ik ga hier weg



Toon eerste bericht

426 reacties

Heyy Blue!

Wat ben je toch een lieverd, leuk dat je me nog hebt genoemd! 
Ik heb op dit forum zo’n aardige iemand (jou… :p) mogen leren kennen en ik wil jou daar echt voor bedanken. Je hebt op dit forum heel veel goeds geleverd en mensen geholpen. Mij heb je ook veel positiviteit gebracht, ik werd blij elke keer wanneer ik jouw naam weer voorbij zag vliegen.

Ik denk zelf ook dat dit (positiviteit en behulpzaam) een van de redenen is dat je zelf zo’n vooruitgang hebt geboekt, je hebt geleerd hoe je beter met anderen en jezelf kan omgaan, en daar moet je echt trots op zijn. Ik vind het zelf heel jammer dat je vertrekt, maar als dat voor jou de juiste keuze is hou ik je niet tegen.
Een kort bericht is dit, maar ik heb ook niet heel veel te vertellen. Ik hoop dat het goed met je gaat en dat dat ook zo blijft. En misschien komen we elkaar ook nog eens tegen, wie weet. 

Dat was het,

Gr. NV

Quote: Door het verleden achter te laten, creëer je ruimte om te vinden wat jou vooruit brengt.

heyy

 

Wat ben je toch een lieverd, leuk dat je me nog hebt genoemd! 

tuurlijk waarom niet? Ik woord altijd happy van jou berichten haha. Maar oprecht ik had gister ff een steuntje nodig en wat kreeg ik binnen; N_V heeft gereageerd…… en ik ging het lezen en werd gewoon happy door jou positiviteit wat ik voel als ik je reactie lees. 
 

Ik heb op dit forum zo’n aardige iemand (jou… :p) mogen leren kennen

ooh wie? Die wil ik ook wel leren kennen voor dat ik ga, ooh wacht wat? Ik? Ooh die ken ik al 🤔😂

 

Mij heb je ook veel positiviteit gebracht, ik werd blij elke keer wanneer ik jouw naam weer voorbij zag vliegen.

ooh dus dan hadden we dat bij elkaar 😊 grappig

 

Ik vind het zelf heel jammer dat je vertrekt, maar als dat voor jou de juiste keuze is hou ik je niet tegen.

ik vind het ook jammer maar als ik zelf niet weg ga gooit kt me er toch binnenkort uit. Dus ja, dan maar ik zelf. 
 

@M en Ms nu ben jij aan de buurt. Ik ben hem samen met Kenshin aan het plaatsen 😉 ik zit in de natuur. Al ehh 2 uur haha. 
 

Eerst dit; Lieve MenMs en twin 

ik heb eigenlijk niet zo veel te vertellen aan jullie. jullie zijn gewoon 2 fantastisch mensen. jullie zijn nog steeds regelmatig het gespreks onderwerp van mij en me beste vriend. jullie hebben mij echt 1 heel belangrijk ding geleerd. wat voor jullie heel normaal kan zijn maar voor mij niet. jullie hebben mij geleerd dat er altijd wel iets positiefs te vinden is, soms is het moeilijk om dat te zien. maar zodra ik denk dat dat er niet is zie ik 1 van jullie grappen of zo voor me en dan weet ik dat er wel iets positiefs te vinden is. 
ik heb nog wat voor voor jullie. Naja 2 dingen. Welke willen jullie eerst? Ooh de kleurplaat die jullie ooit voor mij hebben gemaakt. Is goed. Hier komt ie. 

 

 

is ie mooi geworden? Ooh is die niet meer zo als het origineel? Nee dat klopt maar is dat erg? Want ik heb jullie handschrift na gemaakt. kijk maar 

 

 

kijk ik heb hem iets mooier gemaakt haha. De nieuwe hangt op m’n coolkast/vriezer waar jullie toen die ijsjes in hebben gedaan toen ik niet thuis was weet je nog?
deze is stiekem een beetje voor iedereen die er op staat haha. Want jullie hangen met z’n alle in m’n kamer want jullie betekenen veel voor me. 
 

ooh Twin jullie krijgen jullie afscheids cadeautje als jullie hier op hebben gereageerd want ja ik moet naar huis, haha. Doei doei

 

groetjes blue 

Hi Blue,

 

@M en Ms nu ben jij aan de buurt. Ik ben hem samen met Kenshin aan het plaatsen 😉 ik zit in de natuur. Al ehh 2 uur haha. 

zit je op dat speciale plekje bij die boom?

 Wil je @Kenshin de groeten van ons doen?

