mijn beleving van de afgelopen dagen die ik er niet was.



Toon eerste bericht

28 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Hoi wat een mooi en goed verhaal !!  En helemaal uit jezelf !  Ik ( en wij allemaal ) hebben jou gemist ! En ik snap je helemaal, ik vind het heel bijzonder dat ik zo voor je ben :) heel speciaal. Ik begrijp je verhaal heel goed,  ik voel dat ook zo , we klikken goed en het voelt heel top. Maar echt, als jij een leuke jongen daar tegen komt en je voelt voor hem, dan moet je niet door mij tegen je gevoel in gaan hoor ! Echt niet, ik begrijp het allemaal en je zegt het goed het is het forum, en we moeten hier ons echt aan regels houden en daarom kan het niet via hier . Wie weet ooit. Maar echt ik meen het als jij een jongen leuk vind , moet je jezelf niet tegenhouden hoor !  We blijven hier echt hele dikke bff's en niks veranderd dat. Ik heb jou gemist en elke dag aan je gedacht, je hoort er zo bij hier. En daarom ga ik mn extra best doen om neit tegen de regels te gaan, zodat jij hier kan blijven en ik ook ! Ik had ook voor je gepleit bij de ktf en ik ben zo blij dat je er weer bent. Niks verander dat! En je hoeft echt je niet te verontschuldigen aan mij voor wat dan ook :)   Ik hoop dat ik dit even mocht uitleggen van de kindertelefoon :)

We gaan er weer een mooie forumtijd van maken en mensen helpen !

Groetjes en liefs Julian XxX

Ik vind het echt mooi geschreven . Ik ga ook beginnen met zo’n dagboek :)

Reputatie 7
Badge +19

Sorry voor het lange verhaal. Wat vinden jullie ervan? Nog tips?

Reageer