Leuke herinneringen met elkaar delen!


Reputatie 7
Badge +8

Hii iedereen!😊

Het leek mij een leuk idee om een topic te maken waarin we gewoon leuke herinneringen/verhalen van vroeger of nu met elkaar kunnen delen! Misschien heb je een leuke en fijne herinnering over een vakantie waarin je veel leuks hebt gedaan of heb je een verjaardag met een herinnering die je altijd hebt onthouden. Misschien heb je een leuke herinneringen over een familiemoment waarin iemand een stomme blooper had of heel wat anders! Hier kan je alle leuke herinneringen die je hebt delen zodat we elkaar kunnen opvrolijken met onze verhalen! Alles is leuk! :)

@Jesse08 ik dacht ik tag jou ook in dit topic omdat ik door jou een beetje op dit idee ben gekomen voor een wat luchtiger topic! Ik hoop dat je dit idee leuk vindt!😇

Groetjess en liefs van ItsJustMe <3


19 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Heyy @ItsJustMe ,

Leuk topic!!🙂

Ik ben een paar keer naar dezelfde camping geweest, op 1x na had ik daar elke keer heel leuk contact met andere kinderen! Dat was echt super gezellig, en ik heb verder eigenlijk nooit met een groepje het zo leuk gehad. Het waren gewoon allemaal super leuke , lieve, en oprechte kinderen:)  En ook aardige ouders:)

De meeste waren wel wat jonger dan ik, behalve 1 meisje, maar ik was zelf toen ook wel nog wat jonger in gedrag (nu hoeft het soms heel stiekem andersom;)).

Oh ja en een keer op een andere camping was er ook een hele leuke jongen waar ik heel goed mee klikte. Dat was ook heel gezellig! 

Verder heb ik nooit echt met iemand een hele goede klik gehad(qua mensen die ik irl ken), behalve 1 vriendin van de basisschool, dus ik vond het echt geweldig!

Reputatie 7
Badge +9

En jij zelf eigenlijk @ItsJustMe ?🙂

Reputatie 7
Badge +8

Hoi @ItsJustMe,

 

leuk idee en ook leuk dat @Jesse08  het spits heeft afgebeten of hoe zeg je dat allemaal. Ik wil ook naar zo'n camping en ik heb ook wel een verhaal.

 

Het was 2 weken geleden op een zaterdag en Mats en ik gingen fietsen op de mountainbike. zomaar een rondje van 30/40 kilometer door de polders en langs het water. Het was lekker zonnig, dus ideaal.

Op een gegeven moment zijn we op de terugweg en komen op een weggetje waar je eigenlijk niet met de auto komt als je er niet woont. Het is doodlopend en er staan maar 2 boerderijen ofzo.

In de verte zagen wij in een bocht 2 auto's staan en dat trok onze aandacht. Weliswaar vlak bij de ingang van een boerderij, maar één auto stond een beetje raar geparkeerd en het leek of die pech had.

Toen we vlakbij kwamen kwam er een vrouw de weg op lopen in onze richting en ze zwaaide om ons te stopen.

Wij dus stoppen en het bleek dat ze hulp zocht en ja, bij wie anders kun je dan terecht dan  bij Mats en Mees (nepnamen) Ik had  het ‘adres’ van @Tover01 , @Tartan14 , @Jesse08 , @tim16 , @ItsJustMe , @Banaantjeeee , @NoahLovesYou  en nog wat anderen bij de hand, dus ik wist dat het wel goed zou komen 😂 en nu weten zij ook gelijk van dit topic af hahaha).

 

Die vrouw had de auto gedraaid en was dus een klein stukje door het gras gereden en in het lange gras was een enorme steen verstopt en daar ging het dus mis. De auto zat dus vast op die steen en kon geen kant meer op. Bij de boerderij was er niemand die kon helpen en de fietsers die eerder al gestopt waren konden ook niet helpen.

Er was wel een man gestopt die eigenlijk zelf ook verkeerd gereden was en die was al aan het helpen met een krik. Maar om alles alleen te doen is best zwaar, dus toen hebben Mats en die man geholpen. Vooral met  advies en minder met draaien aan die krik...

 

Gelukkig lagen er wel wat stenen en houten balkjes en van die dingen bij die boerderij.

Dus hebben we die auto zo hoog opgekrikt dat ie vrij kwam van die steen en we hadden die balken gebruikt om een soort afritje te maken waar de auto met 2 wielen over kon rijden. Het was best even zweten (vooral voor die man) maar na een tijdje was het gelukt en ging die man de auto starten en zachtjes achteruit rijden over die balkjes en wij moesten dan kijken of alles goed ging en de balkjes bleven liggen en van die dingen.

