ik ga hier weg



Toon eerste bericht

426 reacties

hey 

 

Is dat vanaf 1500 reacties? Of is dat vanaf forumvrienden. Ik vermoed het laatste 😉👍

Nou er zitten geen regels aan vast hoor 😉 je maakt zelf de beslissing of je een echt afscheid neemt of gewoon verdwijnt. 
 

Om 21:00 lijkt mij een prima idee. 

gezellig dat je dan ook komt 😊

gezellig hoe meer zielen hoe meer vreugd

Ergens is het wel jammer 🤔 ik ga zondag weg en maandag hoor ik van 1 organisatie of ik bij hun een plekje kan krijgen. Dus jullie zullen het nooit weten. Of ze moeten het morgen avond al gemaild hebben. 

ik kan denk ik wel het antwoord raden😉. En ik hoop ook dat mijn antwoord klopt, ik vind het vooral belangrijk dat je op een goede plek komt en ik weet dat dat zal gaan gebeuren.
 

groetjes blue 

Groetjes Gebruiker c 

Ik moet wel zeggen dat ik het niet echt fijn vind dat mijn reacties worden gecontroleerd steeds haha want nu typ ik steeds wat en komt er niks te staan. Maar goed .

 

Groetjes Gebruiker c 

Hi Blue,

Blue schreef:

nou 2 jaar geleden haha. Nu wil ik het ook weten 🤔 1 julli 2018 voor zo ver ik het zie. 

Ligt dichter bij 3 dan 2 jaar, dus op zich…

Blue schreef:

ik woord er een beetje stil van. Uit jou worden klinkt het als of ik een strijder ben. 

Ben je ook!

Blue schreef:

ik ben blij dat jij een onderdeel er van wouw zijn. En stiekem blijf je onderdeel. Je helpt mij nog steeds enorm. Ook als ik alleen ben help je soms nog.

:hugging::blush:  Ook jou zal ik niet zomaar vergeten 

Blue schreef:

ik heb zo veel geleerd van jou. het eerste als je vraagt wat ik van jou geleerd heb kan ik zeggen is het toch echt dat het oke is om je te voelen hoe je je voelt en te zijn wie je bent. Jij bent van af het begin dat ik op het forum ben zo'n grote steun geweest. en daar zal ik altijd dankbaar voor zijn. Je steunt me nu nog steeds heel erg. Ook vandaag, ik wouw “foute” dingen doen. En jij spookte weer in m’n hoofd. En hielp me daar weer mee. 

Ah wat leuk en lief om te horen, Blue! Ik ben heel blij dat ik je heb kunnen helpen en je deze dingen heb mogen leren :)

Blue schreef:

deze is stiekem een beetje voor iedereen die er op staat haha. Want jullie hangen met z’n alle in m’n kamer want jullie betekenen veel voor me. 

:heart:

M en Ms schreef:

haha, je bent naast een talentvolle tekenaar ook nog eens een meestervervalser :joy:

@M en Ms misschien geleerd bij het Pinstituut© ?

Gebruiker c schreef:

k weet niet of ik het al verteld heb maar ik heb nu nog 2 bedrijfjes opgericht 😅. 

@Gebruiker c jeetje man, je moet het maar kunnen.

Blue schreef:

dit is ff een mededeling voor iedereen. Ik ben van plan om zondag van het forum te gaan.

Aaah dan ben ik al weg denk ik, maar dan hebben we al afscheid genomen, dus dan is dat ook wel oké. 

Gr. Pin

Hi Blue,

Blue schreef:

nou 2 jaar geleden haha. Nu wil ik het ook weten 🤔 1 julli 2018 voor zo ver ik het zie. 

Ligt dichter bij 3 dan 2 jaar, dus op zich…

Blue schreef:

ik woord er een beetje stil van. Uit jou worden klinkt het als of ik een strijder ben. 

Ben je ook!

Blue schreef:

ik ben blij dat jij een onderdeel er van wouw zijn. En stiekem blijf je onderdeel. Je helpt mij nog steeds enorm. Ook als ik alleen ben help je soms nog.

:hugging::blush:  Ook jou zal ik niet zomaar vergeten 

Blue schreef:

ik heb zo veel geleerd van jou. het eerste als je vraagt wat ik van jou geleerd heb kan ik zeggen is het toch echt dat het oke is om je te voelen hoe je je voelt en te zijn wie je bent. Jij bent van af het begin dat ik op het forum ben zo'n grote steun geweest. en daar zal ik altijd dankbaar voor zijn. Je steunt me nu nog steeds heel erg. Ook vandaag, ik wouw “foute” dingen doen. En jij spookte weer in m’n hoofd. En hielp me daar weer mee. 

Ah wat leuk en lief om te horen, Blue! Ik ben heel blij dat ik je heb kunnen helpen en je deze dingen heb mogen leren :)

Blue schreef:

deze is stiekem een beetje voor iedereen die er op staat haha. Want jullie hangen met z’n alle in m’n kamer want jullie betekenen veel voor me. 

:heart:

M en Ms schreef:

haha, je bent naast een talentvolle tekenaar ook nog eens een meestervervalser :joy:

 misschien geleerd bij het Pinstituut© ?

Gebruiker c schreef:

k weet niet of ik het al verteld heb maar ik heb nu nog 2 bedrijfjes opgericht 😅. 

 jeetje man, je moet het maar kunnen.

als je de kans ​​​​​krijgt ​​@Pin en je zelf veel tijd overhoud dan wil je eigenlijk (ik zelf dan)  iets gaan doen . En graag ook iets wat mogelijk is , en dat heb ik gedaan 🙂. Maar dat komt ook nog door de dingen die ik hier heb geleerd.  Btw ik denk dat ik binnenkort misschien ook zal gaan , misschien iets na de grote opruiming wanneer er een aantal mensen weg zijn .😔 ach ja, niks is voor altijd, maar ik zit nog erg te twijfelen.  Of ik hou mijn account nog en wacht het af , maar ik denk dat ik in het begin van het volgende jaar misschien wel beter is dat ik ga.  Maar ja ik ben hier nog zeker even dus we gaan er een mooi afscheids feestje maken. Weet je ook een goede tijd? Of gaan we gewoon zoals bij Blue om 21.00  beginnen met het afscheidsfeestje.🙂 of heb je een andere tijd .

