ik ben inactief voor een tijdje op dit forum/update???

  • 22 May 2024
  • 6 reacties
  • 77 Bekeken

Reputatie 7
Badge +5

Heyyyy

Ik weet het het is lang geleden dat ik een topic ben gestart op dit forum want ik was een beetje afgeleid, school enzovoort en gamen.

Het gaat al veel beter met mij, met mijn baan en leven in het algemeen. Verder weet ik niet echt wat ik moet schrijven hier. Ik denk dat ik wel wat inactiever ga zijn op dit forum.


6 reacties

Reputatie 7
Badge +8

Hey @candentis 

 

Het is helemaal oke dat je wat minder actief gaat zijn. Je hoeft echt niet altijd op elk moment actief te zijn. Zelfs al zou je ineens voor 2 maanden verdwijnen, je mag altijd terug komen om hier te praten en topics te plaatsen. 

Gelukkig gaat alles goed met je, dat is het aller belangerrijkste!

Reputatie 7
Badge +17

Met 34 topics in minder dan een maand mag je best ff een pauze nemen. 😂

Fijn dat het beter met je gaat.

Reputatie 7
Badge +8

Hi​ @candentis!

Het is idd helemaal niet erg dat je wat minder actief bent op het forum de komende tijd! Het is ook geen verplichting om iedere dag hier te zijn. Je bent hier natuurlijk altijd welkom om te praten en je mag altijd terugkomen! Wij zijn er altijd voor je hier! Het is fijn dat alles goed met je gaat dat is zoals @LampenKap al zegt het belangrijkst!👍😊

Groetjess en liefs van ItsJustMe <3

Reputatie 7
Badge +14

Ik dacht al, wat zou er gebeurd kunnen zijn?

Maar gelukkig gaat het goed met je.

Liefs @NoahLovesYou 

Reputatie 7
Badge +13

Fijn dat het goed met je gaat! 

Je mag natuurlijk even pauze/inactief nemen

Groetjes mij @Anoniemxv 

Reputatie 7
Badge +19

Hoi hoi, allereerst is het al heel fijn dat het beter met je gaat! Dat is het belangrijkste.  En je kunt komen en gaan wanneer je maar wilt hier! Voel je niet verplicht als je even een tijdje geen motivatie of inspiratie hebt, of andere dingen doet die voor gaan.  Je bent wel altijd welkom en ik vind je bijdragen tot nu toe heel goed!!

Groetjes liefs Tartan X

Reageer