Skip to main content

idee: geef een compliment aan iemand anders of aan de Kindertelefoon (mag over alles gaan)

• March 11, 2022
  • 331 reacties
  • 6295 Bekeken

Toon eerste bericht

331 reacties

Tartan16
Forum|alt.badge.img+20
  • Ster
  • May 20, 2026

Hoi ik ben het helemaal met je eens ​@Nngirl ! Ik zou jullie* irl zeker tot mijn vrienden willen rekenen.  Blijf zoals je bent ♥️😘

Groetjes en liefs, Tartan X

*De mensen die je noemt en jijzelf 

Tover01
Forum|alt.badge.img+20
  • Ster
  • May 22, 2026

Hey! Deze gaat naar ​@Diana  om wie je bent en je mooie sterke persoonlijkheid. En ik wil nog dankjewel zeggen voor je lieve wensen voor mn meisje en ik 😘 idd all the way zoals je zei en zeker zoals zij het meest plezier heeft, dat vind ik super belangrijk. Ik hoop ook dat je nog veel van je mooie en rake antwoorden blijft geven en nog even bij ons blijft! 🫂♥️ 

😘Tover 

En natuurlijk ook allemaal! Dat snappen jullie wel hihi 🥰

Diana
Forum|alt.badge.img+14
  • Vaste gast
  • May 24, 2026

@Tover01 wat lief van je, heel veel dank.  Je weet dat ik een soft spot heb voor jou, dus zeker complimentje terug.  Je doet me denken aan mijn broertje, ik denk dat je net zo’n lief en nieuwsgierig en grappig jongetje  bent.  Alhoewel, jongetje: jullie doen nu de Daad, dus dat jongetje is een jongeman geworden.  Typisch voor jou dat je vooral  haar plezier belangrijk vindt. Dat is liefde: haar genot maakt het jouwe nog groter. Ik ben er zeker van dat ze weet hoe gelukkig ze zich mag prijzen met zo’n bijzonder lief.  En het wordt alleen maar beter (niet alleen de seks, maar die natuurlijk ook).

Ik blijf hier nog heel even en dan ben ik te oud: de 18 komt eraan.  Time waits for no one. Het duurt nog wel een tijdje maar ik heb er nu al een beetje hartzeer van, ik zal alle lieve mensen en de gezelligheid hier missen.  Misschien open ik nog wel een afscheidstopic of zo.

Knuffel en kus.

Tover01
Forum|alt.badge.img+20
  • Ster
  • May 24, 2026

Het is dik verdiend ​@Diana  en wat je zegt over de tijd, ik voel hetzelfde.  Gelukkig duurt dat nog even. En wat een lief compliment om zo vergeleken te worden! Je noemt me maar wat je wilt hoor 😉 ik ben ook idd nog kind en dat vind ik prima 👍💪 knuffel je lieve broertje maar! 🫂😘

Liefs Tover xxxx

Diana
Forum|alt.badge.img+14
  • Vaste gast
  • May 25, 2026

En ook wil ik ​@Goededomme een compliment geven. Voor de bijzondere en mooie antwoorden. 

Ik sluit me hier graag bij aan.  ​@Goededomme : jij bent echt een meerwaarde hier.  Slim, meelevend, met de juiste vragen en antwoorden.   Topper.
 Ik hoop trouwens dat het goed met je gaat, nu je hond zo ziek is/was.

Tover01
Forum|alt.badge.img+20
  • Ster
  • May 25, 2026

@Quokka  dankjewel ook! 😊👍 En ook super dat je zo goed meedenkt! Wederzijds hoor!

En eens ook met ​@Diana,  inderdaad zo is het en ik hoop mee ​@Goededomme ! 

Liefs, Tover 😘