Blue schreef:

dit is ff een mededeling voor iedereen. Ik ben van plan om zondag van het forum te gaan.

Aaah dan ben ik al weg denk ik, maar dan hebben we al afscheid genomen, dus dan is dat ook wel oké. 

Gr. Pin

Groetjes Gebruiker c 

hey 

 

Ik moet wel zeggen dat ik het niet echt fijn vind dat mijn reacties worden gecontroleerd steeds haha want nu typ ik steeds wat en komt er niks te staan. Maar goed .

 

Ik snap het. Het geeft een extra zetje om echt te vertrekken want ik voel me nu nog erger gecontroleerd. 
maar hey de topic’s die ik er van af wouw hebben zijn er van af. Op lastige situatie na. Die woord maandag verwijderd en ik ben per mail bedankt door kt.

 

 

 

 

 

 

M en Ms schreef:

haha, je bent naast een talentvolle tekenaar ook nog eens een meestervervalser :joy:

@M en Ms misschien geleerd bij het Pinstituut© ?

Haha ja, ik heb een cursus gevolgd bij het pinsituut haha. Misschien had M en Ms dat ook moeten doen 🤔

 

groetjes blue 

 

hey 

hey

Ik moet wel zeggen dat ik het niet echt fijn vind dat mijn reacties worden gecontroleerd steeds haha want nu typ ik steeds wat en komt er niks te staan. Maar goed .

 

Ik snap het. Het geeft een extra zetje om echt te vertrekken want ik voel me nu nog erger gecontroleerd. 

snap ik, ik zit nog zoizo te twijfelen of ik blijf of ga. Maar dit is zeker iets wat mee speelt in wat ik uiteindelijk ga kiezen.
maar hey de topic’s die ik er van af wouw hebben zijn er van af.mooi toch. 

Op lastige situatie na. Die woord maandag verwijderd en ik ben per mail bedankt door kt.

ah oke, aardig toch.

 

groetjes blue 

 

Groetjes Gebruiker c 

Heey Blue,

Ergens is het inderdaad jammer dat wij niet meer horen of je een plekje hebt gekregen. Maar ik heb er echt vertrouwen in en ik denk wij allemaal.
En al krijg je niet gelijk dit plekje, dan wel een andere plekje of een andere manier.
Je hebt er hard voor gestreden en je verdient het gewoon!

Groetjes,
Simply Me

Reputatie 2
Badge +3

@Simply Me jij gaat toch ook van het forum af

Hey,

 

Zoals Simply Me al zei, je verdient dit!

We zullen inderdaad niet weten of je je plekje krijgt daar, maar dat maakt niet uit, ik weet zeker dat je goed terecht komt Blue, dat weet ik zeker. Als er een deur sluit gaat er ergens anders weer een open. 

 

Groetjes Gebruiker c 

 Hi @Gebruiker c ,

 

Binnenkort examens en daar wensen we jou alvast veel succes mee, net als met al het andere dat je doet.heel erg bedankt! Dat waardeer ik enorm! Jullie waren toch klaar met alles toch? Of hadden jullie nou een tussejaar 🤔.

wij hebben vorig jaar VWO examen gedaan en daarna een tussenjaar gepland, alleen is dat allemaal anders gelopen door corona, maar ja. Uiteindelijk hebben we er het beste van gemaakt

 

xx

Gebruiker c schreef:

ik had al eerder verteld hier in deze reactie dat mijn volgende opleiding over Bouwkunde gaat, maar ik denk dat we dan niet alleen dat gemeen hebben met elkaar,  ik denk dat we dan elkaar zeker is gaan tegenkomen denk ik haha😄😜.  Niet wetende dat jullie het zijn of jullie mij, maar goed, misschien wel, want ja, 2 van dezelfde koppies zie ik niet over het hoofd 😅.en jullie denk ik mij ook niet. 

mannekes 😉

 

wie weet komen we elkaar wel ergens op een 'bouw’ tegen in de toekomst

 

 

@Blue ,

 

dankjewel voor je reactie

 

 

zit je op dat speciale plekje bij die boom?

nee jammer genoeg zat ik daar niet. dat plekje is leeg gekapt. maar nu heb ik een nieuw plekje en die is ook erg fijn en mooi. heb er 3 en een half uur gezeten :see_no_evil:

oh, gekapt….., das niet zo mooi, maar gelukkig heb je een ander plekje gevonden

 

 

Die van jou is echt wel mooier, maar ja, er was ook wel ruimte voor verbetering van die originele….

haha. maar ik wouw hem in eerste instantie helemaal veranderen maar dan was het niet meer echt jullie kleurplaat. dus heb ik hem zo gehouden. en als ik ga verhuizen gaan jullie met z'n alle gezellig mee.

leuk dat we dan met jou mee mogen verhuizen

 

 

Dat was 'm voor nu, maar ik hoop snel nog vaker wat te posten, maar moet wel nog ff tijd vinden. Twin en ik werken sinds het begin van het jaar 5-6 dagen in de week (tot 12 uur per dag) om snel veel geld te verdienen.

hey let er wel op dat jullie genoeg rust krijgen en genoeg ontspanning. want alleen maar werken is ook niet goed. 

bedankt voor de tip, komt goed. We hebben het plan om het werken nog tot juli vol te houden en dan vakantie vieren, als het kan in Frankrijk….