 

Eerst dit; Lieve MenMs en twin 

ik heb eigenlijk niet zo veel te vertellen aan jullie. jullie zijn gewoon 2 fantastisch mensen. jullie zijn nog steeds regelmatig het gespreks onderwerp van mij en me beste vriend. jullie hebben mij echt 1 heel belangrijk ding geleerd. wat voor jullie heel normaal kan zijn maar voor mij niet. jullie hebben mij geleerd dat er altijd wel iets positiefs te vinden is, soms is het moeilijk om dat te zien. maar zodra ik denk dat dat er niet is zie ik 1 van jullie grappen of zo voor me en dan weet ik dat er wel iets positiefs te vinden is. 

dankjewel voor je lieve woorden, maar het komt ook door jou hoe jij de dingen op pakt en er mee aan de slag gaat. Wij bewonderen jou voor je doorzettingsvermogen en wil om je doel te bereiken en (ondanks dat we nog niet alle reacties hebben gelezen, die we tijdens onze afwezigheid hebben gemist) lezen we dat je vergaande plannen hebt om een nieuwe stap te zetten, op een andere plek. Hopelijk brengt het jou dat waar je al langer naar op zoek bent. Alvast alle succes gewenst.

Btw, wil je je beste vriend de groeten van ons doen en ondanks corona een virtuele knuffel voor hem en natuurlijk ook voor jou.

 

ik heb nog wat voor voor jullie. Naja 2 dingen. Welke willen jullie eerst? Ooh de kleurplaat die jullie ooit voor mij hebben gemaakt. Is goed. Hier komt ie. 

dat is wat je noemt een upgrade voor de originele kleurplaat. Echt mooi. Wij houden van blauw, Blue, dus ook van jou en dat rijmt ook nog eens...

 

is ie mooi geworden? Ooh is die niet meer zo als het origineel? Nee dat klopt maar is dat erg? Want ik heb jullie handschrift na gemaakt. kijk maar 

haha, je bent naast een talentvolle tekenaar ook nog eens een meestervervalser :joy:

Die van jou is echt wel mooier, maar ja, er was ook wel ruimte voor verbetering van die originele….

 

kijk ik heb hem iets mooier gemaakt haha. De nieuwe hangt op m’n coolkast/vriezer waar jullie toen die ijsjes in hebben gedaan toen ik niet thuis was weet je nog?

oh ja, die hele pallet 'raketjes’ toch?, als ik me niet vergis, haha

 

deze is stiekem een beetje voor iedereen die er op staat haha. Want jullie hangen met z’n alle in m’n kamer want jullie betekenen veel voor me. 

je hebt groot gelijk om er ook andere namen op te zetten. Zij allemaal hebben hier op het forum een belangrijke rol gespeeld en/of spelen die nog

 

ooh Twin jullie krijgen jullie afscheids cadeautje als jullie hier op hebben gereageerd want ja ik moet naar huis, haha. Doei doei

nog meer cadeautjes??….we zijn benieuwd wat er nog meer komt na al deze mooie woorden en tekening.

We gaan die tekening in onze nieuwe (tijdelijke) slaapkamer ophangen. De verbouwing na de brand van afgelopen najaar is bijna klaar qua ruwbouw, dus nog ff wachten voordat we in onze echte nieuwe slaapkamer kunnen.

 

Verder wil ik jou natuurlijk ook uitleggen wat ik bedoelde met ‘I close my eyes to see’, maar daarvoor verwijs ik je wegens tijdgebrek (en ook uit gemakzucht :wink: ) naar de reactie die ik gepost heb in het topic van Pin . Linkje hieronder:

 

Dat was 'm voor nu, maar ik hoop snel nog vaker wat te posten, maar moet wel nog ff tijd vinden. Twin en ik werken sinds het begin van het jaar 5-6 dagen in de week (tot 12 uur per dag) om snel veel geld te verdienen.

 

PS nu nog tijd om 3 uurtjes te slapen :sleeping: en dan gaan we er weer met frisse tegenzin tegenaan :rolling_eyes:

Als we eenmaal weer bezig zijn gaat het vast wel weer hoor, dus jullie hoeven geen medelijden met ons te hebben :relaxed:

 

Groetjes,

M&M's en twin

 

 

@Gebruiker c

hoi, hoe gaat ie? 

 

Hey @M en Ms 

 

Opzich,  het gaat momenteel prima op wat dingetjes na. Nog even suïcidaal als altijd en depressief,  maar ja.  Ik probeer het in beperken te houden 😅. 

