Ik kom doei zeggen


  • Anonymous
  • 0 reacties

Jep, ik ga van het forum af.

Ik heb zitten wikken en wegen over wat ik hier nu nog wilde vertellen, maar ik maakte het mezelf veel te moeilijk. Ik wilde iets moois of behulpzaams vertellen, maar ik denk dat ik alles al wel zo’n beetje heb gezegd de afgelopen vijf jaar. Ik heb geen knallend uiteinde nodig. Wat ik nu nog wil zeggen is eigenlijk heel simpel; doei.

Ik wil jullie allemaal bedanken voor de afgelopen jaren, voor jullie inzet op het forum. Ik wil jullie bedanken dat jullie onderdeel zijn geweest van mijn verhaal en dat ik onderdeel heb mogen zijn van jullie verhalen. Ook wil ik De Kindertelefoon bedanken voor het creëren en onderhouden van dit fantastische platform.

Tot slot heb ik nog twee vragen aan jullie. Allereerst wil ik jullie vragen om mijn privacy te respecteren. Ik heb veel topics en reacties laten verwijderen via de nieuwe regeling [1]. Als je denkt iets over me te weten, een hobby, iets wat ik leuk vind, iets wat ik heb gezegd over wie ik ben of over mijn offline leven, maakt niet uit hoe groot of klein; deel het alsjeblieft NIET. Ik zal het simpelweg rapporteren en grote kans dat het verdwijnt onder schending van privacy, maar ik hoop dat dat niet nodig is. Ten tweede, blijf doorgaan. Blijf doen wat je nu nodig hebt om je beter te voelen. Blijf groeien.

Ik hoop nog wat oude forumvrienden te treffen in de reacties de komende dagen en daarna zal ik mijn account laten verwijderen. Mijn gebruikersnaam wordt als het goed is beschermd [2]. Ik wens jullie alle geluk. Bedankt voor alles.

 

Doei,

Gr. Pin

 

[1] https://forum.kindertelefoon.nl/over-de-kindertelefoon-54/waarom-mogen-mijn-topics-niet-verwijderd-worden-54042
[2] https://forum.kindertelefoon.nl/over-de-kindertelefoon-54/gebruikersnaam-niet-hergebruiken-als-je-account-verwijderd-is-51435

 


210 reacties

Gebruiker c schreef:

Door achter te laten wat je niet meer nodig hebt creëer je ruimte om te vinden wat jou vooruit brengt.

Mooie quote

*dumpt middelbare school educatie*

Nope, still depressed. Leuk bedacht tho.

 

M en Ms schreef:

Oud vuil???

We komen net onder de douche weg :joy:

Hup, terug dan!

Ach ja , ideeën heten niet voor niks ideeën.  Anders zouden ze vast wel anders heten . Ideeën zijn dingen en gedachtes als momentopname.  Het schiet ineens naarbinnen en later vergeet je het weer 

Gebruiker c schreef:

Haha , ik zie het al helemaal voor me 😂😂

*belt 112*

“Ja hallo, ik wil een melding maken van een verward persoon. Vroeg naar m'n pincode ofzo en rende toen heel hard weg.”

Daar ging m'n reactie weer. Hier komt ie terug: 

Edit: Nvm hij is er al. Confused thoughts zijn nu van mij lol.

Trouwens @M en Ms  ik vraag me af, jullie worden /zijn toch al achtien toch?

Ja M&M's zal ook verdwijnen met die schoonmaakbeurt in mei.

Stom woord eigenlijk, schoonmaakbeurt, alsof we oud vuil zijn :skull:

Oud vuil???

We komen net onder de douche weg :joy:

 

Groetjes,

M&M's en twin


dit is nog iets wat ik zo erg ga missen, de humor.

 

 

Gebruiker c schreef:

Door achter te laten wat je niet meer nodig hebt creëer je ruimte om te vinden wat jou vooruit brengt.

Mooie quote

*dumpt middelbare school educatie*

Nope, still depressed. Leuk bedacht tho.

 

Bedankt😂

Maar Pin , ik weet dat jij dit kunt! Ik geloof in je dat je de depressie de baas gaat zijn!

 

Maar Pin , ik weet dat jij dit kunt! Ik geloof in je dat je de depressie de baas gaat zijn!

 

Dan ben je de enige lol, maar daar ga ik verder niet dieper op in.

Gebruiker c schreef:

Haha , ik zie het al helemaal voor me 😂😂

*belt 112*

“Ja hallo, ik wil een melding maken van een verward persoon. Vroeg naar m'n pincode ofzo en rende toen heel hard weg.”

Haha , zoals ik al zei. De humor ga ik ook missen 😂😜

Btw, voelde ff de behoefte :8 in de conversatie te sliden.

Btw, voelde ff de behoefte :8 in de conversatie te sliden.

 is goed,  snap ik

 

Vraag me ook af of de achterblijvers een waarschuwing gaan krijgen voor onze chat festijnen :upside_down:  Of mss ik ook wel nog vlak voor ik 'm peer.

 

Blue schreef:

ik ben warmbloedig

Wij allemaal, Blue :sweat_smile:  

ik bedoel van die mensen die het nooit koud hebben. die het van nature op 1 of andere manier een stuk warmer hebben. 

 

 

Maar ehh, betekent dit dat je genoeg hebt gegeten dan vandaag?

nee het zegt dat ik onder een winter dekbed lig. die btw super chil is want het is een verzwaringdeken

 

Blue schreef:

ik bedoel van die mensen die het nooit koud hebben. die het van nature op 1 of andere manier een stuk warmer hebben. 