 

 

 

Aangezien jij ook een 'knoop’ hebt doorgehakt en gekozen hebt voor jezelf en om  binnenkort te verhuizen, hopen we natuurlijk dat jouw toekomst er ook alleen maar mooier uit gaat zien.

heb je het over de knoop van het forum gaan of de knoop van verhuizen want dat waren 2 grote knopen. 

oh,  niet echt over nagedacht, ik denk allebei :joy: nu je het zo vraagt. Het zijn allebei best grote stappen

 

 

Heel veel succes en plezier en wie weet komen we elkaar nog ergens tegen, ook al weten we dan misschien niet zeker dat we elkaar van hier kennen….

daar over gesproken :thinking: weet je zeker dat jullie vrijdag wel bij jullie opa zijn wezen werken. want bij ons kwam er een 2ling extra werken en die woonde ver uit de buurt. en waren beide heel erg aardig tegen mij. en wouden allebei super graag samen met mij werken :joy: . ik dacht toch echt eerst aan jullie en daarna ging ik samen met hun werken. 

uhm, dat mensen graag met jou willen werken, dat snappen we wel. Wij wonen ook ver weg, op het randje van de bewoonde wereld, dus dat klopt en we zijn 2ling…..dus je dacht ff dat wij het waren, maar je bent uiteindelijk maar gewoon aan het werk gegaan alsof er niks aan de hand was….pff en wij dachten dat je ons door had…..daar zijn we mooi doorheen gekomen zonder ontmaskerd te worden….:thinking::wink:

 

dit is ff een mededeling voor iedereen. Ik ben van plan om zondag van het forum te gaan.

maken we er dan iets gezellig van met z’n alle? 

klinkt goed, alleen weet ik niet of we er bij kunnen zijn. Dan zijn we in België en we weten niet hoe dat allemaal verloopt en of we daar blijven slapen of niet

 

ik vind het een mooi moment. Want ik heb me ingeschreven bij 2 organisatie’s om daar misschien te gaan wonen.

ok nice, hopelijk hor je snel wat

 

 

ooh @M en Ms & @twin 

hier is jullie afscheids cadeautje. 
 

wow, die is echt heel erg mooi. Ook onze lievelingskleur, maar dat kunnen we wel overlaten aan iemand die Blue heet :wink:

 

Herken je de quote 😅 

jazeker, die is van Pipi Langkous :relaxed:

 

Ik heb hem in m’n kamer hangen naja een andere afbeeldingen. Maar de quote. Want toen jullie deze plaatste in jullie topic schoot ik in de lach, met de gedachten als je het nog nooit hebt gedaan kan je het toch nooit. Maar eens moet de eerste x zijn. Dus ja. 

precies en het leuke is dat als je 'm gebruikt als iemand vraagt om iets voor hem/haar te doen dat je het ijs breekt, dus een ontspannen sfeer creëert  (wat een raar woord, als je het zo ziet staan haha) en je tegelijkertijd aangeeft dat je je best gaat doen en omdat zij dan weten dat je het nog nooit hebt gedaan, dat ze best wel snappen dat het niet gelijk vlekkeloos zal gaan, das het mooie ervan. Oh ja en ze weten gelijk dat je humor hebt :relaxed:

 

 

@Gebruiker c

xx

Gebruiker c schreef:

Ik ga wel na mijn examen en mijn rijbewijs weer wat harder en vaker werken bij m'n baas want ik vind 36 uur veel te weinig😅. Ja oke, misschien ben ik ook beetje gek.

 

oh, we wisten niet dat je maar 3 dagen in de week bij die baas  werkt, ik bedoel 12 uurtjes per dag is bij ons de norm :joy:

Haha, nee serieus, 36 uur is sws al een hele baan, maar wij werken ook liever meer uren per dag en dan minder dagen of weken, zodat er nog tijd voor vakantie overblijft in de zomer

 

 

@Pin,

xx

M en Ms schreef:

haha, je bent naast een talentvolle tekenaar ook nog eens een meestervervalser :joy:

@M en Ms misschien geleerd bij het Pinstituut©️ ?

btw, organiseert het Pinstituut ook summerschool??

Daar zouden we ons graag voor opgeven, want dat lijkt ons een goede Pinvestering in onze toekomst, les krijgen van de master zelf :smiley: is altijd al onze droom geweest

 

Groetjes,

M&M's en twin

 

 

 Hi @Gebruiker c ,

hey@M en Ms 

Binnenkort examens en daar wensen we jou alvast veel succes mee, net als met al het andere dat je doet.heel erg bedankt! Dat waardeer ik enorm! Jullie waren toch klaar met alles toch? Of hadden jullie nou een tussejaar 🤔.

wij hebben vorig jaar VWO examen gedaan en daarna een tussenjaar gepland, alleen is dat allemaal anders gelopen door corona, maar ja. Uiteindelijk hebben we er het beste van gemaakt .

ah oke, ik snap het.  Ach ja, je doet er niks aan, en met jullie positieve kijk op alles komt dat weer goed.

 

xx

Gebruiker c schreef:

ik had al eerder verteld hier in deze reactie dat mijn volgende opleiding over Bouwkunde gaat, maar ik denk dat we dan niet alleen dat gemeen hebben met elkaar,  ik denk dat we dan elkaar zeker is gaan tegenkomen denk ik haha😄😜.  Niet wetende dat jullie het zijn of jullie mij, maar goed, misschien wel, want ja, 2 van dezelfde koppies zie ik niet over het hoofd 😅.en jullie denk ik mij ook niet. 

mannekes 😉

 

wie weet komen we elkaar wel ergens op een 'bouw’ tegen in de toekomst

wie weet, of misschien op een andere manier. Ik weer niet of jullie houden van grote events of festivals, maar daar zal ik waarschijnlijk ook zijn in de vorm van werk😉. 

 

 

@Gebruiker c

xx

Gebruiker c schreef:

Ik ga wel na mijn examen en mijn rijbewijs weer wat harder en vaker werken bij m'n baas want ik vind 36 uur veel te weinig😅. Ja oke, misschien ben ik ook beetje gek.

 

oh, we wisten niet dat je maar 3 dagen in de week bij die baas  werkt, ik bedoel 12 uurtjes per dag is bij ons de norm :joy:haha is ook leuk.

haha ik werk nu nog met school verspreid  ongeveer 7,2 uur op een dag , maar ja dat zijn wel avond uren natuurlijk en ja nu leer ik nog voor school en auto maar na mijn examen kan ik op een dag makkelijk zoals eerst weer werken 15 a16 uur op een dag 😅

Haha, nee serieus, 36 uur is sws al een hele baan, maar wij werken ook liever meer uren per dag en dan minder dagen of weken, zodat er nog tijd voor vakantie overblijft in de zomer

Haha , klopt, i know 😜.  Maar ik ben normaal veel meer uren gewend😅. Haha dan hebben we deels dezelfde mening daarover. 