Maar ik probeer me ook te focussen op wat andere bepaalde dingen,  zoals mijn bedrijfje, ik weet niet of ik het al verteld heb maar ik heb nu nog 2 bedrijfjes opgericht 😅. Jaja, ik kan niet stil zitten, ik moest wat te doen hebben toen ik zag dat alles met horeca minder werd. Nu gelukkig gaat het wat beter daarmee want ik krijg weer meer bestellingen en reserveringen.  Ik denk dat ik maar is meer mensen in dienst moet nemen 😅. Maar ja buiten dat , ik ben nu ook druk met school , lekker eindexamen binnenkort en dan naar mijn volgende opleiding.  Ik zag dat jullie ook druk zijn met werken ,leuk om te horen dat het in de bouwsector is!

 

Dus ja , dat eigenlijk.  Hoe gaat het bij jullie? 

Ik denk dat jullie dat nog gaan vertellen in een van jullie topics denk ik.

Ik zak vast iets vergeten te zeggen hebben ,maar ja,  misschien kom ik daar nog wel op.

 

Groetjes Gebruiker c 

 

Hi Blue,

 

Ik zag nog een inspirerend programma op tv. Het was een onderdeel van de TV Show.

Het ging over iemand, die toen ie jong was niet echt lekker in zijn vel zat en nu, jaren later, een andere invulling aan zijn leven heeft gegeven en zich een stuk beter voelt.

Van een jongen die vroeger niet lekker ging op school en die het liefste alleen maar tekende, is ie nadat ie 4 studies had gedaan, uiteindelijk toch heel iets anders gaan doen, namelijk zijn hart volgen en nu is ie een succesvol kunstenaar. Oh ja, hij heet Peter Riezebos. Hij had toen ie jong was ook nooit gedacht dat zijn leven zo’n positieve wending zou krijgen, dus alles is mogelijk.

Je kunt de uitzending terug kijken via de link:

https://www.avrotros.nl/tv-show/gemist/detail/de-jonge-dichteres-amanda-gorman-en-kunstenaar-peter-riezebos/

 

Misschien moet je het eerste stukje ff doorspoelen, want hij is pas als tweede gast. Nou ja, kijk maar. Veel plezier.

 

Aangezien jij ook een 'knoop’ hebt doorgehakt en gekozen hebt voor jezelf en om  binnenkort te verhuizen, hopen we natuurlijk dat jouw toekomst er ook alleen maar mooier uit gaat zien.

We wensen je alvast het allerbeste en we gaan je missen hier op het forum, maar de herinneringen blijven en jouw mooie tekeningen ook. 

Naast alle moeilijke en lastige dingen hier, hebben we op zijn tijd ook wel een beetje plezier gemaakt om op die manier te proberen de 'scherpe kantjes van het leven’ er een beetje af te halen.

Wij hebben goede herinneringen aan jou en weten dat we je 'los’ moeten laten om jou de kans te geven om je eigen toekomst op te bouwen.

 

Heel veel succes en plezier en wie weet komen we elkaar nog ergens tegen, ook al weten we dan misschien niet zeker dat we elkaar van hier kennen….alhoewel, een tweeling die niet spoort, die herken je vast wel :wink:  Zeg dan maar iets over een pallet 'raketjes’ of noem de naam van Kenshin of Pin terloops en dan weten we het zeker dat we je zullen herkennen

 

We spreken elkaar vast nog wel van de week :slight_smile:

 

PS we hebben in het topic van Pin ook nog wat geschreven wat ook voor jou bedoeld is, zie

 

 

Groetjes,

M&M’s en twin

 

@Gebruiker c ,

 

bedankt voor je update.

Goed te horen dat je door bezig te zijn jezelf op de rit houdt. Vervelend dat je nog steeds die struggles hebt, maar gelukkig gaat het nu verder ‘prima’ zoals je zelf zegt.

Door de corona zijn de omstandigheden anders en daar moet je op anticiperen door nieuwe dingen te bedenken om zo toch door te kunnen. Goed bezig.

 

Nog altijd een druk baasje met werk en school. Binnenkort examens en daar wensen we jou alvast veel succes mee, net als met al het andere dat je doet.

 

Het klopt dat we in de ‘bouw’ werken. Eigenlijk werken we voor opa, die aannemer/projectontwikkelaar is. Hij heeft laatst nog wat vakantiehuisjes overgenomen en die moeten ‘opgefrist’ worden. Het is voornamelijk schilderen en wat kleine reparaties uitvoeren. Wel leuk om te doen en we leren en veel van en hij betaalt goed.

 

Vandaag (zondag) hadden we op onze vrije dag nog een spoedklusje bij onze andere opa en oma. Die hadden last van verstopping. Nou ja, niet bij hun zelf, want dat hadden ze zelf wel op kunnen lossen, want ze zijn allebei dokter :wink:

De verstopping zat in de afvoer van hun huis. Die verstopte afvoer hebben we met zo’n speciale slang op een hogedrukreiniger door gespoten, dus die klus is ook weer geklaard en we zijn niet eens vies geworden en het huis ook niet. Een geluk bij een ongeluk dus haha.

