Iets leuks waar je trots op bent

  • 3 February 2021
  • 28 reacties
  • 311 Bekeken

Reputatie 3
Badge +2

Haaii allemaal,

de laatste tijd zie ik best wel veel topics over snijden, depressiviteit of dingen die niet goed gaan. Het gaat nou ook niet echt top met mij maar ik heb een leuk idee. Zet even in de reacties iets leuks of iets waar je trots op bent. Ook al is dat iets heel kleins :)) om iedereen een beetje op te vrolijken!! lees ook vooral de reacties door miss maakt je dat iets blijer.

Liefs van mij😘

PS het mogen natuurlijk ook meerdere dingen zijn!!


28 reacties

Leuk idee!!!

Waar ik trost op ben is dat ik tijdens lockdown gewoon nog goed doe op school. Bij de vorige dee ik namenlijk bijna niks.

 

Reputatie 5
Badge +6

Ik ben trots op dat ik nu heel wat calisthenics bewegingen kan, als je niet weet wat het is….zoek het op...

Welke bewegingen kan je al? Ken je de youtuber Brownie?

Hee Elzaaatje,

Wat een leuk idee, mooi om zo wat positiveit en blijheid te brengen!

Ik heb wel dingen waar ik trots op ben, maar voornamelijk heb ik iemand waar ik trots op ben en dat is mijn vader. Hij betekent heel veel voor mij en ik heel veel voor hem. Ik ben echt een vaders kindje en daar ben ik trots op!🥰

Je geeft aan dat het met jou ook niet helemaal top gaat, heb je misschien zelf iets waar je trots op bent?

Groetjes,
Simply Me

Reputatie 5
Badge +6

Welke bewegingen kan je al? Ken je de youtuber Brownie?

Ja die ken ik, ik ben al een halfjaartje bezig en kan een tucked planche, back lever etc, alleen de muscle up en de front lever nog niet....

Reputatie 6
Badge +7

Hoi Elzaaatje,

Wat een gezellig idee! Een keertje een topic over waar je trots op bent. Dat brengt ook weer een beetje positiviteit in de wereld (en op het forum). 

Ik heb ook wel op een paar dingen trots waar ik trots op ben, bijvoorbeeld dat ik eindelijk mijn kamer heb opgeruimd (ik kan er toch ook niks aan doen dat de spullen vanzelf op de vloer verschijnen). Maar ik ben ook trots op mijn broertje, die ondanks Corona en zijn medicijnen hard aan school blijft werken. 

Je zegt dat het met jou ook niet helemaal top gaat, maar ik ben ook wel nieuwsgierig waar jij nou trots op bent, heb jij nog leuke dingen?

 

Groetjes,

Paardebloem

Badge

Ik ben trots dat ik werk heb, ik kijk al heel lang naar autos (mercedes) en ben nu VOL aan het sparen en gaat echt goed! Dus ja daar ben ik trots op

Voor de auto liefhebbers... tis een C36 amg uit 1995

Reputatie 2
Badge +2

heyy,
ik ben heel trots dat ook nu we zo veel thuis zitten dat ik op tijd ga slapen ( tussen 8 en 11 ) dat ik alle online les volg, dat ik nog steeds een super goede band heb met mijn ouders, en vooral dat ik veel tijd besteed aan dingen die ik echt leuk vind ( ik lees rond de 2 en 4 uur op een dag! )

kuzz

Badge

ik ben best wel trots dat ik zoveel mn best doe op school en dat er ook wel een beetje betere resultaten van komen

Reputatie 3
Badge +2

Ik ben er trots op dat ik 3 maanden niet heb gesneden ❤

ik ben er trots op dat ik 9 zwemdiploma’s heb:grinning:

Reputatie 1
Badge +1

Zo leuk dat je dit topic hebt gemaakt!

  • Ik ben trots dat ik andermans geheimen niet doorvertellen (ook niet aan mn beste vriendinnen of mensen die hen niet kennen)
  • Ik ben trots dat ik veel dingen weet over hoe ik mezelf moet beschermen (bijvoorbeeld als je word aangevallen, iemand je wil schieten etc)
  • Ik ben trots dat ik goede cijfers haal

 

Ik ben trots erop dat ik redelijk goede cijfers haal, ondanks de pandemie.

Badge +3

ik ben trots op mijn dagboek die ik nog iedere dag bijhoud zodat als ik oud en rimpelig ben mijn leven in die "gekke coronatijd" kan teruglezen:)

Hallo E_anoniem.nl :)

Dat doe ik ook sinds eind december (alleen niet iedere dag), Om later terug te blikken op de coronacrisis xD.