 

Groetjes,

M&M's en twin

 

 

Groetjes Gebruiker c 

Hey

 

snap ik, ik zit nog zoizo te twijfelen of ik blijf of ga. Maar dit is zeker iets wat mee speelt in wat ik uiteindelijk ga kiezen.

misschien moet je een soort afweeg lijstje maken? 
 

 

Ergens is het inderdaad jammer dat wij niet meer horen of je een plekje hebt gekregen.

nou blijkbaar heeft me pber nog 3 andere organisaties ingedachten. En me behandelaar kent nog meer organisaties 🤔
 

 

oh, gekapt….., das niet zo mooi,

nee idd is zeker jammer maar ja dat gebeurd nou eenmaal met de natuur tegenwoordig. Alleen ga ik meestal daarnaar toe als het niet zo goed gaat. En dan kom je daar aan… 
 

maar gelukkig heb je een ander plekje gevonden

jep deze heb ik samen met Loes gevonden 😊

 

 

dan vakantie vieren, als het kan in Frankrijk….

Gezellig ik ga als het van Corona mag ook weer naar Frankrijk 😊

 

 

 

klinkt goed, alleen weet ik niet of we er bij kunnen zijn. Dan zijn we in België en we weten niet hoe dat allemaal verloopt en of we daar blijven slapen of niet

alvast veel plezier.

 

 

wow, die is echt heel erg mooi. Ook onze lievelingskleur, maar dat kunnen we wel overlaten aan iemand die Blue heet :wink:

 

Haha ja. En na zondag heet ik nog steeds blue 🤣 mijn boks trainer noemt me ook blue

 

groetjes blue

Hey

hey

snap ik, ik zit nog zoizo te twijfelen of ik blijf of ga. Maar dit is zeker iets wat mee speelt in wat ik uiteindelijk ga kiezen.

misschien moet je een soort afweeg lijstje maken?  bedankt voor de tip!

ik heb nu wel een lijstje, maar ja toch is de twijfel nog groot, want het is eigenlijk bijna 50/50 . 

alleen ik vind het wel definitief als ik zeg dat ik ga, maar aan de andere kant, ja het is moeilijk uit te leggen. 

 


​​

groetjes blue

Groetjes Gebruiker c 

M en Ms schreef:

btw, organiseert het Pinstituut ook summerschool??

Daar zouden we ons graag voor opgeven, want dat lijkt ons een goede Pinvestering in onze toekomst, les krijgen van de master zelf :smiley: is altijd al onze droom geweest

Zeker! Summerschool, online cursussen, alles wat je maar wil!

 

Haha @Blue jouw topics zijn verwijderd en ik ben echt 300 reacties verloren:joy:

Edit: Dat zijn er dan nu zo'n 1500 minder dan een paar maanden geleden whooop:sweat_smile:

hey 

 

 

Haha @Blue jouw topics zijn verwijderd en ik ben echt 300 reacties verloren:joy:

Edit: Dat zijn er dan nu zo'n 1500 minder dan een paar maanden geleden whooop:sweat_smile:

Vaag als je op mijn profiel kijkt heb ik evenveel topics en m’n reactie’s zijn nog niet weg. Als staan ze er niet meer haha. 
 

ik heb nu wel een lijstje, maar ja toch is de twijfel nog groot, want het is eigenlijk bijna 50/50 . 

 

ooh ja dat snap ik. 
 

alleen ik vind het wel definitief als ik zeg dat ik ga, maar aan de andere kant, ja het is moeilijk uit te leggen. 

ik snap het. Misschien zo als pin ooit mij aanrade je kan ook gewoon offline zijn. En ja als je dan toch het forum nodig hebt kan je terug komen. 
 

groetjes blue 

Heey Blue,

“nou blijkbaar heeft me pber nog 3 andere organisaties ingedachten. En me behandelaar kent nog meer organisaties 🤔”

Wat vind je daarvan? Ik dacht dat je die andere twee organisaties wel wat vond? Of sta je ook open voor andere mogelijkheden?

En ga je morgenavond weg? dan kan ik me vast voorbereiden op nachtje doorhalen😅 en online komen op het forum.

Groetjes,
Simply Me

hey 

 

Wat vind je daarvan? Ik dacht dat je die andere twee organisaties wel wat vond? Of sta je ook open voor andere mogelijkheden?

nou ik vind het eigenlijk helemaal prima zolang ik maar op een plekje kom waar ik tussen pas en ik geen half jaar of zo hoef te wachten tot ik daar kan gaan wonen. 
Loes heeft ook nog een plek in gedachten en daar is nu plek. Alleen dan zou ik buiten deze stad moeten gaan wonen en dat vind ik dan weer lastig want ik vind het hier fijn. 
 

En ga je morgenavond weg? dan kan ik me vast voorbereiden op nachtje doorhalen😅 en online komen op het forum.

jep. Ik heb zelf ook al energie in huis haha. ik wil het alleen niet zo als Pin tot 3 uur doen want ik moet de volgende dag om 10 de deur uit en ben dan om 7 uur thuis en dan nog een Pb’uurtje dus ja. En gebruiker c moet waarschijnlijk werken lijkt me. Dus ik gun hem ook z’n slaap want dat is zeer belangrijk. 

ooh voor iedereen die morgen komt. Ik heb een leuk ideetje. Idk of jullie dat ook vinden haha. Maar als iedereen nou een positieve/helpende quote hier post want als ik ga verhuizen wil ik mijn slaap kamer uit eindelijk met allemaal positieve en helpende quotes vol hangen. dus als jullie er 1 of meerdere hebben hoor ik ze graag. En @Gebruiker c ze mogen ook van internet zijn en als je het moeilijk vind hoeft het natuurlijk niet. 

 

groetjes blue 

edit ooh tuurlijk een korte reactie hier plaatst hij wel en een heel verhaal bij M en Ms mag ik opnieuw schrijven als ik het niet had gekopieerd 🙄

Heey,

Ja, dat snap ik. Als je maar ergens terecht komt, en je daar past. Ik wacht nu zelf ook al een tijdje op therapie en elke kans die je dan kan krijgen, wil je aannemen.

