Gelukkig

  • 5 June 2023
  • 4 reacties
  • 48 Bekeken

Reputatie 3
Badge +1

Hee allemaal! Ik ben de laatste tijd echt super gelukkig. Tuurlijk heb ik mindere dagen, maar over het algemeen voel ik me goed en gelukkig! Ik heb de afgelopen tijd een burn out gehad met super depri gevoelens, ik heb trauma’s gehad door aanranding (maar ben daar nu van af THANKS EMDR) heb mensen verloren en ik voelde mezelf verloren etc etc. En nu voel ik me voor het eerst in een hele lange tijd echt goed! Ik wilde jullie gewoon even mee geven dat het mogelijk is:)))✨💕 Wat voor mij heel erg heeft geholpen is toch echt actie ondernemen om gelukkiger te worden (zoals in mij geval EMDR dus en dingen doen die ik leuk vind, ook al leek het even alsof ik ze niet meer leuk vond) en de intentie hebben om echt blijer te zijn. Want eerst voelde verdrietig zijn zo vertrouwd, dat ik niet wist of ik er überhaupt vanaf wilde. Maar nu ik me goed wil weet ik zeker dat ik me zo wil blijven voelen!:)  En probeer je geluk niet af te laten hangen van dingen waar jij geen invloed op hebt. Want nu ik gelukkiger bent maakt het me bv niet uit als iemand me niet leuk vind. Vaak projecteren ze hun onzekerheden op jou. Dit heb ik ook veel gedaan in mijn onzekere periode. Thanks voor het lezen, en als jij je ongelukkig voelt: jij kan gelukkiger worden, ik geloof in je!!💕


4 reacties

Reputatie 7
Badge +7

Hee @anoniem483829 

Mooi geschreven XD! Ik ben heel blij voor je dat het goed gaat(!) 

Liefs x Banaantje <3

Reputatie 7
Badge +12

Fijn! Zet dat door, verdriet gaat je ook niet verder helpen. Goed om te horen dat het goed gaat.

-OnlyMe

Reputatie 3
Badge +1

Hee @anoniem483829 

Mooi geschreven XD! Ik ben heel blij voor je dat het goed gaat(!) 

Liefs x Banaantje <3

ahww dankjewel!<3 Hopelijk gaat het met jou ook goeeddd!:)

Reputatie 3
Badge +1

Fijn! Zet dat door, verdriet gaat je ook niet verder helpen. Goed om te horen dat het goed gaat.

-OnlyMe

Ja precies! En hopelijk gaat het ook goed met jou natuurlijk<3

Reageer