ik ga hier weg



Toon eerste bericht

426 reacties

"Als je je gebroken voelt, 

Hou vol, weet dat ik altijd naast je sta."

(Dit is wat ik je zeker wil meegeven Blue,  weet dat ik er altijd ben voor je, ookal zit er een grote afstand, ik ben er altijd.)

 

Ps. Ik moet heel erg wennen dat ik straks bijna allemaal anonymus zal zien. En eerlijk gezegd krijg ik nu ik er aan denk een heel appart gevoel van. Ik voel het letterlijk in mijn hart als ik nu de reacties van @Pin zie. Het doet me denk ik meer dan ik dacht.  En dan na vandaag ben jij er ook niet meer Blue,  nu ik erover extra nadenk krijg ik dat gevoel nog meer. Ik kan het niet uitleggen wat het is. 1 ding weet ik wel, dat dit nog even zal blijven dit gevoel. Maar dat zegt nu ook hoeveel dit me allemaal doet zonder dat ik dit dacht. Eigenlijk is dit best raar.  Ik weet eigenlijk ook niet wat ik nu hiervan moet vinden, het enige is zeker, vergeten zal ik zeker niet doen! 

 

Groetjes Gebruiker c 

 

Goedemorgen allemaal (oh het is net middag:)),

Oke, dat niet plaatsen van reacties is zo hinderlijk. Als je getagd word, maar de reactie is niet gelijk geplaatst, dan krijg je ook geen mailtje kennelijk. In het topic van Pin kwamen toen het account verwijderd was, ook opeens nog allemaal reacties. Ze zijn er achter de schermen wel mee bezig, dat zegt Carolien_ in het topic niet geplaatst   Ik krijg soms wel een melding en soms niet. Maar een reactie word dus pas geplaatst na goedkeuring van een moderator. En hoe snel die dan geplaatst word, zal dus afhangen van wanneer er een moderator aanwezig is.

Maar dat even terzijde, @Blue  zal ik nu quotes droppen of wil je dat vanavond?

@M en Ms ja, ik hoop ook dat de therapie snel kan beginnen. Ik werk nu nog geen diensten, tenminste ik werk wel diensten, maar dan dagdiensten. Over een jaartje ga ik ook andere diensten draaien. Dus voorlopig elke dag vroeg uit bed..

Volgens mij stond nu op de planning rond 21:00 vanavond. Hoe laat kunnen jij en twin er ongeveer zijn?

Ik begrijp je @Gebruiker c over dat het raar voelt als je anonymous ziet staan. Ik ben nog lang niet zo lang op het forum als jullie, maar je leest en voelt de vriendschap en verbondenheid. Het voelt als een stukje leegte als iemand er dan niet meer is.

Groetjes,

Simply Me

 

ik word niet goed van die vertraging bij het plaatsen en dat je niet weet of je reactie nu wel of niet na een tijdje wordt geplaatst

Heey @M en Ms en twin

Ik ook niet, want momenteel worden al mijn reacties niet geplaatst. En je weet niet of die nog gaat komen of niet..

 

EDIT:

als het me te lang duurt dan plaatst ik mijn bewaarde en nog niet door KT geposte reactie gewoon opnieuw via een trucje, want ik heb mijn reactie dan op mijn klembord staan en kan niet een uur wachten om te kijken of ie wel of niet geplaatst is. De kans is groot dat ie dan ook niet meer op m'n klembord staat.

Kun je ons dat trucje ook leren?:joy:

De kans is dan dat een reactie dubbel geplaatst wordt, maar dan lossen jullie dat maar op, want dan weet ik iig zeker dat mijn reactie, waar ik best veel tijd in steek altijd, geplaatst wordt

Ja, er word nu best wel veel dubbel geplaatst zag ik. Kijk maar eens in het topic van Pin, daar zie je ook dubbele reacties.

Groetjes,

Simply Me

 

 Hi,

hey

@Blue , @Gebruiker c , @Simply Me 

ik heb jullie maar even getagd, want ik reageer op berichtjes van jullie, die staan een beetje verspreid hieronder

 

Hey

hey

snap ik, ik zit nog zoizo te twijfelen of ik blijf of ga. Maar dit is zeker iets wat mee speelt in wat ik uiteindelijk ga kiezen.

misschien moet je een soort afweeg lijstje maken?  bedankt voor de tip!

ik heb nu wel een lijstje, maar ja toch is de twijfel nog groot, want het is eigenlijk bijna 50/50 . 

alleen ik vind het wel definitief als ik zeg dat ik ga, maar aan de andere kant, ja het is moeilijk uit te leggen. 

 

idd, een lijstje is wel handig zoals Blue zegt, maar ik snap je dilemma

Je kunt ook gewon je account laten bestaan en als je (een tijdje) niks wilt posten, dan post je niks, maar als je het wel wilt kan het….

Btw, er zal vast wel iemand anders zijn die dit ook al een keertje ergens gezegd heeft :thinking:


haha

 

 

 

nou ik vind het eigenlijk helemaal prima zolang ik maar op een plekje kom waar ik tussen pas en ik geen half jaar of zo hoef te wachten tot ik daar kan gaan wonen. 
Loes heeft ook nog een plek in gedachten en daar is nu plek. Alleen dan zou ik buiten deze stad moeten gaan wonen en dat vind ik dan weer lastig want ik vind het hier fijn

 

ah ok, klopt het dan dat de meeste ‘aanbiedingen’ van andere locaties dan wel in de buurt zijn van waar je nu woont? Het lijkt me idd wel chill als je niet ver van je beste vriend en andere vrienden en kennissen kan blijven wonen, want dan kun je nog contact houden  en afspreken en naar  je favo winkels enzo