Dan zie ik je morgenavond! Ik moet maandag ook werken, dus vind het stiekem niet heel erg dat je het niet zo laat wilt maken. Bij mij gaat de wekker al voor 7 uur🙈

Gaaf idee van die quotes! Goed dat ik het nu weet, dan kan ik wat mooie quotes verzamelen.

Groetjes,
Simply Me

PS ik snap dat met die reacties ook niet. De ene keer krijg je wel een melding en dan weer niet. En ik begrijp ook niet wat dan de trigger is. Gezien je soms wel een melding hebt

 

hey 

 

Ja, dat snap ik. Als je maar ergens terecht komt, en je daar past. Ik wacht nu zelf ook al een tijdje op therapie en elke kans die je dan kan krijgen, wil je aannemen.

ja snap ik. Ik begin over 3 weken ook weer aan een nieuwe therapie soort. En deze is speciaal voor autisten er woord op je prikkels gefocust en dan hoe je getriggerd woord. Ik weet niet precies wat het is en hoe het heet. Maar ja ze denken dat dat gaat helpen want ik ben vaak overprikkeld, dus ja. 
 

Dan zie ik je morgenavond! Ik moet maandag ook werken, dus vind het stiekem niet heel erg dat je het niet zo laat wilt maken. Bij mij gaat de wekker al voor 7 uur🙈  

haha ik ben blij dat ik een weekje vakantie heb 😊 heb ff een weekje dat ik niet om kwart voor 6 me bed uit moet. Dus ik snap het. 

 

Gaaf idee van die quotes! Goed dat ik het nu weet, dan kan ik wat mooie quotes verzamelen.

ooh vind je 😊 ik zag vandaag weer de quote van @M en Ms hangen in m’n kamer. Naja die van pipi Langkous maar ken hem door M en Ms. En dacht ik wil meer motiverende quotes hebben. 
 

 

PS ik snap dat met die reacties ook niet. De ene keer krijg je wel een melding en dan weer niet. En ik begrijp ook niet wat dan de trigger is. Gezien je soms wel een melding hebt

ik heb pas 1x de melding gehad. En ik dacht letter ooh het probleem is opgelost. Nee niet dus. 
 

groetjes blue

hmm er zit nu een vertraging plaatsen van +-5 minuten hopen dat dat morgen over is 🤔of ligt dat aan m’n internet of zo?

hey 

hey

Wat vind je daarvan? Ik dacht dat je die andere twee organisaties wel wat vond? Of sta je ook open voor andere mogelijkheden?

nou ik vind het eigenlijk helemaal prima zolang ik maar op een plekje kom waar ik tussen pas en ik geen half jaar of zo hoef te wachten tot ik daar kan gaan wonen. 
Loes heeft ook nog een plek in gedachten en daar is nu plek. Alleen dan zou ik buiten deze stad moeten gaan wonen en dat vind ik dan weer lastig want ik vind het hier fijn. 
 

En ga je morgenavond weg? dan kan ik me vast voorbereiden op nachtje doorhalen😅 en online komen op het forum.

jep. Ik heb zelf ook al energie in huis haha. ik wil het alleen niet zo als Pin tot 3 uur doen want ik moet de volgende dag om 10 de deur uit en ben dan om 7 uur thuis en dan nog een Pb’uurtje dus ja. En gebruiker c moet waarschijnlijk werken lijkt me. Dus ik gun hem ook z’n slaap want dat is zeer belangrijk. ik moet wel werken, maar ik heb wel zo gepland dat ik iets langer de tijd heb. Ik heb soort van 2 uurtjes vrij genomen hiervoor😅🙂.

ooh voor iedereen die morgen komt. Ik heb een leuk ideetje. Idk of jullie dat ook vinden haha. Maar als iedereen nou een positieve/helpende quote hier post want als ik ga verhuizen wil ik mijn slaap kamer uit eindelijk met allemaal positieve en helpende quotes vol hangen. dus als jullie er 1 of meerdere hebben hoor ik ze graag.

ik zal mijn best doen.

En @Gebruiker c ze mogen ook van internet zijn en als je het moeilijk vind hoeft het natuurlijk niet. 

mooi, ik ga mijn best doen.@Blue 

groetjes blue 

edit ooh tuurlijk een korte reactie hier plaatst hij wel en een heel verhaal bij M en Ms mag ik opnieuw schrijven als ik het niet had gekopieerd 🙄

11h

 

Groetjes Gebruiker c 

Hey,

 

Oke , misschien heb ik al iets.

"Je leven te moeten herinrichten vergt veel durf en veel kracht"

"Jouw reis is nooit klaar, maar vergeet niet dat jij altijd bij elke terugval beter bent uitgerust dan daarvoor."

 

Nou dit is het voor nu, kijk maar wat je ervan vind.🙂 ik zal straks in mijn pauze verder kijken of ik iets weet of kan vinden .

 

Groetjes Gebruiker c 

 

Ps. Blue, weet dat ik er altijd voor je zal zijn, ookal ben je dan weg , ik sta altijd achter je.

Hey,

Ik wil dit zoiezo alvast zeggen: we zeggen elkaar dag met een zwaai en een virtuele knuffel 🤗 ,veel plezier met het nieuwe hoofdstuk in je leven, jij gaat het heel goed doen! 

 

"Niet elke dag zal misschien goed zijn, maar er zit wel iets goeds in iedere dag. "

 

"Zie niet wat je denkt te zien,  maar zie wat er is"

 

Deze vind ik ook wel bij passen.

"Alleen als je in de diepste vallei bent geweest...., kan je weten hoe magnifiek het is om op de hoogste berg te zijn"

 

"Als je naar de zon draait , dan valt de schaduw achter je"   ( dit geeft in mijn ogen ook iets moois weg)

 

 

Groetjes Gebruiker c 

 

 

Hi Blue,

 

het is vast en gek gevoel om te weten dat het je laatste dag is hier op het forum. Aan de andere kant heb je er ook naartoe gewerkt en je er op voorbereid. Je hebt die beslissing al een tijdje terug  genomen en dat is ook goed. Zo gaat dat in het leven.