Morgen weer binnen kozijnen en deuren schuren en verven, verder ook muren en plafonds met latex witten en nieuwe kranen in de douche en keuken zetten. Van die klusjes. Hier en daar ook een terrasje opnieuw bestraten. Van de week mogen we ook een vloertje tegelen voor het eerst. Natuurlijk onder begeleiding, want ja, als het mis gaat en ze zien het pas als de tegels vast zitten moeten ze alles er weer uithakken en dat wil niemand.

Door te klussen doen we alvast wat praktijkervaring op voor als we straks Bouwkunde en Industrieel Ontwerpen gaan studeren. Dan kunnen we misschien iets ontwerpen dat ook uitvoerbaar is…:joy:

 

Nou ja dat was ‘m voor nu. We gaan nog ff slapen voordat we weer aan de slag moeten.

Oh ja, ik ga nog wel iets posten in een eigen topic, maar dat moet ik allemaal nog schrijven. Misschien post ik alvast iets en later de rest. Ik zie wel ff hoe het loopt.

 

Groetjes :relaxed: ,

M&M’s en twin

hey

@Gebruiker c ,

 

bedankt voor je update.

👍

Goed te horen dat je door bezig te zijn jezelf op de rit houdt.

ja , je weet dat ik toch niet stil kan zitten dus ja, dan zijn dat de voordelen ervan.

Vervelend dat je nog steeds die struggles hebt, maar gelukkig gaat het nu verder ‘prima’ zoals je zelf zegt.

ach ja, wat doe je eraan, niet veel, en ja , of er nu een paar littekens bij komen,  dat is toch niet te merken als je de rest ziet😅.  Ik vind het zo ook fijn 🙂.

Door de corona zijn de omstandigheden anders en daar moet je op anticiperen door nieuwe dingen te bedenken om zo toch door te kunnen. Goed bezig.

bedankt! Je moet er inderdaad op anticiperen,  gelukkig ben ik daar nu wel gewend aan,😅. En het is niet alleen voor mij fijn, maar ook mensen die nu beetje thuis zitten, ik heb nu 5 werknemers die door corona eigenlijk thuis zitten, de rest van mijn werknemers komt nog van m'n andere bedrijfje af, maar ik kan daar verder niks over zeggen.

 

Nog altijd een druk baasje met werk en school.

haha, jaja, dat zeker. Stil zitten en niet veel doen behalve school is niks voor mij.

Binnenkort examens en daar wensen we jou alvast veel succes mee, net als met al het andere dat je doet.heel erg bedankt! Dat waardeer ik enorm! Jullie waren toch klaar met alles toch? Of hadden jullie nou een tussejaar 🤔.

 

Het klopt dat we in de ‘bouw’ werken. Eigenlijk werken we voor opa, die aannemer/projectontwikkelaar is.

leuk toch.

mijn volgende opleiding gaat puur over Bouwkunde. 

Hij heeft laatst nog wat vakantiehuisjes overgenomen en die moeten ‘opgefrist’ worden. Het is voornamelijk schilderen en wat kleine reparaties uitvoeren. Wel leuk om te doen en we leren en veel van en hij betaalt goed.

dat is het belangrijkste,  dat je het leuk vind en dat het nog een goed betaald is ook mooi meegenomen. 

Vandaag (zondag) hadden we op onze vrije dag nog een spoedklusje bij onze andere opa en oma. Die hadden last van verstopping. Nou ja, niet bij hun zelf, want dat hadden ze zelf wel op kunnen lossen, want ze zijn allebei dokter :wink:

haha gezellig. 

De verstopping zat in de afvoer van hun huis. Die verstopte afvoer hebben we met zo’n speciale slang op een hogedrukreiniger door gespoten, dus die klus is ook weer geklaard en we zijn niet eens vies geworden en het huis ook niet. Een geluk bij een ongeluk dus haha.

haha mooi dat het is opgelost dan.

Morgen weer binnen kozijnen en deuren schuren en verven, verder ook muren en plafonds met latex witten en nieuwe kranen in de douche en keuken zetten. Van die klusjes. Hier en daar ook een terrasje opnieuw bestraten. Van de week mogen we ook een vloertje tegelen voor het eerst. Natuurlijk onder begeleiding, want ja, als het mis gaat en ze zien het pas als de tegels vast zitten moeten ze alles er weer uithakken en dat wil niemand.

haha, jullie blijven zo te zien ook niet stil zitten 😄

Door te klussen doen we alvast wat praktijkervaring op voor als we straks Bouwkunde en Industrieel Ontwerpen gaan studeren. Dan kunnen we misschien iets ontwerpen dat ook uitvoerbaar is…:joy:

haha, das altijd mooi meegenomen😄.

