goed overkomen, zijn goed onderbouwd en in duidelijk te taal! Ga zo door☺️

Nogmaals veel plezier op het forum de komende tijd! Als je vragen hebt of iets kwijt wilt mag jij natuurlijk ook altijd je verhaal doen of je vragen stellen.

 

Groetjes van mij😉

Reageer