 

Na een half uur of  kwartier stond de auto weer op de weg en die man was nogal bezweet en had echt wel veel dorst gekregen en hij zei tegen die vrouw ‘ik trakteer op iets te drinken en ik weet hier in de buurt wel een leuk café ofzo'. Zegt die vrouw 'maar dan ga ik het drinken betalen, want jullie hebben al het werk gedaan'. Dus, ik kijk Mats aan en hoor 'jullie’ dus ik denk ‘oh lekker, wij hebben ook wel dorst’

 

Het was niet zo ver van waar wij wonen en die man legde uit waar hij naartoe wilde en dat kennen wij en we hadden afgesproken dat wij dat stukje door de polder zouden fietsen en zij noesten toch een langere weg maken en dan zouden we elkaar bij dat café zien.

Komen we met zijn allen bij dat café zegt die man ‘ik heb eigenlijk ook wel zin in wat te eten en die vrouw had ook al een hele middag niks gegeten en gedronken en het was rond etenstijd, dus die zei ‘ík neem ook wat te eten’ en toen keken ze ons aan en zeiden 'hebben jullie ook zin in iets’.

 

Nou, dat hoef je geen 2 keer tegen ons te zeggen, alleen moesten we wel eerst even naar huis bellen om te vragen of het goed was.

We hadden even met papa gevideobeld en hij kent dat café en de eigenaar en hij vond het goed.

Mats en ik zaten dus een half uurtje later lekker aan de spareribs…en een ijsje als toetje en onbeperkt cola bij het eten…...zo zie je maar hoe een rondje fietsen toch heel anders kan gaan dan dat je verwacht.

Die mevrouw was zo blij dat er iemand was die ging helpen en dat snappen wij, want als wij een kapotte fiets ofzo zouden hebben, dan ben je ook blij als iemand jou (ons dus)  helpt en wij en die man waren de enige die middag die de moeite namen om te helpen.

Dat was het verhaal in het kort en nog steeds best lang 😅😁

 

Ik hoop niet dat ze binnenkort dat gras maaien en je die steen makkelijk ziet liggen, want wie weet hebben we nog wel een keertje zo'n gelukje 😉 en zolang er niet gemaaid is rijden wij daar af en toe even langs...

 

Doei,

@SpiegeleierenOpMijnZeemanBoxer 

 

Reputatie 7
Badge +7

Hai,

leuk idee dit:)

Ik ben 3x met mijn moeder naar Coldplay geweest!

De eerste keer was in Brussel, we zijn er met de Thalys heen gereisd en we zaten toevallig tegenover 2 coldplay fans in de trein dus was super gezellig. Ik had maanden van te voren al spijkerjasjes beschilderd:) Het was het eerste avontuur wat ik beleeft heb sinds corona  (ik heb echt 2 jaar thuis gezeten ivm kwetsbaarheid van mijn moeder). Zij vond het daarom best spannend maar het was echt ontzettend gaaf, ondanks dat we erg ver van het podium afzaten;) Ik ben heel close met mijn moeder en ik vond het geweldig om een weekend met haar naar een nieuwe stad te gaan. Ben zelf niet zo’n hele grote fan van grote steden, raak nogal snel overprikkeld van andere mensen lol, maar ik vond Brussel een erg leuke stad! Vond het ook gaaf om s nachts weer terug in de trein te zitten hahaha.

2e en 3e keer waren in Amsterdam, veel mensen om me heen vonden het nogal apart dat we 2x gingen maar ik vond het alleen maar super gaaf. We hadden voor dag 2  ‘infinity tickets’ dat waren kaartjes van 20 euro die later beschikbaar kwamen, en waarvan de plaatst onbekend was totdat we de kaartjes op de dag van het concert bij stadion konden ophalen. Dit was een hele bijzondere ervaring, we hadden uiteindelijk echt best wel goede plekken dicht bij het podium! Coldplay met mijn moeder is 1 groot feest en ik geniet van elke seconde. Het plan is dat we deze zomer weer gaan, in dusseldorf. We hebben early entry kaartjes en het hostel is al geboekt. Voor deze ene keer mochten we zoveel geld aan een concert uitgeven, omdat ik 18 wordt, mijn diploma haal (als het goed is;) en mijn moeder 50 is geworden. Echter kan mijn moeder sinds de jaarwisseling niet meer lopen, ze heeft blijkbaar vergevorderde artrose maar de orthopeed is nogal een aparte vogel dus die vertrouwen we niet helemaal. Het schiet allemaal niet op met de second opinion enzo en ondertussen kan mijn moeder al een half jaar niks meer, ik vrees daarom dat een avond lang staan bij een concert er niet inzit. Daarnaast kan ze niet meer autorijden, en ik heb geen rijbewijs, dus mijn vader zou mee moeten om ons te brengen. Misschien klinkt het ondankbaar maar als hij meegaat is het hele ‘moeder dochter feestje’ verpest. Juni komt er snel aan, maar ik hoop nog steeds op een wonder. En anders ben ik blij en dankbaar dat ik het 3x meer haar heb mogen meemaken:) 