Soms moet je afscheid van dingen nemen om weer andere dingen te kunnen gaan doen. De laatste maanden en weken heb je voor jezelf keuzes gemaakt die belangrijk zijn voor je toekomst.

 

xx

Ergens is het inderdaad jammer dat wij niet meer horen of je een plekje hebt gekregen.

nou blijkbaar heeft me pber nog 3 andere organisaties ingedachten. En me behandelaar kent nog meer organisaties 🤔

ok, er zijn dus behalve die 2 organisaties waar je het al langer over hebt nog 3 andere organisaties die misschien iets voor je hebben. Hoe meer keus, hoe beter.

Waar we benieuwd naar zijn en je moet maar even kijken wat je daar over kan zeggen zonder dat je teveel verteld over waar het precies is, maar we vroegen ons af of je dan een beetje in de buurt kan blijven wonen van waar je nu woont, zodat je toch nog een beetje in een bekende omgeving blijft wonen.

Dan kun je op bezoek blijven gaan bij vrienden enzo. Het lijkt me voor jou fijn als je je beste vriend nog makkelijk kan zien zodat jullie samen nog leuke dingen kunnen blijven doen.

Of zou je liever in een andere omgeving gaan wonen?

 

Heb je dan ook nog school als je gaat verhuizen? Ga je verder met de opleiding die je nu doet of weet je het nog niet precies?

 

Hoe gaat het met het heftruck rijden? Je had een aantal maanden geleden toch al een certificaat of diploma gehaald? Vind je het nog steeds leuk om te doen?

 

 

 

oh, gekapt….., das niet zo mooi,

Blue schreef:

nee idd is zeker jammer maar ja dat gebeurd nou eenmaal met de natuur tegenwoordig. Alleen ga ik meestal daarnaar toe als het niet zo goed gaat. En dan kom je daar aan… 

dat lijkt me niet leuk als je daar dan voor het eerst weer komt als alles gekapt is, maar ja, zo gaat dat. Bij ons in de buurt zien we soms ook wel dat er het ene jaar flink gesnoeid wordt, maar dat er dan ook wel weer snel nieuwe dingen gaan groeien. Soms moet je 'wat ruimte maken’ om nieuwe dingen de kans te geven om zich te kunnen ontwikkelen.

Na een tijdje vinden we die plekken waar gesnoeid is er vaak toch ook wel weer mooi uit zien. 

 

 

maar gelukkig heb je een ander plekje gevonden

jep deze heb ik samen met Loes gevonden 😊

wat mooi. Ja, soms kom je dan op plekken die weliswaar anders zijn, maar die ook vertrouwde dingen in zich hebben. Je merkt dan van jezelf dat je je ook aan nieuwe situaties aan kunt passen. Eigenlijk hebben we dat al vaker gezien bij jou. In het begin kijk je er even 'tegenop', maar na een tijdje heb je dat nieuwe plekje 'jouw plekje’ gemaakt.

Dat is net zo als je naar een ander huis verhuist dat je toch een aantal vertrouwde spullen meeneemt en dan wordt het toch weer je eigen plekje zonder dat alles hetzelfde is.

Vaak zijn er op die nieuwe plek dingen die op de oude plek ontbraken en dan is het daarom ook beter als je naar een andere plek kan.

We snappen dat je dan wel even eerst kennis moet kunnen maken en weten wat de mogelijkheden daar op die nieuwe plek zijn.

Dat doe je toch eigenlijk met die kennismakingen bij nieuwe organisaties ook?

 

Aan de ene kant wil je dingen (een beetje)  houden zoals ze zijn, dus de goede dingen houden en aan de andere kant wil je dingen die je nu mist toevoegen, zoals dat de begeleiding op de nieuwe plek beter past bij wat goed voor jou is. Het is een beetje ‘oud’ en vertrouwd en een beetje nieuw. Toch?

 

 

 

dan vakantie vieren, als het kan in Frankrijk….

Gezellig ik ga als het van Corona mag ook weer naar Frankrijk 😊

ik denk dat als alles de goede kant op gaat met corona dat er wel een kans is dat het weer kan en mag.

Ga je dan het liefste weer naar de camping waar je al vaker bent geweest? En dan lekker kamperen met papa? Lijkt me wel gezellig in een tent, das toch anders als in een huisje.

Wij vinden het in een tent slapen ook altijd leuk. Je hoort dan de wind en de regen (waarvan ik hoop dat je die dan niet al teveel hebt in de vakantie), maar je voelt dan wel meer dat je in de natuur bent.

Ik heb het idee dat je als je in een tent kampeert, dat je dan ook sneller naar buiten gaat dan als je in een huisje zit. Ik bedoel, soms lijkt het een beetje bewolkt en denk je ik blijf wel in mijn huisje, terwijl als je in een tent zit ga je wel snel naar buiten met dat weer en dan is het toch lekkerder dan je dacht. Gek hè.

Het weer is hetzelfde, maar je gaat er anders mee om als je kampeert vinden we. Misschien geldt dat ook voor de plek waar je woont in het echt. Dat een aantal dingen hetzelfde blijven, maar dat je door de andere omgeving er toch anders mee omgaat? Denk je dat ook? En is dat misschien ook de reden dat je soms beter op een andere plek kunt gaan wonen?

 

 

klinkt goed, alleen weet ik niet of we er bij kunnen zijn. Dan zijn we in België en we weten niet hoe dat allemaal verloopt en of we daar blijven slapen of niet

alvast veel plezier.

dankjewel, maar we zouden het wel jammer vinden als we dan niet nog even tijd hebben om echt afscheid te nemen van jou. Misschien kunnen we vandaag overdag alvast een beetje afscheid nemen, want vanavond zal het sws wel laat worden voordat we online kunnen komen en jij moet weer op tijd op morgen en dan is het niet handig als je (te)  laat naar bed gaat.

 

Weet je al of je je account vanavond al wilt laten verwijderen of liever morgen? In dat geval kunnen we vanavond nog iets posten voor je, ook al lig je dan misschien al te slapen.

Nou ja we zien wel hoe het loopt. Ik ga eerst deze reactie maar afmaken.

