snijden

  • 12 February 2020
  • 3 reacties
  • 200 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hey,

Ik denk dat ik weer gw ff mn verhaal kwijt wil. 

Door de storm van zondag was er een kans dat we omplaats van schaatsen toch gingen gymen. Ik las dat om 11 uur ‘s avonds, dus niet dat ik kon slapen ofzo. Ik heb heel lang wakker gelegen en zitten piekeren over de gevolgen van de gymles. Mn gym docent zal achter dat snijden komen, hij vertelt het aan mijn mentor, men mentor vertelt T aan mn ouders en via hen gaat het ongeveer de hele wereld over. 

Die ochtend hadden we Cito’s (ja in de 2e), dat was de 2 uur voor de gymles. Ik heb die Cito’s helemaal verpest denk ik, bleek al dat gestress voor niks te zijn: we gingen toch schaatsen. 

Het schaatsen was wel fijn, ik heb vooral heel veel nagedacht, ik kon op een of andere manier niet verwerken wat er was gebeurd, aangezien het heel anders had kunnen lopen. 

Toen ik thuis was heb ik de KT gebeld om mn verhaal kwijt te kunnen: Wow dat luchtte op!

Ik weet ook sinds kort dat er een jongen verliefd op me is, ik vind hem ook echt heel leuk maar k durf T hem niet te zeggen😊. Ik heb hem tijdens het schaatsen verteld over T snijden aangezien hij me altijd opvrolijkt, hij was heel lief en heeft gezegd dat k altijd mn verhaal tegen hem kan doen   

Echt respect als je dit helemaal hebt gelezen😶  

Xx


3 reacties

Ik ben zo trots op je dat je je verhaal hebt gedeeld. Voordat ik zelf hulp zocht dacht ik altijd alle mensen die hulp zoeken zijn zwak of kunnen het niet alleen. Daar zat ik goed mis want juist de mensen die hulp zoeken en accepteren zijn helden voor het leven, die personen willen pas echt iets veranderen aan hun leven.

Groetjes

Reputatie 2
Badge +3

euh ik denk niet dat dit bij succesverhalen hoort...

Reputatie 2
Badge +2

wat goed dat je je verhaal hebt kunnen vertellen! ik weet uit ervaring dat dat echt kan helpen! neem kleine stapjes en zet elke dag een klein doel voor die dag! probeer ook echt te stoppen met sijden ookal is dat lastig! ik weet trouwens niet of dit bij succes verhalen hoort, je kan dit beter in emotione gevoelens zetten!

kuzz

Reageer