Skip to main content
Vraag

Hoe zijn jullie op je profielfoto gekomen?

  • 17 April 2024
  • 42 reacties
  • 614 Bekeken

Hii!

Ik zag laatst een topic voorbij komen over hoe je op je forumnaam bent gekomen en vond dat een grappig idee, maar heb nog geen topic gezien over je profielfoto dus ik dacht die maak ik nu aan! :)

Mijn vraag is dus, hoe zijn jullie eigenlijk op jullie profielfoto gekomen? Waar heb je die gevonden of gemaakt en zit er ook een reden achter de profielfoto die je nu hebt? En heb je misschien ook al meerdere profielfoto's gehad?

Groetjess van ItsJustMe :D

42 reacties

Reputatie 7
Badge +7

Hoi allemaal,

Ik heb toch voor jouw profielfoto @ItsJustMe gekozen.
Ik zal ff kijken of ik misschien van @NoahLovesYou kan mixen ofzo.

Ik waardeer het van jullie enorm😍

Liefs, ItzJustin

Hai,

Ik kan nog steeds niet slapen, dus ik ga maar gwn op random topics reageren:)

Ik weet niet hoe, maar 13 jarige ik heeft ooit de naam ‘kwakend1tje’ bedacht en dat is sinds dien eigenlijk mijn go to naam als ik ergens een naam moet invullen. Enige nadeel is dat de naam alleen in Nederland werkt, heb nog niks bedacht wat ook in het Engels leuk zou zijn. Maar vanzelfsprekend had ik een profielfoto van een eend nodig dus ik heb de eerste de beste foto van internet gebruikt:) 

Groetjes,

Kwakend1tje

Reputatie 7
Badge +12

Hii!

@ItzJustin Leuk dat je die PF hebt gekozen! Ik hoop dat je er nog steeds blij mee bent! :)

@kwakend1tje Haha wat een leuk verhaal! Ik vind je naam en profielfoto wel heel leuk en schattig! Bedankt voor je reactie!😊

Liefs van ItsJustMe <3

Reputatie 2
Badge

Vriend had mij foto door gestuurd en was de eertse zonder mensen er op dus dacht ja dan maar die 

Reputatie 6
Badge +1

Hoii

Het was het eerste dat ik zag dus heb ik hem gewoon gebruikt! Ik vind het er zelf ook wel leuk uitzien. Het ziet er neutraal uit, maar ik wil misschien laten nog wel een nieuwe! heeft iemand misschien leueke ideen voor de nieuwe die ik ga kiezen?

Doeii

Reputatie 5
Badge +3

Heyy!

Ik was rond mijn 14e/15e Depressief en ik sneed mezelf ook. Ik ben toen naar verschillende psychologen geweest en een van die liet mij een paar foto’s / tekeningen zien van meisjes met blond haar blauwe ogen en een bruin getinte huid. Ik moest zeggen op wie ik het meest leek, maar ik vond mezelf voor allemaal te lelijk. Ze wees deze aan en daarom zit er een verhaal achter mijn profiel. Lief dat je het vraagt! Veel 🍀!

Reputatie 7
Badge +12

Leuk om de verhalen achter jullie profielfoto's te lezen @Daandebanaan @StillWaitingForYou @Anoniem446 bedankt voor het reageren!😊

@StillWaitingForYou Je kan iets kiezen wat met je hobby's te maken heeft of misschien een leuke foto van een van je lievelingsdieren of van je lievelingsserie? Beetje rondzoeken naar een leuke pf is wel leuk om te doen ik hoop dat je wat leuks gaat vinden wat bij je past!🙂

Groetjess van ItsJustMe <3

@StillWaitingForYou , geen idee of je ooit op een oude computer hebt gezeten maar jouw profielfoto was vroeger de standaard achtergrond 😉

 

Reputatie 7
Badge +5

Hii @ItsJustMe ,

Reageer wat later... maar ik weet eigenlijk niet hoe ik op mijn profielfoto ben gekomen gebruik deze eigenlijk overal wel voor..😂 had eerst één van Tinkerbell ( heeft denk ik geen toevoeging nodig 😅).

 

Groetjess 😊

Reputatie 7
Badge +5

Ik had even in 5 minuten iets in elkaar geknutseld op canva😅

Reputatie 7
Badge +19

Hoi , haha ja @Jesse08  windows XP !  Wel mooi op zich trouwens hoor @StillWaitingForYou  ! Ik vind de jouwe trouwens ook leuk hoor @Tinkerbell  ik zit er zelf vaak ook zo bij aan de waterkant haha 😊

Groetjes liefs Tartan X

 

Reputatie 7
Badge +12

@Jesse08 Haha grappig uitgezocht! Windows XP dat is al een tijdje geleden zeg maar blijft altijd iconisch haha😅

@Tinkerbell Ik vind jouw profielfoto erg mooi! Hij heeft vind ik een bijzonder sfeertje beetje magisch!😊

@Ikweetgeennaam321 Leuk dat je je profielfoto zelf hebt gemaakt! Vind hem erg mooi gemaakt!🙂

Groetjess van ItsJustMe <3

Reputatie 7
Badge +5

@ItsJustMe  leuk dat je hem nooi vindt!!

Reputatie 5
Badge +3

Heyy!

ik heb mijn profiel door een best wel donkere tijd. Ik sneed mezelf rond mijn 14e/15e, omdat ik depressief was en anorexia had. Op een dag had ze foto’s en tekeningen neergelegd van hele dunne meisjes met blond haar en blauwe ogen. Ze vroeg aan mij op welke ik mezelf vond lijken. Ik zei dat ik op geen van alle leek omdat ik daar veel te dik en lelijk voor ben. Ze heeft toen deze voor mij uitgekozen en ik heb deze nu op bijna alles als profiel om eraan te herinneren dat ik wel mooi ben.

lieve vraag!

xx @Anoniem446 

Reputatie 5
Badge +3

Oh, ik zag net dat ik al had gereageerd haha 🤭

Reputatie 7
Badge +12

@Anoniem446 Haha maakt niet uit hoor!😉 Ik vind de keuze achter je profielfoto ook echt mooi! Blijf idd goed onthouden dat jij echt mooi bent zoals je bent!💪❤️

Liefs van mij <3

Reputatie 6
Badge +1

@Jesse08 wist ik!

Reageer