 

 

wow, die is echt heel erg mooi. Ook onze lievelingskleur, maar dat kunnen we wel overlaten aan iemand die Blue heet :wink:

Haha ja. En na zondag heet ik nog steeds blue 🤣 mijn boks trainer noemt me ook blue

oh cool, ga je dan voor iedereen je nieuwe naam gebruiken?

 

Ik las in een reactie van een tijdje terug dat 10 mei een belangrijke dag voor jou is, omdat je papa gaat vertellen over je verhuizing enzo en alles wat je nog meer wilt vertellen.

Het lijkt me aan de ene kant een spannende dag te worden, maar we denken ook dat het een ‘opluchting’ kan zijn als je alles wat je wilt vertellen aan papa ook kan vertellen aan papa.

Het is logisch dat je nog niet alles hebt verteld, want je moet het eerst voor jezelf allemaal zo veel als mogelijk op een rijtje krijgen. Overal is een tijd voor en voor dit is de tijd bijna aangebroken.

Je was toch van plan om samen met één van je begeleiders te doen? Ik weet zo snel even niet meer welke naam je had genoemd. 

 

Ik ga dit maar alvast posten en dan daarna de andere reacties nog even lezen en dan zijn er vast nog meer dingen waar we iets over gaan posten, dus er volgt vast nog meer.

 

Ik ben benieuwd of het posten nu wel gewoon lukt, want gisteren ging denk ik 80% van de reacties niet in één keer goed door dat nieuwe controle systeem van de KT. Wij hebben geen één keer een melding gekregen dat het bericht gecontroleerd moest worden en dat het even kon duren voordat het geplaatst werd. 

Na op 'verstuur’ te hebben geklikt verdween de reactie uit het reactie veld en daarna zag je alleen de reacties staan die er al stonden en niks van die die we net gepost hadden. Pas na uren soms zagen we dat die reacties dan alsnog was gepost, maar ook niet bij allemaal. Misschien kwam dat ook omdat we zelf een 'trucje’ uithaalden om onze reactie zelf alsnog te posten, maar ik weet niet of het daar mee te maken had.

 

Nou ja, ik ga dus eerst dit maar posten en volgt er vast nog wat strakjes.

 

Groetjes :relaxed: ,

M&M's en natuurlijk ook twin

Hi,

@Blue , @Gebruiker c , @Simply Me 

ik heb jullie maar even getagd, want ik reageer op berichtjes van jullie, die staan een beetje verspreid hieronder

 

Hey

hey

snap ik, ik zit nog zoizo te twijfelen of ik blijf of ga. Maar dit is zeker iets wat mee speelt in wat ik uiteindelijk ga kiezen.

misschien moet je een soort afweeg lijstje maken?  bedankt voor de tip!

ik heb nu wel een lijstje, maar ja toch is de twijfel nog groot, want het is eigenlijk bijna 50/50 . 

alleen ik vind het wel definitief als ik zeg dat ik ga, maar aan de andere kant, ja het is moeilijk uit te leggen. 

 

idd, een lijstje is wel handig zoals Blue zegt, maar ik snap je dilemma

Je kunt ook gewon je account laten bestaan en als je (een tijdje) niks wilt posten, dan post je niks, maar als je het wel wilt kan het….

Btw, er zal vast wel iemand anders zijn die dit ook al een keertje ergens gezegd heeft :thinking:

 

M en Ms schreef:

btw, organiseert het Pinstituut ook summerschool??

Daar zouden we ons graag voor opgeven, want dat lijkt ons een goede Pinvestering in onze toekomst, les krijgen van de master zelf :smiley: is altijd al onze droom geweest

Zeker! Summerschool, online cursussen, alles wat je maar wil!

 

wat zouden we ons graag ingeschreven hebben als dat echt kon. Het is raar en we moeten er nog aan wennen dat er niet gewoon Pin staat…...maar ja, we weten dat Pin ook verder moet en gaat en die gedachte maakt dat het goed is :relaxed:

Als je hier een account maakt, dan weet je dat er een ‘eindtijd’ aan zit en dat uiteindelijk ieders account ‘Anonymous’ wordt. Maar het is toch wel heel erg wennen….

 

hey 

Haha @Blue jouw topics zijn verwijderd en ik ben echt 300 reacties verloren:joy:

Edit: Dat zijn er dan nu zo'n 1500 minder dan een paar maanden geleden whooop:sweat_smile:

Vaag als je op mijn profiel kijkt heb ik evenveel topics en m’n reactie’s zijn nog niet weg. Als staan ze er niet meer haha. 

oh das ook raar, misschien moeten de tellers dan nog gereset worden en gebeurt dat 's nachts ofzo, idk. Is het nu nog steeds zo of klopt het nu wel?

 

 

alleen ik vind het wel definitief als ik zeg dat ik ga, maar aan de andere kant, ja het is moeilijk uit te leggen. 

ik snap het. Misschien zo als pin ooit mij aanrade je kan ook gewoon offline zijn. En ja als je dan toch het forum nodig hebt kan je terug komen. 

oh haha, ik zei toch al in mijn vorige reactie dat er vast iemand was die zoiets ook al had gezegd :grinning:  en nu weten we dankzij Blue ook wie dat is geweest :wink:

 

ooh voor iedereen die morgen komt. Ik heb een leuk ideetje. Idk of jullie dat ook vinden haha. Maar als iedereen nou een positieve/helpende quote hier post want als ik ga verhuizen wil ik mijn slaap kamer uit eindelijk met allemaal positieve en helpende quotes vol hangen. dus als jullie er 1 of meerdere hebben hoor ik ze graag. En @Gebruiker c ze mogen ook van internet zijn en als je het moeilijk vind hoeft het natuurlijk niet. 

oh dat is wel een leuk idee. We vroegen ons al af of je nog  wensen had om te doen op het forum die laatste dag(en)

We gaan op zoek naar wat leuke quotes en we hopen er wat te vinden en die gaan we dan later ook posten. Dat is ons huiswerk van jou aan ons :relaxed:

 