Ah haha, nee ik ben een koukleum lol.

Blue schreef:

nee het zegt dat ik onder een winter dekbed lig. die btw super chil is want het is een verzwaringdeken

Oe ja lekker warm, ik zit achter m'n bureau, dus da's wat minder:disappointed_relieved:

Jeetje ik haal deze info van je linkje: (dus da's m'n bron KT)

Ook kan de deken overdag gebruikt worden als iemand erg overprikkeld is.

Symptomen van overprikkeling zijn:

  • vermoeidheid
  • hoofdpijn
  • hartkloppingen
  • onzekerheid
  • minder goed kunnen concentreren
  • gespannen spieren
  • humeurig
  • slecht slapen
  • moeilijk kunnen concentreren
  • geluiden, tactiele prikkels moeilijk kunnen hebben
  • veel dromen
  • depressive/sombere gevoelens

Klinkt alsof deze deken meer voor me kan doen dan m'n therapeut pfff.

Vraag me ook af of de achterblijvers een waarschuwing gaan krijgen voor onze chat festijnen :upside_down:  Of mss ik ook wel nog vlak voor ik 'm peer.

Dat zou me echt niet uitmaken eerlijk gezegd,  al zou ik mijn account verwijderd worden. Dat vind ik prima , als ik nu maar heb kunnen lachen en big wat gezellig heb kunnen doen met z'n allen. Maar ik denk al wat KT  gaat doen.

Blue schreef:

ik bedoel van die mensen die het nooit koud hebben. die het van nature op 1 of andere manier een stuk warmer hebben. 

Ah haha, nee ik ben een koukleum lol.

Blue schreef:

nee het zegt dat ik onder een winter dekbed lig. die btw super chil is want het is een verzwaringdeken

Oe ja lekker warm, ik zit achter m'n bureau, dus da's wat minder:disappointed_relieved:

Jeetje ik haal deze info van je linkje: (dus da's m'n bron KT)

Ook kan de deken overdag gebruikt worden als iemand erg overprikkeld is.

Symptomen van overprikkeling zijn:

  • vermoeidheid
  • hoofdpijn
  • hartkloppingen
  • onzekerheid
  • minder goed kunnen concentreren
  • gespannen spieren
  • humeurig
  • slecht slapen
  • moeilijk kunnen concentreren
  • geluiden, tactiele prikkels moeilijk kunnen hebben
  • veel dromen
  • depressive/sombere gevoelens

Klinkt alsof deze deken meer voor me kan doen dan m'n therapeut pfff.

Haha 😂 wat top dit.

Vraag me ook af of de achterblijvers een waarschuwing gaan krijgen voor onze chat festijnen :upside_down:  Of mss ik ook wel nog vlak voor ik 'm peer.

 

das alleen als ze er achter komen dat twin en ik ons telefoonnummer hier zetten

ons telefoonnummer

maar dat zou ik ook niet terecht vinden btw :wink:

 

Groetjes,

M&M's en twin

Maar Pin , ik weet dat jij dit kunt! Ik geloof in je dat je de depressie de baas gaat zijn!

Dan ben je de enige lol, maar daar ga ik verder niet dieper op in.

ik geloof er ook in. en ik zal altijd in je geloven en achter je staan. als je er hard genoeg in gelooft kan het ook waar woorden. 

 

Oh ja kiddo's (dit kan ik zeggen, want ik ben volwassen lol), wel naar een therapeut gaan hoor! Is belangrijk om met mensen te praten! Laat deze uitspraak niet al deze jaren op het forum vernietigen waarin ik iedereen heb verteld om hulp te zoeken lol.

Edit: Ik ben wel legaal volwassen hier. Ben gwn nog niet verwijderd volgens de officiële regels.

Blue schreef:

als je er hard genoeg in gelooft kan het ook waar woorden. 

Lol, moet je er wel in geloven:clown:

oh die reactie werd niet gepost en ik kreeg ook geen melding

Gewoon je magische trucje doen 😂

Trouwens ik kwam deze nog tegen.

 

 

Natuurlijk werd dit niet gepost:

  

oh die reactie werd niet gepost en ik kreeg ook geen melding

 

  maar hier is ie dan toch:

 

Vraag me ook af of de achterblijvers een waarschuwing gaan krijgen voor onze chat festijnen :upside_down:  Of mss ik ook wel nog vlak voor ik 'm peer.

 

das alleen als ze er achter komen dat twin en ik ons telefoonnummer hier zetten

ons telefoonnummer

maar dat zou ik ook niet terecht vinden btw :wink:

 

Groetjes,

M&M's en twin

Wanneer *telefoonnummer* de trigger gaat zijn. Eens kijken of dit gepost wordt.

 

Klinkt alsof deze deken meer voor me kan doen dan m'n therapeut pfff.

waar denk je dat ik de hele dag onder zit/lig als ik thuis ben 🤣 . ik heb 2 stuks. 1tje als dekbed en 1 voor als ik op een bank zit of als ik achter me bureau zit. het is serieus als ik me kut voel word ik er rustig van. het is een wonder deken.

heb je toch nog iets nuttigs aan deze nacht 🤣

Nu voel ik me wel een lul, zo veel berichtjes die de KT in de ochtend gaat zien die ze moeten lezen:skull:

Reageer