Ik kom doei zeggen



Toon eerste bericht

210 reacties

Ah oke, haha mooi. Tnx ik hoop dat ik dan nog optijd ben . Maar je weet wel hoeveel je voor me betekent . 

Anders ook geen ramp hè, bericht staat wel gwn op 't forum nog, alleen dan Anonymous. Wel rare gedachte.

Denk wel dat als je acc weg is je geen mails meer ontvangt hoop ik haha , want anders krijg je denk nog veel mails

Dat mag ik hopen, maar ik heb geen ervaring daarmee:joy: Dat zouden we aan Ronald of Mr.S moeten vragen haha.

Ah oke, haha mooi. Tnx ik hoop dat ik dan nog optijd ben . Maar je weet wel hoeveel je voor me betekent . 

Anders ook geen ramp hè, bericht staat wel gwn op 't forum nog, alleen dan Anonymous. Wel rare gedachte.

Klopt, een gedachte waar ik ook nog over na denk

Denk wel dat als je acc weg is je geen mails meer ontvangt hoop ik haha , want anders krijg je denk nog veel mails

Dat mag ik hopen, maar ik heb geen ervaring daarmee:joy: Dat zouden we aan Ronald of Mr.S moeten vragen haha.

Haha , ik hoop dat 't met hun ook goed gaat en met Kenshin 

oeps afgeleid 😂

ik had tiktok aangezet om wakker te blijven.

 

ooh pin ze houden hier je afscheids feestje. siervuurwerk 🤔

1 ding is zeker , we zullen allemaal uiteindelijk gaan, maar we blijven toch nog even hier bestaan.

 

Ps. Ik vind toch nog dat er een wall of fame /legends moet komen

oeps afgeleid 😂

ik had tiktok aangezet om wakker te blijven.

 

ooh pin ze houden hier je afscheids feestje. siervuurwerk 🤔

Haha kan gebeuren he.  

Ik kan zo snel ff geen firework emoij vinden haha

Ik moet wel zeggen dat ik wel heel erg aan moet gaan wennen dat  jullie straks weg zijn

@Pin en @Blue 

Trouwens @M en Ms  ik vraag me af, jullie worden /zijn toch al achtien toch?

Gebruiker c schreef:

Haha , ik hoop dat 't met hun ook goed gaat en met Kenshin 

Ja me2 :heart:

Blue schreef:

oeps afgeleid 😂

ik had tiktok aangezet om wakker te blijven.

Ah slim!

Blue schreef:

ooh pin ze houden hier je afscheids feestje. siervuurwerk 🤔

Oe zondag ook denk je?

1 ding is zeker , we zullen allemaal uiteindelijk gaan, maar we blijven toch nog even hier bestaan.

Klinkt net als Pooh haha.

Ps. Ik vind toch nog dat er een wall of fame /legends moet komen

Hmm neh, iedereen is legend op het forum. En sws over een jaar weten de meeste forummers niet meer wie ik ben, ook al kunnen ze m'n naam niet gebruiken haha:stuck_out_tongue::sunglasses:

 

 

jep gebeurd zeker bij mij. dat is mijn sterkste kant 💪 afgeleid zijn. daarom duren reacties schrijven ook vet lang want ik doe 10.000 dingen gelijkelijkertijd. 

 

ik zie die emoji ook ff niet. maar twin tovert hem vast te voorschijn 👀

Trouwens @M en Ms  ik vraag me af, jullie worden /zijn toch al achtien toch?

Ja M&M's zal ook verdwijnen met die schoonmaakbeurt in mei.

Stom woord eigenlijk, schoonmaakbeurt, alsof we oud vuil zijn :skull:

Gebruiker c schreef:

Haha , ik hoop dat 't met hun ook goed gaat en met Kenshin 

Ja me2 :heart:

❤❤❤❤

Blue schreef:

oeps afgeleid 😂

ik had tiktok aangezet om wakker te blijven.

Ah slim!

Blue schreef:

ooh pin ze houden hier je afscheids feestje. siervuurwerk 🤔

Oe zondag ook denk je?

1 ding is zeker , we zullen allemaal uiteindelijk gaan, maar we blijven toch nog even hier bestaan.

Klinkt net als Pooh haha.

nou nu je het zegt 😅. Lijkt wel beetje ja

Ps. Ik vind toch nog dat er een wall of fame /legends moet komen

Hmm neh, iedereen is legend op het forum. En sws over een jaar weten de meeste forummers niet meer wie ik ben, ook al kunnen ze m'n naam niet gebruiken haha:stuck_out_tongue::sunglasses:

haha, ja oke , ik snap je, maar toch . In iedergeval ik zak je niet vergeten en ja de nieuwe forummers zullen je anders nog wel kennen van je oude berichten 

 

 

 

:fireworks::sparkler::rice_scene:

Fireworks?

 

Oe zondag ook denk je?

kan het aan ze vragen 🤔 nee oké ik weet niet waar het vandaan kwam. ik weet wel dat ik zo me raam dicht mag doen vanwege irritante vogels van over een paar uur.

 

 

Hmm neh, iedereen is legend op het forum.

dat is waar

 

En sws over een jaar weten de meeste forummers niet meer wie ik ben, ook al kunnen ze m'n naam niet gebruiken haha:stuck_out_tongue::sunglasses:

 

jep geeft wel een soort veilig gevoel of zo. maar zouden ze onze namen er uit gooien na zo veel jaar? want ja anders houden ze geen namen meer over

 

Blue schreef:

 ik weet wel dat ik zo me raam dicht mag doen vanwege irritante vogels van over een paar uur.