'Buiten’ de stad is ook wel leuk hoor. Wij wonen aan de rand van een dorpje, maar ja, wij zijn het wel gewend en in de zomer wonen er tijdelijk veel meer toeristen dan dat we vaste inwoners hebben, dus dan is het wel ineens druk hier. Btw, we hebben hier sws niet echt grote steden in de buurt :relaxed: 

De dichtstbijzijnde zijn in België :joy:

 

 

En ga je morgenavond weg? dan kan ik me vast voorbereiden op nachtje doorhalen😅 en online komen op het forum.

jep. Ik heb zelf ook al energie in huis haha. ik wil het alleen niet zo als Pin tot 3 uur doen want ik moet de volgende dag om 10 de deur uit en ben dan om 7 uur thuis en dan nog een Pb’uurtje dus ja. En gebruiker c moet waarschijnlijk werken lijkt me. Dus ik gun hem ook z’n slaap want dat is zeer belangrijk. ik moet wel werken, maar ik heb wel zo gepland dat ik iets langer de tijd heb. Ik heb soort van 2 uurtjes vrij genomen hiervoor😅🙂.​​​​​

 

om hoe laat hebben jullie ongeveer gepland, dan kunnen twin en ik kijken of het ons ook lukt om er bij te zijn, maar tussen 20.00 en 23.00 gaat wsch sws niet lukken….. anders posten we wel gewoon ovedag of daarna nog iets en kun je kijken wanneer je tijd hebt om er op te reageren

mij maakt het dus niet zoveel uit.

11h

duurde het echt 11 uur voordat je 'verdwenen’ reactie dan geplaatst werd? nou ik weet eigenlijk niet eens waarom en hoe ik dat erbij heb gezet😅. Maar ik weet wel dat paar dagen geleden reageerde op iets en pas na 11uur (toen ik wou kijken of het er stond)  stond.

Maar dat was zeker 's avonds of 's nachts dan of overdag?ik had die reactie in de avond geplaatst,  maar zoals ik al zei, geen idee waarom ik 11 erbij had gezet 😅.

Moet iemand van KT dat dan zelf doen ofzo en gaat het niet automatisch of weet je dat ook niet?ik denk iemand van KT want een systeem kan wel dingen markeren of filteren, maar een systeem kan niet de context eruit halen, dus ik denk iemand van KT,  maar dat weet ik niet zeker.

 

Ik zie dat @Gebruiker c al begonnen met het plaatsen van mooie quotes. Nu wij nog…

haha, klopt. 

 

Groetjes en tot de volgende :relaxed: ,

M&M's en twin

 

 

 

Groetjes Gebruiker c 

Echt top dat de reacties niet geplaatst worden , not. 

Misschien zit er een fout in de scripts van de site ofzo. 

EDIT:  M en Ms , ik had een reactie geplaatst, dus hopelijk komt die straks tevoorschijn 

 

Groetjes Gebruiker c 

Volgens mij heeft De Kindertelefoon nu van @M en Ms en twin reacties over het niet/ vertraagd plaatsen van reacties een apart topic gemaakt. Want ik had daar hier in dit topic op gereageerd, maar nu zie ik dat hier de reactie weg is en het een apart topic is geworden.

Misschien moeten voortaan alle reacties heel vroeg plaatsen en dan hopen dat ze wel snel geplaatst worden en niet pas achteraf zichtbaar zijn.

Ik heb dus vandaag een deadline, maar ik stel het elke keer uit, omdat ik dan hier kom. Dus ik ga eerst ff zwoegen en dan kom ik weer terug. Ik probeer mezelf zo maar aan het werk te krijgen 🙄😅

Groetjes,
Simply Me

 Hi iedereen,

 

Volgens mij heeft De Kindertelefoon nu van @M en Ms en twin reacties over het niet/ vertraagd plaatsen van reacties een apart topic gemaakt.

klopt, KT heeft me er net een mailtje over gestuurd.

Ik heb er dus ineens een nieuw topic bij haha en dat kun je vinden via de link hieronder

 

Misschien moeten voortaan alle reacties heel vroeg plaatsen en dan hopen dat ze wel snel geplaatst worden en niet pas achteraf zichtbaar zijn.

het is super vervelend, zeker in het geval van als iemand afscheid gaat nemen

 

Ik heb dus vandaag een deadline, maar ik stel het elke keer uit, omdat ik dan hier kom. Dus ik ga eerst ff zwoegen en dan kom ik weer terug. Ik probeer mezelf zo maar aan het werk te krijgen 🙄😅

Succes dan maar met je deadline en ik denk dat we dan maar vroeger en/of later wat gaan posten, want 21.00 uur gaat niet lukken

 

Echt top dat de reacties niet geplaatst worden , not. 

Misschien zit er een fout in de scripts van de site ofzo. 

zoals ik het begrijp van @Simply Me is het afhankelijk van de beoordeling door een echt persoon, een moderator en ja, die is niet 24/7 altijd binnen een minuut beschikbaar. Ik denk dat het filter nog verfijnd moet worden en dat er nu teveel dingen nog in blijven hangen die uiteindelijk ‘ok’ worden bevonden, maar die nu nog persoonlijk beoordeeld moeten worden.

Ik weet niet of het een 'lerend’ filter is, dus dat het automatisch slimmer wordt en automatisch zelf meer goede beslissingen kan nemen over of een bericht aan de forumregels voldoet of niet. Maar ik heb al ontdekt dat je het heel simpel kunt omzeilen en ik heb dat ook al ergens gemeld aan de KT, maar ik weet niet of eigenlijk denk ik niet dat ze willen dat ik die truc hier aan iedereen ga vertellen.