ik had al eerder verteld hier in deze reactie dat mijn volgende opleiding over Bouwkunde gaat, maar ik denk dat we dan niet alleen dat gemeen hebben met elkaar,  ik denk dat we dan elkaar zeker is gaan tegenkomen denk ik haha😄😜.  Niet wetende dat jullie het zijn of jullie mij, maar goed, misschien wel, want ja, 2 van dezelfde koppies zie ik niet over het hoofd 😅.en jullie denk ik mij ook niet. 

mannekes 😉

*kuch kuch zuiden

 

Nou ja dat was ‘m voor nu. We gaan nog ff slapen voordat we weer aan de slag moeten.

nou, weltruste alsnog.

Oh ja, ik ga nog wel iets posten in een eigen topic, maar dat moet ik allemaal nog schrijven. Misschien post ik alvast iets en later de rest. Ik zie wel ff hoe het loopt.

is goed, doe maar wat je het fijnste uitkomt.  Tagg me btw dan wel ff 😜😉 alvast bedankt.

Groetjes :relaxed: ,

M&M’s en twin

@M en Ms  jij ook bedankt voor jullie kleine update! 

 

Groetjes Gebruiker c 

@Blue Die tekening ga ik uitprinten en ophangen. Ik moest bijna huilen toen ik mijn naam zag staan :)

hey 

 

oeps ik heb wel wat gemist zeg :thinking: ik heb ff een weekend geen sociaal media gehad. en dan mis ik al deze reacties. en nog veel meer gewoon op insta en whatsapp haha. vraag me niet waarom :see_no_evil:

 

zit je op dat speciale plekje bij die boom?

nee jammer genoeg zat ik daar niet. dat plekje is leeg gekapt. maar nu heb ik een nieuw plekje en die is ook erg fijn en mooi. heb er 3 en een half uur gezeten :see_no_evil:

 

 Wil je @Kenshin de groeten van ons doen?

zeker dat zal ik doen als ik er weer ga zitten. misschien word dat morgen. en anders volgende week. 

 

 

(ondanks dat we nog niet alle reacties hebben gelezen, die we tijdens onze afwezigheid hebben gemist) 

ik weet niet of je alle reacties gaat kunnen lezen voordat ik en of het topic weg is. 

 

lezen we dat je vergaande plannen hebt om een nieuwe stap te zetten, op een andere plek.

ik heb idd een 'plan’ om te gaan verhuizen. 

 

 

Btw, wil je je beste vriend de groeten van ons doen en ondanks corona een virtuele knuffel voor hem en natuurlijk ook voor jou.

ooh ja zal ik doen. heeft ie ook verdiend na zo'n zware week. ik zal hem vanavond geven.

 

 

haha, je bent naast een talentvolle tekenaar ook nog eens een meestervervalser :joy:

dat is ons geheimpje oke? 

 

 

Die van jou is echt wel mooier, maar ja, er was ook wel ruimte voor verbetering van die originele….

haha. maar ik wouw hem in eerste instantie helemaal veranderen maar dan was het niet meer echt jullie kleurplaat. dus heb ik hem zo gehouden. en als ik ga verhuizen gaan jullie met z'n alle gezellig mee.

 

 

oh ja, die hele pallet 'raketjes’ toch?, als ik me niet vergis, haha

ja de raketjes die me beste vriend toen heeft opgegeten want hij houd meer van snoepen, haha.

 

 

nog meer cadeautjes??….we zijn benieuwd wat er nog meer komt na al deze mooie woorden en tekening.

ja zeker. ik had voor pin en gebruiker c ook een afscheid cadeautje.

 

 

Dat was 'm voor nu, maar ik hoop snel nog vaker wat te posten, maar moet wel nog ff tijd vinden. Twin en ik werken sinds het begin van het jaar 5-6 dagen in de week (tot 12 uur per dag) om snel veel geld te verdienen.

hey let er wel op dat jullie genoeg rust krijgen en genoeg ontspanning. want alleen maar werken is ook niet goed. 

 

 

Als we eenmaal weer bezig zijn gaat het vast wel weer hoor, dus jullie hoeven geen medelijden met ons te hebben :relaxed:

ooh haha ja dat heb ik ook altijd als ik ga werken hoor. tegenzin met opstaan en tijdens het rijzen totdat ik er ben. 

 

 

Misschien moet je het eerste stukje ff doorspoelen, want hij is pas als tweede gast. Nou ja, kijk maar. Veel plezier.

ik ga het zeker kijken! vanmiddag als Eden en Emma allebei zijn geweest.

