Mijlpalen


  • Anonymous
  • 0 reacties

Hey,

 

Hieronder in de reacties zal ik zolang ik actief ben op het forum steeds mijn mijlpalen aangeven. Gewoon omdat ik t leuk vindt! :wink:

 

GELIEVE ALLEEN MET EEN KLAVERTJE 4 REAGEREN OM MIJ TE FELICITEREN!

 

Groetjes!


15 reacties

07-06-2021

Ik heb de Bezige Bij badge verdiend en 50 reacties behaald!

08-06-2021

Vandaag heb ik de Helpende Hand badge gekregen!

Hi Robin Hood,

 

vandaag kan ik je nog  klavertjes geven, maar ik ben bang dat je deze morgen alweer kwijt bent, omdat dan mijn account wordt verwijderd, dus geniet er van zo lang het duurt :wink:

 

Groetjes,

M&M's en twin

Heey,

Gefeliciteerd met je mijlpalen!:tada:
Succes verder op het forum.

Groetjes,
Simply Me

Hallo Robin Hood :)

Proficiat. Dat er nog veel mijlpalen mogen volgen!

-TheMightySlayer <3

Hey @M en Ms & @Simply Me ,

 

Helaas wordt jullie account verwijderd, heel veel succes verder!

 

Groetjes van mij!

Heey Robin Hood,

 heel veel succes verder!

Dankjewel, jij ook!

Groetjes,
Simply Me

09-06-2021

Ik ben hard op weg naar de 100 reacties! Ik denk dat dat zo'n 40 mensen zijn die ik heb geholpen, toch wel een beetje trots!

Heyy

 

Phoe.. Je bent wel heel erg actief bezig zeg haha😂

Fijn dat je het zo naar je zin hebt op het forum. Goed bezig👍🏻
 

Groetjes van mij.

Phoe.. Je bent wel heel erg actief bezig zeg haha😂

We gaan voor de #1 reacties, geen idee hoeveel dat is. :joy:

 

Groetjes!

We gaan voor de #1 reacties, geen idee hoeveel dat is. :joy:

 

Groetjes!


Volgens mij is +5000 het record, maar onthoud wel dat het niet een wedstrijdje is om wie de meeste reacties heeft. Het gaat erom dat we elkaar helpen en steunen ongeacht het aantal reacties😉

 

Groetjes van mij!


Volgens mij is +5000 het record, maar onthoud wel dat het niet een wedstrijdje is om wie de meeste reacties heeft. Het gaat erom dat we elkaar helpen en steunen ongeacht het aantal reacties😉

 

 

Of course, ik wil het ook niet behalen door onzin reacties te typen. Ik ben hier gekomen om mensen te helpen en in principe geen andere reden.

 

Groetjes van mij!

Robin Hood

Boven de 500 gaat het langzaam, veel nieuwere accounts die eerder zijn, je gaat meer op langere verhalen/problemen antwoorden, want als een nieuw account wil je liever 10 korte reacties dan 1 lange met meer hulp, maar zodra je de ranglijst opklimt gaat het allemaal veel langzamer, geloof me. Nog veel geluk met die badges/reacties.

Of course, ik wil het ook niet behalen door onzin reacties te typen. Ik ben hier gekomen om mensen te helpen en in principe geen andere reden.

 

Groetjes van mij!

Robin Hood

Btw dit was niet bedoeld als een aanval op je. Je bent echt super goed bezig en je reacties zijn echt goed!! En ik weet dat je geen onzin reacties plaatst hoor🙂

 

Dat wou ik je nog even vertellen omdat het me dwars zat en ik niet wil dat het verkeerd overkomt.. Je bent goed bezig😄

 

Ben benieuwd hoeveel mijlpalen je gaat halen hier!

 

Groetjes van mij!

Hallo Robin Hood :)

Het absolute record staat op iets meer dan 7.000.

-TheMightySlayer <3

09-06-2021

Voordat ik het doorhad heb ik de 100 reacties behaald! Ik ben erg blij dat ik daarmee veel mensen heb kunnen helpen en ga dit voorlopig nog blijven doen.

Reageer