Hopelijk is er iig een moderator beschikbaar vanavond als er kennelijk vanaf/rond 21.00 uur afscheid wordt genomen van @Blue . Dan kan die moderator er voor zorgen dat te controleren berichtjes alsnog snel geplaatst worden en de berichtjes niet pasmorgen geplaatst worden als Blue al weg is. Dus, KT doe er jullie voordeel mee. Hopelijk hebben jullie daar capaciteit voor.

 

Oke, dat niet plaatsen van reacties is zo hinderlijk. Als je getagd word, maar de reactie is niet gelijk geplaatst, dan krijg je ook geen mailtje kennelijk.

ok, dat is nog iets wat niet goed werkt dan, ook al wordt het bericht alsnog geplaatst

 

@M en Ms ja, ik hoop ook dat de therapie snel kan beginnen. Ik werk nu nog geen diensten, tenminste ik werk wel diensten, maar dan dagdiensten. Over een jaartje ga ik ook andere diensten draaien. Dus voorlopig elke dag vroeg uit bed..

ok, ik snap 't van die diensten en succes alvast met de therapie

 

Groetjes,

M&M's en twin

 

hey 

 

 

Nou dit is het voor nu, kijk maar wat je ervan vind.🙂 ik zal straks in mijn pauze verder kijken of ik iets weet of kan vinden .

ik plak ze allemaal straks in notities 😊 dan ben ik nog ff zoet met tekenen. Over tekenen gesproken. Ooh ik heb een verassing voor jullie vanavond 😊

 

 

Ps. Blue, weet dat ik er altijd voor je zal zijn, ookal ben je dan weg , ik sta altijd achter je.

ik sta ook altijd achter jou. 
 

 

het is vast en gek gevoel om te weten dat het je laatste dag is hier op het forum.

 

het is zeker raar. Ik kon gister avond ook niet slapen. En ja nu komt het steeds dichter bij. En nu al jullie berichten lezen laat het moment wel erg dichtbij komen. 
 

 

 

Of zou je liever in een andere omgeving gaan wonen?

 

ja nou dit is een vraag waar ik toen lang over na heb gedacht. Ik wil heel erg graag in m’n huidige stad blijven wonen. 
 

Heb je dan ook nog school als je gaat verhuizen? Ga je verder met de opleiding die je nu doet of weet je het nog niet precies?

leuke vraag. Ik kan het je niet vertellen wanneer ik ga verhuizen. Het kan heel snel gaan maar kan ook maanden duren. Maar ik ga zwz volgend jaar een andere opleiding doen. 
 

Hoe gaat het met het heftruck rijden?

Ehm na dat ik de certificaat heb gehaald heb ik er niet meer op gezeten. Maar over 2 weken begin ik aan de reachtruck. 
 

 

Ga je dan het liefste weer naar de camping waar je al vaker bent geweest?

ja we hadden in augustus al geboekt in de hoop dat we dit jaar weer kunnen gaan. En dan lekker in onze nieuwe tent 

Wij hebben onze eigen schaduw tent gemaakt met hor zodat we geen wespen op bezoek krijgen. Dus we eigenlijk altijd buiten. 
 

 

En dan lekker kamperen met papa? Lijkt me wel gezellig in een tent, das toch anders als in een huisje.

je kan ook in de achteruit bij jullie een tent neer zetten. 
 

 

Weet je al of je je account vanavond al wilt laten verwijderen of liever morgen?

nee morgen 😊 als ik in de trein zit doe ik het verzoek. 
 

 

Ik las in een reactie van een tijdje terug dat 10 mei een belangrijke dag voor jou is, omdat je papa gaat vertellen over je verhuizing enzo en alles wat je nog meer wilt vertellen.

het is vooral lastig. Want ik heb al me “hele leven” een masker op, 

 

 

Je was toch van plan om samen met één van je begeleiders te doen? Ik weet zo snel even niet meer welke naam je had genoemd. 

met Emma 

 

groetjes blue 

 

 

hey 

 

oh das ook raar, misschien moeten de tellers dan nog gereset worden en gebeurt dat 's nachts ofzo, idk. Is het nu nog steeds zo of klopt het nu wel?

 

nou de reactie’s wel. En maar m’n topic’s niet. Maar het zal wel. Morgen staat alles op 0 😅

 

 

Dat is ons huiswerk van jou aan ons :relaxed:

 

maar je gaat toch naar België? Is het dan niet gewoon werk? Want dan ben je niet thuis. 
 

 

oh, zo lang hebben wij nog nooit gewacht….. Misschien wachten we de volgende keer ook 5 minuten om te zien of dat werkt….

werkte 1x daarna niet. 
 

Maar had je dan wel een melding gekregen, toen het 5 minuten duurde of ook als je geen melding kreeg?

 

nee ik had geen melding gekregen. 
 

 

om hoe laat hebben jullie ongeveer gepland, dan kunnen twin en ik kijken of het ons ook lukt om er bij te zijn, maar tussen 20.00 en 23.00 gaat wsch sws niet lukken….. anders posten we wel gewoon ovedag of daarna nog iets en kun je kijken wanneer je tijd hebt om er op te reageren

ja nou ik dacht het tot 1 uur of ze vol te houden 🤔 maar als andere eerder afhaken is dat goed. Ik ga ook bewust laat avond eten. En ik heb ook energie in huis haha. 
 

"Als je je gebroken voelt, 

Hou vol, weet dat ik altijd naast je sta."

(Dit is wat ik je zeker wil meegeven Blue,  weet dat ik er altijd ben voor je, ookal zit er een grote afstand, ik ben er altijd.)

ook al zo’n mooie 😊

 

Ps. Ik moet heel erg wennen dat ik straks bijna allemaal anonymus zal zien. En eerlijk gezegd krijg ik nu ik er aan denk een heel appart gevoel van.

ik snap wat je bedoeld. Het voelt voor mij ook nog heel onwerkelijk. Maar we gaan het overleven. Mijn hoofd zit te denken om tot maandag avond te wachten want dan weet ik of 1 bepaalde locatie plek voor mij heeft. Maar we gaan het zien. 
 