 

Aangezien jij ook een 'knoop’ hebt doorgehakt en gekozen hebt voor jezelf en om  binnenkort te verhuizen, hopen we natuurlijk dat jouw toekomst er ook alleen maar mooier uit gaat zien.

heb je het over de knoop van het forum gaan of de knoop van verhuizen want dat waren 2 grote knopen. 

 

We wensen je alvast het allerbeste en we gaan je missen hier op het forum, maar de herinneringen blijven en jouw mooie tekeningen ook. 

haha ja de herinneringen aan jullie blijven ook zeker bij mij.

 

 

Heel veel succes en plezier en wie weet komen we elkaar nog ergens tegen, ook al weten we dan misschien niet zeker dat we elkaar van hier kennen….

daar over gesproken :thinking: weet je zeker dat jullie vrijdag wel bij jullie opa zijn wezen werken. want bij ons kwam er een 2ling extra werken en die woonde ver uit de buurt. en waren beide heel erg aardig tegen mij. en wouden allebei super graag samen met mij werken :joy: . ik dacht toch echt eerst aan jullie en daarna ging ik samen met hun werken. 

 

groetjes blue

Hey

 

Heb ik weer hè 🤔 ik ben vergeten op de verzend knop te drukken en ben in slaap gevallen 😂 en kom er nu achter dat dit helemaal niet verzonden is. 
 

dit is ff een mededeling voor iedereen. Ik ben van plan om zondag van het forum te gaan.

maken we er dan iets gezellig van met z’n alle? 

ik vind het een mooi moment. Want ik heb me ingeschreven bij 2 organisatie’s om daar misschien te gaan wonen. En vakantie is bij mij altijd een strugle dus daarom ga ik voor mijn vakantie hier weg. Mijn vakantie is volgende week een week en daarna nog een week les vrij maar geen stage vrij.
 

@Blue Die tekening ga ik uitprinten en ophangen. Ik moest bijna huilen toen ik mijn naam zag staan :)

ahh lief. maar ja je bent toch ook niet voor niks getagt in dit topic. Iedereen staat er op die wat voor me betekend. 

en eigenlijk zijn dat alle mensen die ik ga missen als ik van het forum ga. 
 

ooh @M en Ms & @twin 

hier is jullie afscheids cadeautje. 
 

Nou dit is hem. Ik wouw hem gister met m’n reactie versturen maar die was via me laptop en moest goedgekeurd worden waardoor ik hem niet kon editten en deze er in kon gooien. 
Herken je de quote 😅 

Ik heb hem in m’n kamer hangen naja een andere afbeeldingen. Maar de quote. Want toen jullie deze plaatste in jullie topic schoot ik in de lach, met de gedachten als je het nog nooit hebt gedaan kan je het toch nooit. Maar eens moet de eerste x zijn. Dus ja. 
 

nou ik heb niks meer te vertellen. 
 

ooh en @Gebruiker c wat leuk dat je weer nieuwe bedrijfjes op hebt gestart. Maar kijk uit dat je niet te veel doet hè. Je moet ook op je zelf letten. 
 

groetjes blue 

Hey

hey

Heb ik weer hè 🤔 ik ben vergeten op de verzend knop te drukken en ben in slaap gevallen 😂 en kom er nu achter dat dit helemaal niet verzonden is. 
 

dit is ff een mededeling voor iedereen. Ik ben van plan om zondag van het forum te gaan.

ah oke, bedankt voor het mededelen. Ik ga het even noteren in m'n telefoon. 🙂

maken we er dan iets gezellig van met z’n alle? ik hoop het wel . Ik weet niet hoelaat , maar we maken er vast een gezellige boel van. Net zoals toen bij Kenshin 😉😄. 

ik vind het een mooi moment. Want ik heb me ingeschreven bij 2 organisatie’s om daar misschien te gaan wonen. En vakantie is bij mij altijd een strugle dus daarom ga ik voor mijn vakantie hier weg. Mijn vakantie is volgende week een week en daarna nog een week les vrij maar geen stage vrij. 

dat snap ik.

 

trouwens Blue,  een hele mooie tekening! 
 

ooh en @Gebruiker c wat leuk dat je weer nieuwe bedrijfjes op hebt gestart.

bedankt! 

je kent me nu wel een beetje denk ik 😄😅 . Stil zitten kan ik gewoon niet.😁

Maar kijk uit dat je niet te veel doet hè. Je moet ook op je zelf letten. haha , ja , daar ga ik wel op letten. Misschien vergeet ik wel is dat, maar dat is denk ik iets waar ik niet helemaal mee kan stoppen.  Zeker na m'n promotie bij m'n werkgever , maar nu met school weten ze ook wel dat ik minder beschikbaar ben,😅. Ik ga wel na mijn examen en mijn rijbewijs weer wat harder en vaker werken bij m'n baas want ik vind 36 uur veel te weinig😅. Ja oke, misschien ben ik ook beetje gek.

maar ik ga proberen er op te letten.🙂
ik vergeet vast weer wat haha. 

groetjes blue 

Groetjes Gebruiker c 

Heey Blue,

Fijn dat je je hebt ingeschreven bij twee organisaties om daar misschien te gaan wonen. Moet je van hun uit goedkeuring krijgen of krijg je de mogelijkheid om zelf een keuze te maken?

