Ik kom doei zeggen



Toon eerste bericht

210 reacties

Ah oke, haha mooi. Tnx ik hoop dat ik dan nog optijd ben . Maar je weet wel hoeveel je voor me betekent . 

Anders ook geen ramp hè, bericht staat wel gwn op 't forum nog, alleen dan Anonymous. Wel rare gedachte.

Denk wel dat als je acc weg is je geen mails meer ontvangt hoop ik haha , want anders krijg je denk nog veel mails

Dat mag ik hopen, maar ik heb geen ervaring daarmee:joy: Dat zouden we aan Ronald of Mr.S moeten vragen haha.

Ah oke, haha mooi. Tnx ik hoop dat ik dan nog optijd ben . Maar je weet wel hoeveel je voor me betekent . 

Anders ook geen ramp hè, bericht staat wel gwn op 't forum nog, alleen dan Anonymous. Wel rare gedachte.

Klopt, een gedachte waar ik ook nog over na denk

Denk wel dat als je acc weg is je geen mails meer ontvangt hoop ik haha , want anders krijg je denk nog veel mails

Dat mag ik hopen, maar ik heb geen ervaring daarmee:joy: Dat zouden we aan Ronald of Mr.S moeten vragen haha.

Haha , ik hoop dat 't met hun ook goed gaat en met Kenshin 

oeps afgeleid 😂

ik had tiktok aangezet om wakker te blijven.

 

ooh pin ze houden hier je afscheids feestje. siervuurwerk 🤔

1 ding is zeker , we zullen allemaal uiteindelijk gaan, maar we blijven toch nog even hier bestaan.

 

Ps. Ik vind toch nog dat er een wall of fame /legends moet komen

oeps afgeleid 😂

ik had tiktok aangezet om wakker te blijven.

 

ooh pin ze houden hier je afscheids feestje. siervuurwerk 🤔

Haha kan gebeuren he.  

Ik kan zo snel ff geen firework emoij vinden haha

Ik moet wel zeggen dat ik wel heel erg aan moet gaan wennen dat  jullie straks weg zijn

@Pin en @Blue 

Trouwens @M en Ms  ik vraag me af, jullie worden /zijn toch al achtien toch?

Gebruiker c schreef:

Haha , ik hoop dat 't met hun ook goed gaat en met Kenshin 

Ja me2 :heart:

Blue schreef:

oeps afgeleid 😂

ik had tiktok aangezet om wakker te blijven.

Ah slim!

Blue schreef:

ooh pin ze houden hier je afscheids feestje. siervuurwerk 🤔