Goedemorgen allemaal (oh het is net middag:)),

ik stond ook in de ochtend op en was pas toe aan m’n ontbijt in de middag 😅

 

 

Maar dat even terzijde, @Blue  zal ik nu quotes droppen of wil je dat vanavond?

doe maar lekker vanavond dan heb ik er ook 1. 
of 2. Maar ik teken ze dus dan duurt het wat langer 😅

 

 

Volgens mij heeft De Kindertelefoon nu van @M en Ms en twin reacties over het niet/ vertraagd plaatsen van reacties een apart topic gemaakt.

klopt, KT heeft me er net een mailtje over gestuurd.

Ik heb er dus ineens een nieuw topic bij haha en dat kun je vinden via de link hieronder

wat leuk haha. 
heb ik ook wel eens gehad haha. Dan had ik in eens 2 soort gelijke 

 

 

het is super vervelend, zeker in het geval van als iemand afscheid gaat nemen

we gaan gewoon vanavond meerdere keren als de reactie niet geplaatste is de reactie opnieuw plaatsen dan komt het vast goed. 
 

ik ga veder tekenen tot vanavond 

 

groetjes blue 

 

 

 

 

 

Reputatie 2
Badge +3

@Blue ga je vanavond weg?

@Blue ga je vanavond weg?

Ik ga vanavond om 21:00 officieel afscheid nemen en morgen me account laten verwijderen.

 

groetjes blue

Tot vanavond Blue. 

 

Groetjes Gebruiker c 

 Hi iedereen,

 

@Blue , @Simply Me , @Gebruiker c  en de rest en hoi Pin, ik weet dat je mee leest haha

 

ik plak ze allemaal straks in notities 😊 dan ben ik nog ff zoet met tekenen. Over tekenen gesproken. Ooh ik heb een verassing voor jullie vanavond 😊

oké, wij zijn gek op verrassingen en jij gaat het nog druk krijgen met al die tekeningen, maar wel een top idee

 

het is zeker raar. Ik kon gister avond ook niet slapen. En ja nu komt het steeds dichter bij. En nu al jullie berichten lezen laat het moment wel erg dichtbij komen. 

ik weet het, maar het komt allemaal goed en je hoeft niet aan je beslissing te twijfelen, daar staan wij met z'n allen achter, maar we snappen wel dat het een beetje 'raar’ voelt

 

 

Of zou je liever in een andere omgeving gaan wonen?

ja nou dit is een vraag waar ik toen lang over na heb gedacht. Ik wil heel erg graag in m’n huidige stad blijven wonen. 

we kunnen ons dat goed voorstellen, want je kent er de weg en je vrienden zitten er enz., dus ik zou zeggen dat het een weloverwogen keuze is die je hebt gemaakt

 

 

Heb je dan ook nog school als je gaat verhuizen? Ga je verder met de opleiding die je nu doet of weet je het nog niet precies?

leuke vraag. Ik kan het je niet vertellen wanneer ik ga verhuizen. Het kan heel snel gaan maar kan ook maanden duren. Maar ik ga zwz volgend jaar een andere opleiding doen

ah nee, misschien is het al vakantie als je gaat verhuizen, maar ik bedoelde meer of je sws nog naar school gaat als je verhuisd bent en je gaat dus die andere opleiding doen. Ik had het vaag ergens al gelezen nu ik zie dat je het schrijft. Je moet altijd iets kiezen waarvan je denkt dat dat het beste bij je past en als dat een andere opleiding is dan is dat prima toch?

 

 

Hoe gaat het met het heftruck rijden?

Ehm na dat ik de certificaat heb gehaald heb ik er niet meer op gezeten. Maar over 2 weken begin ik aan de reachtruck. 

oh cool, is dat met zo'n lange ‘arm’ aan de voorkant? Dat je dingen die verder weg staan op kan pakken?  Lijkt me helemaal cool, maar nog wel moeilijker dan een heftruck. Nou ja, je hebt toch al ervaring met die heftruck dus is het voor jou al wat makkelijk dan voor anderen die dat niet hebben of moet je eerst sws heftruck doen en mag je dan pas op zo'n reachtruck?

 

 

Ga je dan het liefste weer naar de camping waar je al vaker bent geweest?

ja we hadden in augustus al geboekt in de hoop dat we dit jaar weer kunnen gaan. En dan lekker in onze nieuwe tent

oh leuk en ook wel slim om gelijk weer te boeken als het een leuke plek is waar je graag terug naartoe gaat. Oh, heb je al geoefend met die nieuwe tent opzetten of zijn jij en papa zulke ervaren kampeerders dat jullie die tent zo op kunnen zetten, ook al is het een nieuwe? Twin zegt dat je beter toch ff die nieuwe tent uit kan pakken om te kijken of alle stokken erbij zitten en of ie niet beschadigd is. Waarschijnlijk is dat overbodige informatie omdat jullie dat zelf al hadden bedacht, maar ja, ik zeg het toch maar omdat twin het graag wil :wink:

 

Wij hebben onze eigen schaduw tent gemaakt met hor zodat we geen wespen op bezoek krijgen. Dus we

eigenlijk altijd buiten. 

oh, das slim bedacht, een tent in een tent. Dat kunnen alleen ervaren kampeerders bedenken….:thumbsup:

Wij zouden in eerste instantie een extra vliegenmepper meegenomen hebben, maar ja voorkomen dat ze binnen komen in de tent is natuurlijk nog slimmer. Mogen we je bellen als we zelf eens bezig zijn met een uitvinding en we komen er niet uit? Dan heb jij misschien een oplossing voor ons

