je hoeft je geen zorgen te maken want het komt goed

  • 24 March 2021
  • 5 reacties
  • 58 Bekeken

Reputatie 3
Badge +3

besten jongeren die zich zorgen maken over dood gaan door corona en van hoe lang het duurt voor we groten deels van corona af zijn.

je  hoeft je geen zorgen te maken over corona want het komt goed ook al moet het lang duren :scream: . uiteindelijk komt het goed en word alles weer normaal :laughing::wink: . dus maakt je geen zorgen meer en zet je zorgen aan de kant want je kunt jezelf vrolijk maken en proberen te ontspannen :blush: . ga bijvoorbeeld bij de badkamer ontspannen terwijl je van de kou geniet want dat helpt :wink: . je kunt ook een knuffel aan jezelf geven en ook dat helpt :hugging: . wees maar eens jezelf en zeg tegen jezelf { je kunt deze tijd aan}.

Van Kyra stoer, de helpster in nood. 


5 reacties

Reputatie 3
Badge +3

ik hoop dat het jullie lukt.

blijf jezelf.

Reputatie 2
Badge +2

lekker positiefe vibes! houden zo!
kuzz

Reputatie 3
Badge +3

dat doe ik graag @kuzz . wel zo lief dat je aan mij een compliment geeft :wink: . wat betekent jou handtekening eigenlijke? vast iets liefs.

Reputatie 2
Badge +2

@Kyra stoer geen probleem! mijn hantekening is uit een boek wat ik ooit gelezen heb, voor mij betekend het dat de tekens die mensen na laten te vaak littekens zijn en  niet positiefe dingen, het is een kleine herinering voor mezelf dat ik nooit wonden bij andere mensen moet maken want je weet nooit of je ze op kan lossen of dat het beter wordt! wel ga ik hem denk ik binnen kort veranderen, ik heb namelijk nog heel veel andere zinnen gevonden als een beter passende hantekening!

kuzz

Reputatie 3
Badge +3

ok. wel zo fijn dat je dat doet. ik hoop dat ik het wel duidelijk kan lezen :thinking:

Reageer