Vraag

omschrijvingen van elkaar

  • 21 February 2024
  • 31 reacties
  • 646 Bekeken

Reputatie 7
Badge +9

hoi, ik ben een meisje van 14. ik weet niet waar al deze ideeën opeens weg komen. maar ik heb er weer 1. ik had een tijdje geleden al een topic geplaatst over gesprekken die je in je hoofd hebt maar nooit durft te voeren. nu heb ik een iets bedacht dat we elkaar proberen te omschrijven. ik weet even geen voorbeeld maar ik zal het uitleggen. je kijkt een beetje in iemands handtekening, topics of reacties en aan de hand daarvan omschrijf je iemand.

ik ga proberen zoveel mogelijk te reageren en zelf ook omschrijvingen geven

ik hoop dat dat mag van de moderators en dat het niet onze anonimiteit in gevaar brengt 


31 reacties

Reputatie 7
Badge +8

ik heb op dit moment geen puf in me om van alle forummers een beschijving te geven maar ik wil we reageren op de beschijvingen die ik heb gekregen

@Natureflower  jouwn beschrijving van mij is ietsjes te accuraat. 😅 Ik hou gewoon van mensen helpen, wat ik doe is echt heel klein maar als het iemand helpt, waarom niet? Toch snap ik wel wat je bedoeld en heb je volkomen gelijk, het begint steeds lastiger voor mij te worden om reacties achter te laten. Ik ga het sowieso wat rustiger aan doen.. ik moet haast wel.

Maar nu mijn mening over jou! Je bent echt een schat, je helpt iedereen en doet serieus je best. Je bent erg creatief en meestal vind ik het geweldig om jouwn reacties te lezen. Maar je mag ook wat tijd voor jezelf gaan nemen. Niet alles is zo positief in jouwn leven en dat is ook oke. ​ Dus misschien is het handig als we het beiden rustig aan doen? 

@Anoniemmuis Dankjewel!! Ik ken jou nog niet zo heel goed, dus ik wil niet teveel in de details gaan (omdat ik die niet heb) maar ik weet bijna zeker dat jij ook geweldig bent! ;) 

Reputatie 7
Badge +6

@LampenKap , Je bent een lief en behulpzaam persoon, en ik ben blij dat het beter met je gaat nu je in een woongroep zit!

En je kan goed tekenen 😉

 

Reputatie 7
Badge +9

ik heb een tijd niet kunnen reageren omdat ik wat andere dingen aan mijn hoofd heb. maar ik ga weer een paar mensen proberen te omschrijven. ik vind het wel leuk om te lezen hoe jullie mij omschrijven. als ik dat allemaal lees heb ik wel zoiets van ‘straal ik dat allemaal uit in mijn topics/reacties?’ ik kan mezelf het meeste vinden in de omschrijvingen van @Natureflower, @Jesse08 en @Anoniemmuis. en @tim16, nummer 84 komt er aan. nu een poging doen om jullie weer te omschrijven.

@Anoniemmuis eerste vraag. hoe is het met die jongen afgelopen? nu weer wat serieuzer. je lijkt mij een aardige meid. wel echt verlegen maar ik denk dat jij het in je hebt om de wereld te overheersen. ik denk dat jij zo'n type bent dat je op het eerste gezicht geen vlieg kwaad doet maar als er iemand problemen met je krijgt dat je dan alles op alles zet om te winnen.

@Anoniemxv ik kon niet veel maken uit wat ik had gelezen. maar ik denk dat jij een jongen bent die echt veel met technologie bezig is. meer weet ik niet

@Banaantjeeee ik heb zo'n gevoel dat jij echt heel gezellig bent. alles wat ik zie bij jouw straalt vrolijkheid uit. lastig uit te leggen maar het is gewoon zo.

volgensmij heb ik nu iedereen die ik nog niet heb gehad. ik hoop dat het een beetje klopt allemaal. ik ben erg nieuwsgierig of het klopt

Reputatie 7
Badge +3

Hey allemaal!

Mijn beschrijving voor iedereen is eigleijk: Iedereen doet zijn best en daar ben ik blij mee, iedereen helpt elkaar, zorgt voor elkaar enzv. Ik wil even zeggen Blijf zo door gaan iedereen! mijn dank aan:

@Tartan14 

@LampenKap 

@tim16 

@ikweethetnietmeer2009 

@smokey 

@Banaantjeeee 

@ItzJustin 

@Natureflower 

@Tover01 

@Anoniemxv 

@Jesse08 

@Wees Jezelf Bij Noah 

@I_NeedHope 

(passen veel meer bij maar het is laat en heb morgen 2proef werken)

Zorg goed voor jezelf iedereen!

Fijne dagen en groetjes @Kingboy 🤠👑

Reputatie 7
Badge +12

Ik geef een zacht, warm en liefdevol kusje aan iedereen hier. 😘

Liefs @Wees Jezelf Bij Noah 

 

Reputatie 7
Badge +17

Hoi hoi. Even speciaal voor @Anoniemmuis  nog dankjewel voor je mooie omschrijvingen en wat knap hoe je iedereen een compliment geeft. Ik had je nog niet bedankt omdat ik niet zo vaak op het forum kan nu maar bij deze! 😘 

En uiteraard allemaal ook een ♥️

Groetjes liefs Tartan X 

 

Reageer