 

 

En dan lekker kamperen met papa? Lijkt me wel gezellig in een tent, das toch anders als in een huisje.

je kan ook in de achteruit bij jullie een tent neer zetten. 

goed plan en dat hebben we ook wel eens gedaan, omdat we dat leuk vinden. De laatste keer dat we dat deden werden we kleuters genoemd, maar dat kan ons niks schelen, want wij hadden lekker in de tent geslapen. Nou ja, geslapen niet echt, want de tent was lek en die nacht ging het net plenzen van de regen….Kortom, alles nat incl. onze eigen matras die we van ons bed hadden gehaald en in de slaaptent hadden gegooid….Eigenlijk was de tent niet echt kapot bleek achter, maar twin (dat weet ik niet echt of hij het was, maar het is altijd makkelijker om iemand anders de schuld te geven haha) had vergeten om zo’n soort rubberschijfje(ken je dat?) op die tentstok te doen, zodat het water buiten zou blijven en niet naar binnen zou lopen en verder zat de binnentent tegen de buitentent aan geplakt soort van dus dat hielp ook niet bij het droog blijven….ik denk dat twin en ik meer mooi weer kampeerders zijn

 

 

Weet je al of je je account vanavond al wilt laten verwijderen of liever morgen?

nee morgen 😊 als ik in de trein zit doe ik het verzoek. 

oké, bij het verwijderen van die van Pin ging het niet goed, ze zeiden dat ie verwijderd was, maar Pin is er nog 20.30 uur geweest en toen was het wel goed verwijderd, maar ik durfde/wilde niks meer vragen omdat ie eigenlijk al weg was, maar ja, de verleiding was wel groot, we hadden nog wel een klavertje gekregen, das ook wel lief van Pin, alleen waren alle Pin-klavertjes na verwijdering van het account ook gelijk foetsie, we hebben alleen nog een screenshot er van

 

 

Ik las in een reactie van een tijdje terug dat 10 mei een belangrijke dag voor jou is, omdat je papa gaat vertellen over je verhuizing enzo en alles wat je nog meer wilt vertellen.

het is vooral lastig. Want ik heb al me “hele leven” een masker op, 

I know, het kan wel lastig zijn, maar dat klusje ga je ook wel weer klaren Blue, je hebt eerder al voor hetere vuren gestaan. Volgens ons is jouw papa wel een goeie en gaat dat wel goed komen. Wij duimen alvast voor je en zullen op die dag aan je denken

 

 

Je was toch van plan om samen met één van je begeleiders te doen? Ik weet zo snel even niet meer welke naam je had genoemd. 

met Emma 

Emma is een goeie voor zulke klusjes, toch? Papa gaat het wel begrijpen, die houdt sws van jou

 

 

oh das ook raar, misschien moeten de tellers dan nog gereset worden en gebeurt dat 's nachts ofzo, idk. Is het nu nog steeds zo of klopt het nu wel?

nou de reactie’s wel. En maar m’n topic’s niet. Maar het zal wel. Morgen staat alles op 0 😅

na verwijdering van je account zijn de topics die er nog over zijn, dus die je wilt laten staan niet meer verbonden met jouw naam, dus ja, of ga je alle topics laten verwijderen als dat kan?

 

 

Dat is ons huiswerk van jou aan ons :relaxed:

maar je gaat toch naar België? Is het dan niet gewoon werk? Want dan ben je niet thuis. 

we gaan zo weg, we zijn nog thuis. Het is niet voor werk, we gaan naar Luca en die hebben we al maanden niet irl gezien, dus het gaat wel emotioneel worden, denk ik, maar dat komt wel goed. We willen hem zo graag even knuffelen en hebben ons daarom laten testen, nou ja, met zo'n sneltest en hij doet dat ook, dus ja. Vanwege corona kun je sws beter niet met anderen knuffelen, maar wij willen elkaar echt ff beet houden en voelen. Dan hoef je even niet te zeggen en uit te leggen wat je voor elkaar voelt. Daarna gaan we eten en daarom kunnen we niet online zijn. We weten niet of we bij Luca blijven slapen, ligt eraan hoe alles loopt, maar we hebben sws afgesproken om het rustig aan te doen en ons niet te laten leiden door emoties en we gaan daarom sws geen seks hebben. Het lijkt ons sws beter om eerst gewoon weer normaal contact op te bouwen en dus niet in een opwelling dingen te doen waar je later weer spijt van kan krijgen. De lichamelijke aantrekking is er zeker wel en wat dat betreft is het beter om van tevoren af te spreken dat we niks gaan doen, nou ja, een paar kusjes wel, denk ik, maar meer niet en gewoon vast houden ff

 

 

oh, zo lang hebben wij nog nooit gewacht….. Misschien wachten we de volgende keer ook 5 minuten om te zien of dat werkt….

werkte 1x daarna niet. 

oké, dat werkt dus ook niet echt goed en je had ook geen melding gekregen lees ik. Het systeem is dus nog niet echt goed

 

 

om hoe laat hebben jullie ongeveer gepland, dan kunnen twin en ik kijken of het ons ook lukt om er bij te zijn, maar tussen 20.00 en 23.00 gaat wsch sws niet lukken….. anders posten we wel gewoon ovedag of daarna nog iets en kun je kijken wanneer je tijd hebt om er op te reageren

ja nou ik dacht het tot 1 uur of ze vol te houden 🤔 maar als andere eerder afhaken is dat goed. Ik ga ook bewust laat avond eten. En ik heb ook energie in huis haha.

oké, als jullie na 23.00-23.30 uur er nog zijn komen we vast nog wel even langs, dat snapt Luca ook wel dat we nog even afscheid willen nemen van jou

 

 

"Als je je gebroken voelt, 

Hou vol, weet dat ik altijd naast je sta."