Besef me nu dat het laatste stukje niet zoveel met het topic te maken heeft, maar heb het nu al getypt dus sorry voor het lange bericht lol:)

Toedels,

Kwakend1tje

Reputatie 7
Badge +14

Ik heb niet echt leuke momenten..

Liefs @NoahLovesYou 

Reputatie 7
Badge +14

Nou ja,

Misschien dat ik het durf om alleen naar de appie te gaan. Maar of dat meetelt?

Liefs @NoahLovesYou 

Reputatie 7
Badge +8

@Jesse08 Ik heb een paar jaar terug voor alle problemen een hele fijne vakantie gehad met mijn familie we gingen toen naar Madeira. Ik weet niet of iemand dat kent, maar dat is een Portugees eiland midden in de Atlantische oceaan. Daar zijn we toen 2 weken geweest en dat was echt zo'n fijne vakantie. Ik vond het wel heel eng om met het vliegtuig te gaan en dat was voor mij de eerste keer, maar gelukkig ging alles goed. We waren er met kerst en de sfeer was zo fijn en relaxed en toen we aankwamen was ik gelijk verliefd op het eiland. De natuur was zo mooi en de bergen enzo had ik nog nooit gezien en dat was echt prachtig! Je kon er ook gewoon in je korte broek lopen omdat het er het hele jaar warm is dat was wel heel raar met kerstmuziek en kerstverlichting op straat enzo haha heel anders dan in Nederland!😅

Ik hoop dat we ooit nog een keer op zo'n vakantie gaan want als ik daar aan denk krijg ik wel heimwee eigenlijk die herinnering is wel echt heel fijn voor mij!😊

Thanks voor alle reacties echt leuk om al jullie fijne, leuke en grappige herinneringen te lezen! En @NoahLovesYou als dat voor jou een fijne herinnering is telt dat gewoon toch? Ook de kleine dingen kunnen heel waardevol zijn!👍😉

Groetjess en liefs van ItsJustMe <3

Reputatie 7
Badge +2

Hii @ItsJustMe ,

Beetje late reactie, maar wat een goed idee!

2 jaar geleden in de zomervakantie, zouden ik en mijn vriendin samen op vakantie gaan ( zij bij mij of ik bij haar met één van onze ouders natuurlijk)  

beiden gaan we eigenlijk nooit echt op vakantie of naar een ander land dus dit was onze kans, ook omdat we zelf mochten beslissen aangezien we beiden in de zomervakantie jarig zijn :). Zover kwam het helaas niet dat we konden beslissen, omdat mijn ouders uit niets hadden gepland om mijn verjaardag in Frankrijk te vieren als verrassing, dus kon het feest niet door gaan  (dat dachten we tenminste). Mijn vriendin en ik waren er nog al kapot van.  De bedoeling zou zijn dat we 2 weken in Frankrijk zouden blijven, dat betekende ook dat ik en mijn vriendin niet samen onze verjaardagen zouden kunnen vieren ( zij is 5 dagen na mij jarig).

Toen ik en mijn ouders in Frankrijk aan kwamen, belde mijn vriendin mij opeens dat ze ook 2 weken weg zou gaan ook voor haar verjaardag, maar ze wist niet waar naartoe..( stiekem wist ze het wel). Maar.... oké? En ik weet niet meer precies hoe het ging, maar ik zou met mijn ouders naar het museum  ik had daar helemaal geen zin in, omdat ik het niet fijn vond dat dit alles uit het niets kwam, maar mijn ouders bleven maar zeuren....😴

dus daar stond ik uiteindelijk in het museum, en toen gebeurde het, daar stond mijn vriendin toen 🤗 we waren zooo blij en opgelucht dat we toch nog onze verjaardagen samen konden vieren en uiteindelijk was het écht leuk!  Dit is mij wel altijd bij gebleven....en uiteindelijk was het de beste en leukste/ vaagste vakantie ooit!😆 

 

Groetjesss❤

Reputatie 7
Badge +14

Hey!! Leuk idee dit!!