Als je zondag weggaat, hoop ik hier dan ook te zijn. Had je iets van een tijd (ongeveer) in gedachten?

Groetjes,
Simply Me

hey

 

Moet je van hun uit goedkeuring krijgen of krijg je de mogelijkheid om zelf een keuze te maken?

nou je krijgt een intake en dan kijken ze of ze iets geschikts hebben. en ja als ze dat allebei hebben dan ja dan ga ik voor de gene waar ik het snelst terecht kan en waar ik me prettig voel.

 

Als je zondag weggaat, hoop ik hier dan ook te zijn.

dat is lief.

 

Had je iets van een tijd (ongeveer) in gedachten?

eh wat jou, @M en Ms@Pin & @Gebruiker c en andere die mee lezen goed uit komt. ik heb die hele dag op 1 uurtje na niks gepland. dus ik zou zeggen noem een tijd en ik ben er. 

alleen niet tussen 12 en 13 want dan heb ik begeleiding over de vloer haha.

 

groetjes blue

hey

hey 

Had je iets van een tijd (ongeveer) in gedachten?

eh wat jou, M en Ms  ,Pin & Gebruiker c en andere die mee lezen goed uit komt. ik heb die hele dag op 1 uurtje na niks gepland. dus ik zou zeggen noem een tijd en ik ben er. 

alleen niet tussen 12 en 13 want dan heb ik begeleiding over de vloer haha.

het zou vo​​​​​​or mij ​@Blue het beste uitkomen in de avond als dat kan natuurlijk, want ik ben zoizo tot 21.00 aan het reizen de hele dag 😅. Maar dat is ook je eigen keus. Je kan er ook voor kiezen net als bij Kenshin toen, dat was ook leuk , was ook in de avond uren 😜. 

groetjes blue

Groetjes Gebruiker c 

 

Oh ik had al een reactie getypt op je vorige reactie,maar die moet denk ik nog goedgekeurd worden . Dus ik wacht denk daar op , anders krijg je het net als de vorige keer dat je het 3 keer ziet haha

het zou vo​​​​​​or mij ​@Blue het beste uitkomen in de avond als dat kan natuurlijk, want ik ben zoizo tot 21.00 aan het reizen de hele dag 😅. Maar dat is ook je eigen keus. Je kan er ook voor kiezen net als bij Kenshin toen, dat was ook leuk , was ook in de avond uren 😜

ja eh ik weet niet wat Kenshin deed. Die avond was ik er niet bij. Want ik was toen op vakantie en had die dag gereisd dus ik lag al te pitten na 1 bericht, haha. Voor mij is 21:00 prima ik denk dat iedereen dan wel kan 🤔 ja MenMs en twin misschien nog niet met hun werk. als ze op zondag moeten werken. 
 

Oh ik had al een reactie getypt op je vorige reactie,maar die moet denk ik nog goedgekeurd worden . Dus ik wacht denk daar op , anders krijg je het net als de vorige keer dat je het 3 keer ziet haha

Oké. Ik wacht geduldig af haha. 

 

groetjes blue 

En anders doen we toch om 22.30 als dat voor hun uitkomt?

Mij zou dat ook niet uitmaken.

Het is wel altijd gezellig met die 2😅🤪

 

Groetjes Gebruiker c 

Heey Blue,

Hopen dat je snel iets hoort van die organisaties! In ieder geval voor de intake dan en om te horen of ze iets geschikt hebben.

Mij komt zondagavond ook wel uit. Ik kijk wel even, ik zie het hier wel.

Ik maak het niet te laat, haha, want anders kom ik 's morgens mijn bed niet uit en ik moet maandag wel weer werken. En tja het gaat smorgens sowieso allemaal nogal moeizaam.

Maar komt goed!

Groetjes,
Simply Me

Hey,

Wellicht een hele stomme vraag, maar: hoe gaat dat, afscheid nemen? Hier op het forum of doen jullie dat onderling? :)

 

hey

 

Hopen dat je snel iets hoort van die organisaties! In ieder geval voor de intake dan en om te horen of ze iets geschikt hebben.

bij 1tje moeten we binnen een week wat terug horen en de ander weet ik niet. aangezien je kan zeggen dat het spoed heeft dus ja ik denk dat het wel snel is... 