(Dit is wat ik je zeker wil meegeven Blue,  weet dat ik er altijd ben voor je, ookal zit er een grote afstand, ik ben er altijd.)

ook al zo’n mooie 😊

@Gebruiker c heeft er talent voor, we moeten nog flink aan de bak, maar ik heb nog wel een ideetje waar ik er een paar kan vinden, dus je houdt ze nog tegoed

 

 

Ps. Ik moet heel erg wennen dat ik straks bijna allemaal anonymus zal zien. En eerlijk gezegd krijg ik nu ik er aan denk een heel appart gevoel van.

ik snap wat je bedoeld. Het voelt voor mij ook nog heel onwerkelijk. Maar we gaan het overleven. Mijn hoofd zit te denken om tot maandag avond te wachten want dan weet ik of 1 bepaalde locatie plek voor mij heeft. Maar we gaan het zien. 

kijk maar wat voor jou het beste voelt op dat moment. Aan de ene kant zijn we ook nieuwsgierig of je dan al iets weet, maar als je anders beslist en besluit er niet op te wachten dan staan we volledig achter jouw beslissing

 

 

het is super vervelend, zeker in het geval van als iemand afscheid gaat nemen

we gaan gewoon vanavond meerdere keren als de reactie niet geplaatste is de reactie opnieuw plaatsen dan komt het vast goed. 

daar gaan we vanuit dat het goed komt

 

ik ga veder tekenen tot vanavond 

succes en wij zijn benieuwd naar de verrassing vanavond

 

Kun je ons dat trucje ook leren?:joy:

wat ik doe is eerst mijn reactie typen en dat doe ik gewoon in het reactie venster, dus met opmaak van KT. Die reactie bewaar ik met CTRL-A (alles selecteren en controleer of echt alles is geselecteerd, wat als je cursor ergens midden in een quote staat selecteert ie alleen die ene quote en dat wil je niet) en na alles geselecteerd te hebben klik je op CTRL-C (kopiëren). Dan staat je reactie op je klembord, maar je kunt voor de veiligheid het daarna ook nog even ergens met CTRL-V (plakken)  bewaren, bijv. in notities of een Word documentje. Dan komt het spannende en dat is het leegmaken van je reactie venster Ik doe dat met CTRL-X (knippen), want dan staat je reactie nog op je klembord, maar zoals gezegd is dat tricky om alleen daar te hebben, dus extra ergens anders opslaan lijkt me verstandig, want anders ben je alsnog je reactie kwijt.

In het lege reactie veld typ je dan alleen 'hallo’ of zoiets en die reactie post je. In mijn geval ging dat in alle gevallen zonder problemen en zonder tijdsvertraging. Vervolgens ga je de reactie met 'hallo’ bewerken en dan vervang je 'hallo’ door wat er op je klembord staat, dus dan moet je CTRL-V (plakken)  gebruiken.

Als je het zo doet moet het in één keer werken en je voorkomt ook dubbele reacties. Cool toch?

Let op: het gevaar zit erin dat als je CTRL-A hebt gedaan dat je dan wel uit moet kijken dat je daarna niet per ongeluk alleen de C indrukt als je CTRL-C had moeten doen, want dan is alles wat je geselecteerd hebt vervangen door de letter C en dat wil je niet. Daar is ook een oplossing voor en dat is dat je de CTRL toets de hele tijd ingedrukt houdt, eerst als je de A typt en daarna de C, snappie?

Oefen anders ff met een onbenullig tekstje dat je daarna kan vervangen door je echte reactie. Succes

 

Ik hoop vanavond nog even langs te komen met twin en hopelijk maken jullie er met z'n allen in de tussentijd een leuke ‘afscheids-chat’ van voor en samen met Blue. Veel plezier alvast

 

Wij gaan zo naar Luca. We kunnen niet wachten om hem weer eens in het echt te zien, te voelen en te ruiken :relaxed:

 

 

Groetjes,

M&M's en Twin met een hoofdletter :grinning:

 

Heey blue,

Deze wilde ik alvast met je delen, als nadenker.

Deze kwam ik een keer tegen en ik vond het best een inspirerend/motiverend stukje. Misschien kan je er wat mee.

Groetjes,
Simply Me

Heey @M en Ms en Twin (met een hoofdletter)

Heel veel sterkte en succes rondom jullie meeting met Luca. Dapper dat jullie daar heen gaan. Ik begrijp dat het voor jullie emotioneel is, ik hoop dat het jullie ook wat oplevert.

Ik zag dus dat je eerst alleen 'hallo' had gepost en toen dacht ik waarom? Maar ik zie dat je daarna je reactie bewerkt had. Ik was dus net zelf achter dat trucje gekomen, maar bedankt voor het delen🙂

Hopelijk tot vanavond!

Groetjes,
Simply Me

 

 Hi @Simply Me ,

 

Heey @M en Ms en Twin (met een hoofdletter)

Heel veel sterkte en succes rondom jullie meeting met Luca. Dapper dat jullie daar heen gaan. Ik begrijp dat het voor jullie emotioneel is, ik hoop dat het jullie ook wat oplevert.

wat lief en dankjewel, wij kijken er naar uit en denk zeker dat er wel een paar traantjes gaan vloeien, maar das ook goed en het zal wel opluchten. Als ik er aan denk schiet ik al bijna vol, gelukkig zit Twin aan het stuur, uh ja duh, anders mag ik sws niet internetten natuurlijk haha. Ik gok erop dat we Luca wel een paar minuten vast gaan houden, minimaal :heart_eyes::heart_eyes:  

Oh nou vergeten we bijna om Luca erbij te zetten :heart_eyes: :heart_eyes::heart_eyes: v.l.n.r. Twin, Luca en dan ik, nou ja, Luca lijkt irl niet op ons, dus het klopt niet helemaal :rofl:

 

Hopelijk tot vanavond!

oké, hoop jou en de rest dan ook nog even te 'zien’ en mocht je al zijn gaan slapen omdat het nog wat later is geworden, dan lezen we wel wat jullie allemaal gedeeld hebben

oh ja,  grappig dat je zelf ook achter dat trucje kwam, dus dan weet je ook hoe het moet

 

@Blue ,

ben je er al bijna klaar voor?

