Vraag

School

  • 27 August 2020
  • 7 reacties
  • 223 Bekeken

Reputatie 1
Badge +1

Hoi hoi allemaal.

 

Gister had ik mijn eerste middelbare school (les dag), en ik was super nerveus!

We hadden al een introductie en sport dag gehad, en woensdag waren we vrij. Maar op vandaag had ik echt heel lang gewacht. Ik stond om half 7 op, kleedde me aan, belde mijn vriendin wakker, maakte mijn tas, mama had mijn haar gedaan en ik was bijna mijn gymtas vergeten, maar het kwam toch goed. Toen is die vriendin mij op komen halen en zijn we weggefietst. De dagen hiervoor waren niet mijn geluks dagen tho, niet veel over te vertellen, want dan ga ik me weer druk maken :) Mijn tas was SUPER zwaar en paste maar net in mijn kluisje. Het eerste uur Nederlands, en de man die daar les gaf zei dat hij ons zou matsen en zo weinig mogelijk huiswerk zou geven, daarna geschiedenis en blokuur handvaardigheid. De pauze was wat minder, want alle leerlingen houden tegelijk pauze en je mocht niet overal zitten, dus wij hadden geen plek. Dat vond ik wel een beetje jammer :P

Nu ben ik toch een beetje bang dat het huiswerk te veel word, maar daar kom ik vast wel over terug ;)

 

Ik hoop dat jullie eerste schooldagen goed waren bevallen! Fijne avond.


7 reacties

Reputatie 3
Badge +4

Hoi No_Name12

 

Goed om te horen dat het wel goed ging! ik kan me mijn eerste schooldag nog wel herinneren op de middelbare

Het was heel leuk!

 

 

Op een gegeven moment wen je aan t huiswerk en als je goed gaat plannen komt dat helemaal goed

 

veel succes

heyy

 

goed voor je dat je eerste dag goed ging :)) 

mijn eerste dag op de middelbare omygad kwas toen zo cringe lmao. fml

Reputatie 2
Badge +2

leuk dat je eerste school dag goed ging!
blijf vooral jezelf op school en ga niet bepaalde kanten van jezelf meer laten zien omdat anderen dat willen! suc6 op je school

kuzz

Leuk!

Ik ga na de zomervakantie ook naar de middelbare.

Wat vind je leuker: middelbare of basisschool?

Reputatie 2
Badge +3

leuk joh! ik kijk er ook naar uit!

Badge

wen er niet aan.

Reageer