 

edit ooh tuurlijk een korte reactie hier plaatst hij wel en een heel verhaal bij M en Ms mag ik opnieuw schrijven als ik het niet had gekopieerd 🙄

gelukkig had je 'm gekopieerd. Ja, het is op het ogenblik wel vervelend met dat reacties niet geplaatst worden en je niet zeker weet of ie dan nog terugkomt of helemaal is verdwenen. Het is sws heel vervelend dat er zoveel tijd tussen zit tussen het versturen en wel plaatsen. Zeker bij een afscheid. Als het dan niet gelijk 's avonds geplaatst wordt maar pas de volgende dag is best *&^%$ vervelend haha

 

Heey,

Ja, dat snap ik. Als je maar ergens terecht komt, en je daar past. Ik wacht nu zelf ook al een tijdje op therapie en elke kans die je dan kan krijgen, wil je aannemen.

hopelijk is er voor jou ook snel een goede plek zodat je verder kunt

 

Dan zie ik je morgenavond! Ik moet maandag ook werken, dus vind het stiekem niet heel erg dat je het niet zo

laat wilt maken. Bij mij gaat de wekker al voor 7 uur🙈

oeps das best vroeg, maar andere dagen heb je misschien andere diensten dat je op andere tijden kan beginnen of is dat (nog) niet dat je een soort ploegendienst hebt?

 

Gaaf idee van die quotes! Goed dat ik het nu weet, dan kan ik wat mooie quotes verzamelen.

idd echt leuk bedacht en nu op zoek :slight_smile:

 

PS ik snap dat met die reacties ook niet. De ene keer krijg je wel een melding en dan weer niet. En ik begrijp ook niet wat dan de trigger is. Gezien je soms wel een melding hebt

precies. ik snap dat het best goed kan werken zo'n systeem en dat er in het begin wat 'kinderziektes’ in zitten, maar als je niet weet waar je aan toe bent, omdat je de ene keer wel een melding krijgt (die heb ik nog nooit gehad, terwijl 80% niet gelijk geplaatst werd) en de andere keer wel, is het echt vervelend, maar ja.  Ze zullen er achter de schermen wel aan werken, denk ik

 

…..Ik begin over 3 weken ook weer aan een nieuwe therapie soort. En deze is speciaal voor autisten er woord op je prikkels gefocust en dan hoe je getriggerd woord. Ik weet niet precies wat het is en hoe het heet. Maar ja ze denken dat dat gaat helpen want ik ben vaak overprikkeld, dus ja. 

ah ok, gelukkig dat die dingen, onafhankelijk van waar je woont, al opgestart worden. Hopelijk werkt het voor jou

 

haha ik ben blij dat ik een weekje vakantie heb 😊 heb ff een weekje dat ik niet om kwart voor 6 me bed uit moet. Dus ik snap het.

wow, das wel heel vroeg elke dag. Dan is het wel lekker als je vakantie hebt en je nog een (paar keer)  om kunt draaien en lekker uit kunt slapen

 

ik heb pas 1x de melding gehad. En ik dacht letter ooh het probleem is opgelost. Nee niet dus. 

wij nog geen één keer, maar wij posten onze bewaarde reactie dan via een trucje en dat werkt wel en dan staat ie er gelijk

 

hmm er zit nu een vertraging plaatsen van +-5 minuten hopen dat dat morgen over is 🤔of ligt dat aan m’n internet of zo?

oh, zo lang hebben wij nog nooit gewacht….. Misschien wachten we de volgende keer ook 5 minuten om te zien of dat werkt….

Maar had je dan wel een melding gekregen, toen het 5 minuten duurde of ook als je geen melding kreeg?

 

nou ik vind het eigenlijk helemaal prima zolang ik maar op een plekje kom waar ik tussen pas en ik geen half jaar of zo hoef te wachten tot ik daar kan gaan wonen. 
Loes heeft ook nog een plek in gedachten en daar is nu plek. Alleen dan zou ik buiten deze stad moeten gaan wonen en dat vind ik dan weer lastig want ik vind het hier fijn

 

ah ok, klopt het dan dat de meeste ‘aanbiedingen’ van andere locaties dan wel in de buurt zijn van waar je nu woont? Het lijkt me idd wel chill als je niet ver van je beste vriend en andere vrienden en kennissen kan blijven wonen, want dan kun je nog contact houden  en afspreken en naar  je favo winkels enzo

'Buiten’ de stad is ook wel leuk hoor. Wij wonen aan de rand van een dorpje, maar ja, wij zijn het wel gewend en in de zomer wonen er tijdelijk veel meer toeristen dan dat we vaste inwoners hebben, dus dan is het wel ineens druk hier. Btw, we hebben hier sws niet echt grote steden in de buurt :relaxed: 

De dichtstbijzijnde zijn in België :joy:

 

 

En ga je morgenavond weg? dan kan ik me vast voorbereiden op nachtje doorhalen😅 en online komen op het forum.

jep. Ik heb zelf ook al energie in huis haha. ik wil het alleen niet zo als Pin tot 3 uur doen want ik moet de volgende dag om 10 de deur uit en ben dan om 7 uur thuis en dan nog een Pb’uurtje dus ja. En gebruiker c moet waarschijnlijk werken lijkt me. Dus ik gun hem ook z’n slaap want dat is zeer belangrijk. ik moet wel werken, maar ik heb wel zo gepland dat ik iets langer de tijd heb. Ik heb soort van 2 uurtjes vrij genomen hiervoor😅🙂.​​​​​

 

om hoe laat hebben jullie ongeveer gepland, dan kunnen twin en ik kijken of het ons ook lukt om er bij te zijn, maar tussen 20.00 en 23.00 gaat wsch sws niet lukken….. anders posten we wel gewoon ovedag of daarna nog iets en kun je kijken wanneer je tijd hebt om er op te reageren

 

11h

duurde het echt 11 uur voordat je 'verdwenen’ reactie dan geplaatst werd?

Maar dat was zeker 's avonds of 's nachts dan of overdag? Moet iemand van KT dat dan zelf doen ofzo en gaat het niet automatisch of weet je dat ook niet?

 

Ik zie dat @Gebruiker c al begonnen met het plaatsen van mooie quotes. Nu wij nog…

 

 

Groetjes en tot de volgende :relaxed: ,

M&M's en twin

 

 

 

Reageer