 

Groetjes,

M&M's en Twin

 

hey 

 

oké, wij zijn gek op verrassingen en jij gaat het nog druk krijgen met al die tekeningen, maar wel een top idee

nou ik had het gister nog getest en volgens de site zou het het doen 

maar vandaag weigert hij weer. Ik had jullie 2 en me zelf laten zwaaien met een toepasselijke quote. Ooh haha het lukt nu wel. Ik ben van Safari naar Google Chrome gegaan, 
jeeh. 
 

 

Je moet altijd iets kiezen waarvan je denkt dat dat het beste bij je past en als dat een andere opleiding is dan is dat prima toch?

Zeker maar mijn opleiding duurde zwz maar 1 jaar 😉

 

 

moet je eerst sws heftruck doen en mag je dan pas op zo'n reachtruck?

nou dit is een reachtruck

 

een heftruck is dit 

Het verschil is dat je bij een reachtruck zijwaarts zit en je makkelijker kan keren. Ze hebben allebei voordelen. 

 

 

Oh, heb je al geoefend met die nieuwe tent opzetten of zijn jij en papa zulke ervaren kampeerders dat jullie die tent zo op kunnen zetten, ook al is het een nieuwe?

haha nee we gaan binnenkort oefenen 😉

 

Twin zegt dat je beter toch ff die nieuwe tent uit kan pakken om te kijken of alle stokken erbij zitten en of ie niet beschadigd is. Waarschijnlijk is dat overbodige informatie omdat jullie dat zelf al hadden bedacht, maar ja, ik zeg het toch maar omdat twin het graag wil :wink:

maar als er stokken in zitten hebben we een problemen 😳 want we hebben volgens mij deze tent gekocht. 
 

 

Wij zouden in eerste instantie een extra vliegenmepper meegenomen hebben, maar ja voorkomen dat ze binnen komen in de tent is natuurlijk nog slimmer. Mogen we je bellen als we zelf eens bezig zijn met een uitvinding en we komen er niet uit? Dan heb jij misschien een oplossing voor ons

zeker ik heb je nummer 😉 dus ik app je na morgen wel. 

 

 

Emma is een goeie voor zulke klusjes, toch? Papa gaat het wel begrijpen, die houdt sws van jou

ja op zich wel. 
 

 

We willen hem zo graag even knuffelen en hebben ons daarom laten testen, nou ja, met zo'n sneltest en hij doet dat ook, dus ja. Vanwege corona kun je sws beter niet met anderen knuffelen, maar wij willen elkaar echt ff beet houden en voelen.

ik snap wat je bedoeld. Ook al woon ik niet bij papa. Wij geven ook elkaar altijd een knuffeltje als we elkaar zien en als hij me thuis af zet. het is anders maar ik snap het. 
 

 

oké, als jullie na 23.00-23.30 uur er nog zijn komen we vast nog wel even langs, dat snapt Luca ook wel dat we nog even afscheid willen nemen van jou

 

tuurlijk voor jullie altijd 😉😊

 

Groetjes blue 

 

@M en Ms  en Twin,  

Succes met alles! 

Ik snap dat er wel wat traantjes zullen vallen,  maar dat zegt ook veel over jullie vriendschap,  jullie verbondenheid,  en ook jullie fijne ,warme, zachte , persoonlijkheid. Dat is ook iets waar meer mensen een voorbeeld aan kunnen nemen. 

Weet je wat nou best gek is,😂 

Ik zie het eigenlijk helemaal voor me.🙂.

Als het zo is als dat ik in mijn hoofd heb , dan gaat het vast een hele mooie herontmoeting zijn.🙂. 

 

Oh ik heb dit trouwens nog niet verteld,  maar er werken sinds kort een tweeling bij mij op het werk. 

Ze zijn blond,  blauwe ogen en ongeveer iets van 1.78 ,  

Haha.

 

 

Groetjes Gebruiker c 

 

 

 

 

hey 

 

oké, wij zijn gek op verrassingen en jij gaat het nog druk krijgen met al die tekeningen, maar wel een top idee

nou ik had het gister nog getest en volgens de site zou het het doen 

maar vandaag weigert hij weer. Ik had jullie 2 en me zelf laten zwaaien met een toepasselijke quote. Ooh haha het lukt nu wel. Ik ben van Safari naar Google Chrome gegaan, 
jeeh. 
 

 

Je moet altijd iets kiezen waarvan je denkt dat dat het beste bij je past en als dat een andere opleiding is dan is dat prima toch?

Zeker maar mijn opleiding duurde zwz maar 1 jaar 😉

 

 

moet je eerst sws heftruck doen en mag je dan pas op zo'n reachtruck?

nou dit is een reachtruck

 

een heftruck is dit 

Het verschil is dat je bij een reachtruck zijwaarts zit en je makkelijker kan keren. Ze hebben allebei voordelen. 