Eén heel fijne herinnering was, dat ik in groep 8 bij de afscheidsavond allerlei cadeautjes kreeg en mensen het echt jammer vonden dat ze mij niet meer in de klas kregen ( en ik hun trouwens !!!) en waarom dat zo bijzonder is staat wel in mijn eerste topic ;) Dat gevoel was zo geweldig, om gewaardeerd te worden.  En een vakantie met mijn moeder en zus en haar vriend , en mijn oom en tante en neef en nicht naar Tsjechië was ook zoooo fijn. Alsof alles eens een paar weekjes alleen maar leuk mocht zijn en dat was het ook. Heerlijk met neef en nicht de bossen achter het huisje in dwalen,  verstoppertje,  beetje fantaseren wat dat ene lichtje bovenop die berg nou was, dat soort dingen. Heerlijk, warme wind langs je blote benen,  voeten in de beek, en het lekkere eten en de geur van bloemen en kruiden. Lieve mensen overal. Daar ben ik echt natuur vriend geworden. 

En toch nu pas geleden het ’ ja’ zeggen van mijn lieve bestie die nu mijn vriendinnetje is. 💘Ik kan er niet over uit en slaap in de wolken haha. 💝Misschien schiet mij  morgen wel meer te binnen maar ik ben nu heel moe 😊 Ohja het lid worden van scouting was ook de beste keus ooit voor mij.  Ik verheug me ontzettend op het zomerkamp.

Veel liefs, Tover xxx

Reputatie 7
Badge +8

 Hoi @ItsJustMe ,

 

wat een mooie verhalen.

@Jesse08  echt een vakantie en camping om nooit te vergeten

 

@kwakend1tje  vet, Coldplay, ik hoop dat je er nog een keertje met je moeder naartoe kan

 

@NoahLovesYou  wat jammer dat jij niet zoveel leuke herinneringen hebt. Ik kan je wel vertellen dat ik sinds ik jou hier op het forum meemaak al een heleboel leuke herinneringen aan jou heb. Meestal als ik op het forum kijk, ben jij mij die dag al voor geweest en zie ik over al jouw klavertjes en lieve steunende opmerkingen. Je hebt mij ook al vaak geholpen in mijn topics en klavertjes gegeven. Wat ik ook leuk vind is dat jij vaak na een weekje ofzo nog eens vraagt hoe het nu gaat. Dat is echt heel lief. Je wil echt weten of tips al geholpen hebben en of er nog vragen zijn. Echt TOP.

Ik hoop dat je zelf ook leuke dingen mee maakt vanaf nu. Oh ja, zou ik bijna vergeten, ik vind dat je het super doet bij het verhaal schrijven topic. Dat iedereen weet wanneer die aan de beurt is en ook tips geeft voor het verhaal. Je bent een echt speurneus en houdt alles in de gaten op een goede, lieve manier en ik hoop dat je hier nog lang bent. Dan kunnen we van jou genieten en dingen leren en als het nodig is, hopelijk jou ook helpen. Kus en een dikke knuffel van mij 😉

 

 @ItsJustMe  vanavond op NPO 2 212-2214 Droomhuis gezocht op Madeira, wie weet zie je nog leuke dingen . Je kunt het ook terugkijken op npostart als je vanavond geen tijd hebt. Ik zag toevallig een voorstukje en moest gelijk aan jou denken

 

@Tinkerbell  dat is echt een hele leuke verrassing om je beste vriendin in Frankrijk op vakantie tegen te komen

 

@Tover01  je beschrijft alles zo mooi. Het is alsof ik er zelf bij ben...ik denk, dat als je zou willen dat je wel een stukje zou kunnen schrijven in het topic van jeweetwel 😁 No pressure, maar zou ie wel leuk vinden….🙏🏽 hahaha

 

Fijn weekend iedereen en meer leuke herinneringen zijn altijd mooi om te lezen

 

Doei,

@SpiegeleierenOpMijnZeemanBoxer

 

Reputatie 7
Badge +14

@SpiegeleierenOpMijnZeemanBoxer  ik zal er echt naar kijken maar ik ben bang dat ik rare twists in jullie verhaal maak ofzo 😊

Reputatie 7
Badge +8

@SpiegeleierenOpMijnZeemanBoxer Oeh leuk!! Dat ga ik zeker terugkijken thanks voor het melden! :D

En idd het is echt super leuk om alle leuke herinneringen van jullie te lezen dus bedankt iedereen voor het reageren! Fijn weekend allemaal :)

Liefs van ItsJustMe <3

Reputatie 7
Badge +14

@SpiegeleierenOpMijnZeemanBoxer 

Ik zit nu met vrienden op de camping. (Een vriend van mijn vader en zijn twee dochters) Mijn vader en mijn broertje zijn mee. Ik vond het al niet zo prettig dat ze met gay aan het schelden waren. Die oudste van de 2 meiden is 1 jaar ouder dan dat ik ben. Ze vond het al raar dat ik nagellak draag. De hele tijd doen ze een beetje gemeen. Ik heb het hier nu niet echt naar mijn naar m'n zin. Die oudste zit me ook steeds te negeren.