 

Mij komt zondagavond ook wel uit. Ik kijk wel even, ik zie het hier wel.

ik las serieus zaterdagavond 😅 maar nu zie ik zondagavond staan 🤔 ik ben misschien toe aan m'n bedje na heel veel prikkels van vandaag.

 

Ik maak het niet te laat, haha, want anders kom ik 's morgens mijn bed niet uit

ja snap ik. ik heb de volgende dag ook niks te doen. dus ik kan het zo laat maken als ik wil. maar we kunnen ook zeggen we binnen om 21:00 (20:00 kan ook) ofzo voor de gene die vroeg naar bed willen en dan 22:30 voor bvb M en Ms als hij moet werken en dan blijven de gene hangen die niet vroeg naar bed gaan. is maar een idee

 

weet je wat ik jammer vind... je kan hier geen gifts plaatsen. ik had zelf een hele leuke gift gemaakt voor hier. maar dat soort bestanden kunnen dus jammer genoeg niet.

 

Wellicht een hele stomme vraag, maar: hoe gaat dat, afscheid nemen? Hier op het forum of doen jullie dat onderling? :)

het is zeker geen stomme vraag. de meeste mensjes gaan gewoon weg. maar grotere forum mensjes zo als Pin en ik nu kondigen het van te voren aan. want wij hebben forum vrienden. en daar wil je afscheid van nemen. het topic van Kenshin is een mooi voorbeeld hoe het kan gaan. 

is zo je vraag opgehelderd?

 

groetjes blue 

Reputatie 2
Badge +3

Doei @Blue fijn dat je veel mensen hebt kunnen helpen!!! Ik ben vrij nieuw hier dus wens je een goed leven toe! 

Reputatie 6
Badge +12

 

hey

 

Hopen dat je snel iets hoort van die organisaties! In ieder geval voor de intake dan en om te horen of ze iets geschikt hebben.

bij 1tje moeten we binnen een week wat terug horen en de ander weet ik niet. aangezien je kan zeggen dat het spoed heeft dus ja ik denk dat het wel snel is... 

 

Mij komt zondagavond ook wel uit. Ik kijk wel even, ik zie het hier wel.

ik las serieus zaterdagavond 😅 maar nu zie ik zondagavond staan 🤔 ik ben misschien toe aan m'n bedje na heel veel prikkels van vandaag.

 

Ik maak het niet te laat, haha, want anders kom ik 's morgens mijn bed niet uit

ja snap ik. ik heb de volgende dag ook niks te doen. dus ik kan het zo laat maken als ik wil. maar we kunnen ook zeggen we binnen om 21:00 (20:00 kan ook) ofzo voor de gene die vroeg naar bed willen en dan 22:30 voor bvb M en Ms als hij moet werken en dan blijven de gene hangen die niet vroeg naar bed gaan. is maar een idee

 

weet je wat ik jammer vind... je kan hier geen gifts plaatsen. ik had zelf een hele leuke gift gemaakt voor hier. maar dat soort bestanden kunnen dus jammer genoeg niet.

 

Wellicht een hele stomme vraag, maar: hoe gaat dat, afscheid nemen? Hier op het forum of doen jullie dat onderling? :)

het is zeker geen stomme vraag. de meeste mensjes gaan gewoon weg. maar grotere forum mensjes zo als Pin en ik nu kondigen het van te voren aan. want wij hebben forum vrienden. en daar wil je afscheid van nemen. het topic van Kenshin is een mooi voorbeeld hoe het kan gaan. 

is zo je vraag opgehelderd?

 

groetjes blue 

Is dat vanaf 1500 reacties? Of is dat vanaf forumvrienden. Ik vermoed het laatste 😉 👍

Reputatie 6
Badge +12

2500*

Hallo Blue :)

Om 21:00 lijkt mij een prima idee. 

-TheMightySlayer <3

hey 

 

Is dat vanaf 1500 reacties? Of is dat vanaf forumvrienden. Ik vermoed het laatste 😉👍

Nou er zitten geen regels aan vast hoor 😉 je maakt zelf de beslissing of je een echt afscheid neemt of gewoon verdwijnt. 
 

Om 21:00 lijkt mij een prima idee. 

gezellig dat je dan ook komt 😊

 

Ergens is het wel jammer 🤔 ik ga zondag weg en maandag hoor ik van 1 organisatie of ik bij hun een plekje kan krijgen. Dus jullie zullen het nooit weten. Of ze moeten het morgen avond al gemaild hebben. 
 

groetjes blue 

Reputatie 6
Badge +12

-onnodige quotes verwijderd-

Haha okidoki :P

Reageer