-TheMightySlayer <3

Hoihoi, 

Het is een beetje laat, maar wat een mooie idee heb je geplaatst! :)

♧Ik ben er trots op dat ik ondanks mijn slechte cijfers, ze op school vinden dat ik alsnog heel erg mn best doe en hard werk

♧Ik ben trots op de mensen die er voor mij zijn geweest dit jaar

♧En ik ben trots op lieve brief die ik heb gekregen waar iets heel liefs in stond over mij waar ik trots op ben. (en ook op mijn klasgenootje die m heeft geschreven) 

En waar ben jij trots op Elzaaatje? 

-Mila- 

Reputatie 1
Badge

ik ben op zoveel dingen trots dat ik niet weet wat ik moet zeggen

 

Reputatie 1
Badge

Wat een super leuk idee elzaatje!! :-)

 

Ik ben trots op mijn beste vriendin, ze is super goed bezig en ze begint steeds meer in haarzelf te geloven. ik ben trots op mijn ouders, omdat ze gewoon super lief zijn en ik ben trots op mezelf, omdat ik steeds meer dromen en bucketlist ideeën op ga schrijven om mezelf blij te maken en mijn dromen uit te laten komen.

Wat een geweldig idee! Ik ben trots op.... mezelf! 

Ik ben gediagnosticeerd met selectief mutisme (sociale angst, niet 'kunnen' praten) maar eigenlijk gaat het sinds een lange tijd al heel goed met praten! Ik laat bijna nooit meer iemand zitten door niet (verbaal) te reageren, al komt er soms alleen maar een "uhuh" of "oh" uit, maar dat is oké:)  ook ben ik trots op mijn vriendinnen die mij zo goed helpen en waar ik bijna alles mee kan delen, en ben ik trots op de avonturen die ik met mezelf kan beleven, hoe verlegen en bang ik ook ben kan ik zomaar last minute ineens besluiten dat ik een week op kamp in de natuur ga haha! Eigenlijk ben ik op zo veel dingen trots♡

 

Leuk idee: ik heb thuis een boekje gemaakt waar ik elke dag één ding opschrijf waar ik het meest trots op ben op die dag, aan het begin is het moeilijk om dingen te bedenken, maar dit wordt steeds makkelijker en je positieve beeld van je zelf wordt er zeker beter op (uit ervaring)

 

Liefs, M

Haaii allemaal,

de laatste tijd zie ik best wel veel topics over snijden, depressiviteit of dingen die niet goed gaan. Het gaat nou ook niet echt top met mij maar ik heb een leuk idee. Zet even in de reacties iets leuks of iets waar je trots op bent. Ook al is dat iets heel kleins :)) om iedereen een beetje op te vrolijken!! lees ook vooral de reacties door miss maakt je dat iets blijer.

Liefs van mij😘

PS het mogen natuurlijk ook meerdere dingen zijn!!

Ik ben trots omdat ik mijn faprecord heb verbroken in de TWEEDE lockdown een trotsere puber kan je niet zijn heel inspirerend lijkt mij👍🏻

Reputatie 2
Badge +1

Ik wilde gewoon even kwijt dat ik blij ben dat mijn buiksnor begint te groeien, maar als ik dat aan vrienden vertel is het natuurlijk een beetje raar.

Ook wilde ik vertellen dat ik blij ben dat ik mijn pik niet meer kan meten met een geodriehoek, hoeveel hij precies is weet ik niet (ik ben 13 jaar).

Badge

Ik ben zelf vooral trots op dat ik uiteindelijk toch niet ben gezakt op mijn laatste test. Het is misschien wel iets heel klein maar het is wel echt dat ik gewoon eindelijk een keer iets goeds heb gedaan! :)

Reputatie 3
Badge +2

Ik ben trots op:

☀️dat ik achter mijn seksuele geaardheid ben gekomen

☀️En dat ik ook al uit de kast ben gekomen naar 2 vriendinnen!

☀️Dat ik 80% van mijn Faalangst heb overwonnen!

Ik ben er trots op dat de repetitie van mijn musical nog altijd goed gaat. Ik ben heel gelukkig met mijn hoofdrol en ik steek er veel moeite in om die goed te spelen. 

Ik wil graag zeggen waar ik trots op ben maar kan dat niet ivm mijn privacy. Ik zal het maar een beetje open houden maar ik ben trots dat ik nauwelijks last heb van de coronacrisis, en dat het nu mentaal, fysiek en financieel beter dan ooit met me gaat!

Reageer