Net moest ik lachen tijdens het eten. Ik had eten in m'n mond, dus proeste ik. Word die oudste helemaal boos, omdat er wat over haar heen komt.

Ze zitten me nu te negeren.

Ik hoopte dat het een leuke dag zou worden.

Liefs @NoahLovesYou 

Reputatie 7
Badge +8

Hoi @ItsJustMe ,

ik ken het programma niet zo goed, maar ik denk wel dat je beelden van Madeira krijgt te zien….

 

@NoahLovesYou ,

vervelend dat die ene iets naars over jouw nagellak zei. Dan had ze beter gewoon niks kunnen zeggen en met gay schelden is sws nooit leuk.

Dat je moest lachen  met je mond vol kan toch gebeuren en ik zou dubbel liggen (niet om je uit te lachen) maar gwn omdat het eigenlijk ook best grappig is als zoiets gebeurt. Dat kan iedereen toch gebeuren. Daar zou ik niet boos om worden.

Ik zou het wel vervelend voor je vinden als je je zou verslikken ofzo, dat is niet leuk, maar dit is toch een soort slapstick, ook al weet ik dat je het niet expres doet.

Stom dat ze je nu negeren.

Probeer hen dan ook maar te negeren en morgen gaan we gewoon verder met het verhalen topic.

 

Slaap lekker en ik zie/hoor/ lees je morgen wel weer als je tijd hebt voor het forum.

 

Doei,

@SpiegeleierenOpMijnZeemanBoxer 

 

 

Reputatie 7
Badge +14

Slaap lekker @SpiegeleierenOpMijnZeemanBoxer.

Ik kich nu in m'n tentje. Te genieten van de regen en de storm.

Liefs @NoahLovesYou 

P.S. (ik reageer morgen wel over die meiden)

Reputatie 2
Badge

Ik ben nu bezig met een leuke herinnering te maken want ik zit nu op een streaker van 0 onvoldoendes op eerste jaar middelbare dus dat zou wel een leuk herinnering zijn eigelijk

Reputatie 7
Badge +8

@Ikbensingle Wauw dat is knap goed bezig! Ik hoop dat het je gaat lukken veel succes er nog mee!💪🙂

Trouwens @SpiegeleierenOpMijnZeemanBoxerik kon de aflevering van droomhuis gezocht over madeira niet vinden op NPO2 dus die heb ik nog niet gezien helaas! Zal eens op NPO plus kijken of ik daar wat kan vinden! :)

Groetjess van ItsJustMe <3

Reputatie 7
Badge +8

Hoi @ItsJustMe ,

 

ik heb even op internet gekeken en ik heb die aflevering terug gevonden. Kennelijk is die al eerder (30 oktober) uitgezonden. Seizoen 15, aflevering 1

https://npo.nl/start/serie/droomhuis-gezocht/seizoen-15/droomhuis-gezocht_2/afspelen

 

in de app van mijn provider zie ik die aflevering nog staan op NPO 1 op zondag 26 mei 07.19-08.05.

Ik kan gemiste programma's maar 1 week na uitzending terug kijken…dus deze aflevering kan ik nog tot morgenochtend terug kijken….. dus misschien was de gewone uitzending ook wel op NPO 1 en kun je 'm daar terug vinden….oeps

Op internet is ie sws nog gewoon terug te kijken.

Ik hoop dat het lukt om te kijken.

 

Ik ben ondertussen zelf nu ook wel nieuwsgierig naar Madeira 😁

 

Laat maar weten of het gelukt is.

Dan maar even streamen vanaf je telefoon of laptop of met een hdmi kabeltje en dan op tv kijken.

 

Doei,

@SpiegeleierenOpMijnZeemanBoxer 

 

 

 

Reputatie 7
Badge +8

@SpiegeleierenOpMijnZeemanBoxer Ik kan het via die link in ieder geval kijken op mijn telefoon! Heb de eerste minuut nu gezien en krijg nu al een beetje heimwee haha😅 Thanks voor het delen vind het nu al leuk en ga het zeker nog uitkijken! :)

Groetjess en liefs van ItsJustMe <3

Reageer