 

 

Oh, heb je al geoefend met die nieuwe tent opzetten of zijn jij en papa zulke ervaren kampeerders dat jullie die tent zo op kunnen zetten, ook al is het een nieuwe?

haha nee we gaan binnenkort oefenen 😉

 

Twin zegt dat je beter toch ff die nieuwe tent uit kan pakken om te kijken of alle stokken erbij zitten en of ie niet beschadigd is. Waarschijnlijk is dat overbodige informatie omdat jullie dat zelf al hadden bedacht, maar ja, ik zeg het toch maar omdat twin het graag wil :wink:

maar als er stokken in zitten hebben we een problemen 😳 want we hebben volgens mij deze tent gekocht. 
 

 

Wij zouden in eerste instantie een extra vliegenmepper meegenomen hebben, maar ja voorkomen dat ze binnen komen in de tent is natuurlijk nog slimmer. Mogen we je bellen als we zelf eens bezig zijn met een uitvinding en we komen er niet uit? Dan heb jij misschien een oplossing voor ons

zeker ik heb je nummer 😉 dus ik app je na morgen wel. 

 

 

Emma is een goeie voor zulke klusjes, toch? Papa gaat het wel begrijpen, die houdt sws van jou

ja op zich wel. 
 

 

We willen hem zo graag even knuffelen en hebben ons daarom laten testen, nou ja, met zo'n sneltest en hij doet dat ook, dus ja. Vanwege corona kun je sws beter niet met anderen knuffelen, maar wij willen elkaar echt ff beet houden en voelen.

ik snap wat je bedoeld. Ook al woon ik niet bij papa. Wij geven ook elkaar altijd een knuffeltje als we elkaar zien en als hij me thuis af zet. het is anders maar ik snap het. 
 

 

oké, als jullie na 23.00-23.30 uur er nog zijn komen we vast nog wel even langs, dat snapt Luca ook wel dat we nog even afscheid willen nemen van jou

tuurlijk voor jullie altijd 😉😊

 

@Blue ,

ben je er al bijna klaar voor?

tuurlijk niet haha 

doe de groetjes aan Luca als hij weet wie ik ben 🙃

ik ga nu ff eten bestellen 🙃

 

Groetjes blue 

Oke m'n reactie moet weer gecontroleerd worden.

 

@M en Ms  en Twin,  

Succes met alles! 

Ik snap dat er wel wat traantjes zullen vallen,  maar dat zegt ook veel over jullie vriendschap,  jullie verbondenheid,  en ook jullie fijne ,warme, zachte , persoonlijkheid. Dat is ook iets waar meer mensen een voorbeeld aan kunnen nemen. 

Weet je wat nou best gek is,😂 

Ik zie het eigenlijk helemaal voor me.🙂.

Als het zo is als dat ik in mijn hoofd heb , dan gaat het vast een hele mooie herontmoeting zijn.🙂

 

Oh ik heb dit trouwens nog niet verteld,  maar er werken sinds kort een tweeling bij mij op het werk. 

Ze zijn blond,  blauwe ogen en ongeveer iets van 1.78 ,  

Haha.

 

Groetjes Gebruiker c 

 

EDIT: hey , die heftruck en reachtruck hebben wij ook op het werk😂.  Ik zit zelf ook afentoe op de heftruck, maar die reachtruck is ook wel fijn. 

En eetsmakelijk Blue 

Hey 

zou ik dan maar beginnen 🤔 als mijn reactie als eerst klaar is 🤣

 


Dit is m’n afscheids cadeautje. Je kan er waarschijnlijk niets mee. Oké wacht, omdat @Twin van printen houd is hier een niet bewegende 

 
ik vind het maar raar dat het zover is om het afscheid te nemen 

 

groetjes blue 

Hey Blue, 

 

Een hele mooie tekening,  ook mooi hoe je die bewegende foto hebt gemaakt.

Welk programma heb je daarvoor gebruikt als ik vragen mag?

 

Ik vind het ook raar om over na te denken.

 

Groetjes Gebruiker c 

hey

 

ik heb het programma Procreat gebruikt dat doe ik voor al m'n tekeningen. en daar kan je deze bewegende dingen of te wel gifts mee maken 🙃

 

gelukkig hebben we de hele avond nog 

 

Groetjes blue 

Heey Blue,

 

Je had een supergoed idee om positieve quotes te verzamelen.

Ik ben op zoek gegaan en dit is mijn inbreng:

 

  • Learn from yesterday, live for today, hope for tomorrow.
  • 1 year = 365 opportunities
  • Niet iedere dag zal goed zijn, maar er zit wel iets goeds in iedere dag
  • Het voordeel van een dal is dat er twee pieken naast het dal liggen
  • Wat de rups het einde noemt, noemt de rest van de wereld een vlinder
  • Stones in the road? I save every single one, and one day I will build a castle
  • What are you going to do with all that dark? Find a way to glow in it
  • Ik ben een stuk beter dan gisteren, en nog lang niet zo goed als morgen
  • Ja- maar, wat als alles lukt?
  • Ook de verkeerde beslissing kan de beste keuze zijn
  • Just because I can’t yesterday, doesn’t mean I can today. But, just because I can’t today doesn’t mean I won’t be able to tomorrow.
  • In life you need sadness cause without sadness you wouldn’t know what happy was it would have no meaning.
  • Fight the storm to see the rainbow

Ik hoop dat er wat voor je tussenzit, het zal voor ieder persoonlijk zijn wat wel/niet aanspreekt.

(ik heb dit trouwens niet ff van internet geplukt, maar ik mijn Pinterest afgezocht)

Groetjes,

Simply Me

hey

 

  • Niet iedere dag zal goed zijn, maar er zit wel iets goeds in iedere dag

deze lijkt wel heel erg op quote die ik heb gebruikt 🤔😂

 

(ik heb dit trouwens niet ff van internet geplukt, maar ik mijn Pinterest afgezocht)

kan ook nog 😊 

 

wel grappig dat we het zelfde idee hadden over 1 quote haha.

 

Reageer