Mijn levens verhaal.

  • 5 October 2021
  • 1 reactie
  • 93 Bekeken

Reputatie 1
Badge +1

Hii,

Ik ben geboren op (Een datum). Toen ik ongeveer 2/3 jaar was was mijn moeder zwanger van een tweeling. Jammer genoeg is dat een miskraam geworden. Nog iets later krijg ik een zusje.(Ik had al 2 broers) Toen ik in groep 1/2 zat vond ik mijn beste vriendin. Dat is ze nu nog steeds! Rond groep 3 kwam er een meisje hij mij op school. Ze is een pleegkind. Ik was bevriend met haar oudere pleegzus. Ik mocht haar (pleegkind) niet. Rond groep 4 werd ik pas echt vriendinnen met haar. Ik kreeg ook een vriendje, maar ik maakte het al snel uit😅. Voor ik het wist had ik zo'n beetje de zelfde middag een ander.(dit is eind groep 4) Eind groep 4 begin groep 5 ging ik vreemd en had ik weer met een ander. Met hem heb ik wel een paar jaar gehad. Totdat het jammer genoeg in groep 7 uitging. Rond eind groep 8 kregen we weer wat, maar hij twijfelde. Hij dacht dat hij mijn vriendin leuk vond. Ik heb thuis keihard wezen lopen te huilen. Het is toen toch uit gegaan. In de zomervakantie sprak ik altijd af met een groepje kinderen uit mijn klas. Ik werd verliefd op een jongen uit die groep. Waar ik in groep 4 ook al mee had. Hij heeft me afgewezen om het maar zo kort mogelijk te zeggen. Ik ben toen volgensmij ook niet meer naar het bos geweest. Er kwam ook veel ruzie en de groep is nu uitelkaar. Toen was mijn eerste schooldag op mijn middelbare school. Ik voelde de eerste dag geen klik en heb me opgesloten in de wc's. Ze hebben me de hele middag lopen zoeken. Niet echt een goeie start. Nu word ik vaak geduwt door een jongen uit mijn klas. Morgen ga ik op gesprek met mijn mentor om erover te praten. Morgen ben ik jarig en ga ik weer voor het eerst na een jaar mijn opa bezoeken. Hij ligt in het ziekenhuis vanwegen zijn dwang stoornis. Ik heb er veel zin in! ❤️ Ik wil ook nog even zeggen dat dit nog niet eens alles is wat ik allemaal heb meegemaakt, maar me vingers doen een beetje pijn. Mischien dat ik nog een andere X meer details vertel.

Echt bedankt voor het lezen!❣️

Groetjes T. 


1 reactie

Reputatie 5
Badge +4

Happy birthday 🎂 T,

wat rot dat je geen klik met de nieuwe klas heb misschien moet je nog even wennen. Negeer die jongen gewoon hij is je aandacht niet waard.

Zijn er misschien nog andere meiden in de klas die nog geen vrienden hebben? Zo ja ga een keer naast ze zitten misschien word het wel hartstikke gezellig 

Succes 

Liefs Lucky 

Reageer