Dat je überhaupt je raam open hebt. Heb 'm potdicht en bevries van de kou…

Blue schreef:

jep geeft wel een soort veilig gevoel of zo. maar zouden ze onze namen er uit gooien na zo veel jaar? want ja anders houden ze geen namen meer over

Ja, die regeling beschermt je naam maar een beperkte periode, weet niet eens meer hoe lang eigenlijk :sweat_smile:  Maar na die tijd is het toch niet meer relevant, omdat jij en je berichten dan probs zijn vergeten. Dan kan er een nieuwe legend Pin heten lol.

Trouwens @M en Ms  ik vraag me af, jullie worden /zijn toch al achtien toch?

Ja M&M's zal ook verdwijnen met die schoonmaakbeurt in mei.

Stom woord eigenlijk, schoonmaakbeurt, alsof we oud vuil zijn :skull:

Ja eigenlijk wel , ik vind het heel jammer dat die zij ook gaan maar ja , je doet er niks aan.

 

Ik vraag me wel af van stel jezelf voor. Iedereen die nu eigenlijk weg is of gaat krijgt de kans om over 5 jaar hier terug te komen en met elkaar te praten met waar ze nu staan. Dat zou ik oprecht leuk vinden, maar ik weet dat dat juist niet kan en mag en ook niet de bedoeling is , maar het idee zou wel leuk zijn.

 

Ah ja zou echt leuk zijn, maar helaas. Hier scheiden onze paden...

Klopt, ach ja, wie weet. Zoals ik al eerder zei. Misschien komen we elkaar nog wel is tegen.  En mocht je denken. He dat is nou echt een Gebruiker c , nou aarzel niet, en spreek me aan 😉😄. Ik zal heus niet bijten 🤣

Oké daar ging m'n reactie:joy: Ik had gwn een dialoogje getypt, maar een moderator moet er naar kijken…

Dan gebruiken we de techniek van @M en Ms en ga ik het in bewerken nog eens typen:

“Hallo meneer, bent u gebruiker c?”

“Sorry?”

“Ik ben Pin, just saying. Zegt u dat iets?”

“Gaat alles goed met u?”

“Ja never mind, fijne dag nog”

*rent snel weg*

'’...” 

*confused thoughs*

 

Dat je überhaupt je raam open hebt. Heb 'm potdicht en bevries van de kou…

ik ben warmbloedig. maar door mijn voedings te kort heb ik het vaak koud. maar nu heb ik het warm haha. mijn kamer zit ook aan de zon kant. dus als die dicht zit overdag is het een sauna.

en daar kan ik niet tegen. 

 

 

Ja, die regeling beschermt je naam maar een beperkte periode, weet niet eens meer hoe lang eigenlijk :sweat_smile:  

ik heb ooit dat topic gevolgd maar ben er ook ooit halverwege mee gekapt haha. 

 

 

Dan kan er een nieuwe legend Pin heten lol.

die Pin moet wel van Pooh fan zijn. en die blue moet wel echt veel van blauw houden 🤣 dat zijn mijn eisen nee oké. als je je zelf blue noemt hou je van blauw haha

 

zelewe de schoonmaak beurt een opfris beurt noemen. zo als die douche van M en Ms en twin. niet dat wij een virus zijn maar je snapt het vast. 

 

 

Ik vraag me wel af van stel jezelf voor. Iedereen die nu eigenlijk weg is of gaat krijgt de kans om over 5 jaar hier terug te komen en met elkaar te praten met waar ze nu staan. Dat zou ik oprecht leuk vinden, maar ik weet dat dat juist niet kan en mag en ook niet de bedoeling is , maar het idee zou wel leuk zijn.

oeh een reunie leuk! lijkt me tof. alleen kan dat niet 🥺 maar is wel een tof idee.

 

Oké daar ging m'n reactie:joy: Ik had gwn een dialoogje getypt, maar een moderator moet er naar kijken...

Haha altijd irritant,  misschien komt ie morgen xD 😆.

 

Trouwens,  iemand zei mij laatst.

Door achter te laten wat je niet meer nodig hebt creëer je ruimte om te vinden wat jou vooruit brengt.

En ik weet lieve Pin, dat jij die ruimte vind

 

“Hallo meneer, bent u gebruiker c?”

“Sorry?”

“Ik ben Pin, just saying. Zegt u dat iets?”

“Gaat alles goed met u?”

“Ja never mind, fijne dag nog”

*rent snel weg*

'’...” 

*confused thoughs*

Haha , ik zie het al helemaal voor me 😂😂

Blue schreef:

ik ben warmbloedig

Wij allemaal, Blue :sweat_smile:  

https://nl.wikipedia.org/wiki/Warmbloedig#:~:text=Warmbloedige%20organismen%20hebben%20een%20interne,dieren%20zijn%20vogels%20en%20zoogdieren.

Maar toch heb ik het altijd koud:sweat_smile:

Maar ehh, betekent dit dat je genoeg hebt gegeten dan vandaag?

Blue schreef:

ik heb ooit dat topic gevolgd maar ben er ook ooit halverwege mee gekapt haha. 

Ahahaha begrijpelijk

Blue schreef:

als je je zelf blue noemt hou je van blauw haha

Wel vanzelfsprekend haha

 

Trouwens @M en Ms  ik vraag me af, jullie worden /zijn toch al achtien toch?

Ja M&M's zal ook verdwijnen met die schoonmaakbeurt in mei.

Stom woord eigenlijk, schoonmaakbeurt, alsof we oud vuil zijn :skull:

Oud vuil???

We komen net onder de douche weg :joy:

 

Groetjes,

M&M's en twin

Reageer