Geef een denkbeeldige knuffel aan iemand

  • 26 September 2023
  • 19 reacties
  • 287 Bekeken

Reputatie 7
Badge +11

Ik word altijd blij van knuffels, of ze nou echt zijn of denkbeeldig.

Je kan een knuffel geven aan iemand op het forum, erbuiten, iemand die te ver weg woont of iemand die overleden is.

 

Ik had dit topic al gemaakt, maar ik krijg geen berichten, dus ik weet niet of hij verwijderd is, want het is al een paar dagen geleden.

 

Liefs,

  1.  

19 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Hoi, komen ze :

Ten eerste aan @Jesse_6567  ! Wat jou nu overkomt is echt een schok en verdrietig. Ik denk aan je!  Ik heb geen mooie woorden maar heel veel sterkte en liefde van mij. 

En  jij, @Natureflower  hoe je hier op het forum iedereen helpt, steunt, adviseert. Hulde! En je vragenlijsten, ik vul ze in en mijn sluisje gaat open ☺️😉 hoe doe je het hihi. Als ik jouw vragen invul vertel ik gewoon alles. Het is een talent van jou! 

Natuurlijk @OnlyMe  staat voor mij voor kracht, talent, doorzettingsvermogen. Hoe jij schrijft , hoe je anderen hier helpt, vrijwel elke reactie lees je en iedereen krijgt een klavertje. Hoe je klaar staat. Top! Ik maak een buiging voor jou! 

 En uiteraard@Tover01 .  Wat je was en wie je bent is een grote omslag. Hoe je nu bent voor jezelf en anderen. Hoe je lief, zacht en beleefd bent. Hoe je zelf inziet dat gehoorzaam zijn goed kan zijn en je toch ook gewoon een sterke wil hebt. Hoe je die flinke straf positief gebruikte voor je leven van nu . Knap hoor! En in rokje lopen buiten lukt je wel, daar ben je ook krachtig genoeg voor :)

@Monkeyboy69  jij krijgt de knuffel omdat je ook altijd mensen wil helpen. Iedereen krijgt een vriendelijk woord, je leest en klavert alles en je bent een sociale jongen. Houd dat vast! 

@Banaantjeeee  omdat jij altijd zulke lieve, opbeurende en inlevende reacties plaatst. Je bent zelf ook druk met je weg te vinden, je voelt druk vanwege je school en misschien andere dingen die je bezig houden en toch sta je klaar met je lieve woorden. Ik vind dat super knap! Ik zou van jou een bundel kunnen maken met je reacties om te lezen als ik eens verdriet heb, zodat ik weer vrolijk kan worden. Je leest vlgs mij alles! 

Ik moet nu de foon weer opbergen en de lessen in. Maar er schieten me vast nog wel meer mensen te binnen.  

Groetjes liefs Tartan X 

 

Reputatie 7
Badge +11

Ik heb heel wat knuffels!

Een dikke knuffel voor @Jesse_6567, je hebt het echt hard nodig lijkt me. Veel succes met je gezondheid en je moeder!

Een knuffel aan @Tover01, je hebt een grote verandering gedaan, iets wat niet iedereen kan!

Ook voor @Tartan13, je bent een topper!

Een dikke knuffel voor @OnlyMe, omdat je zo goed doorzet, ookal heb je het zo zwaar.

Een knuffel voor @Monkeyboy69, je maakt echt goede vragenlijsten!

En nog 2 knuffels voor @Maiskolfje en @Askygirl, omdat jullie aardig zijn!

 

Ik vergeet vast nog heel veel, en dus ook een knuffel voor iedereen die dit leest!

 

Liefs,

  1.  

 

Reputatie 7
Badge +12

Hoi allemaal! Van mij krijgt:

@BanaantjeeeeEen hele dikke knuffel omdat ik haar een tijdje niet meer heb gezien en hoop dat het goed met haar gaat..

@NatureflowerVoor dit topic aanmaken en er altijd voor iedereen zijn.

@AskygirlVoor de mooie en kritische kijk naar topics, reacties en het forum zelf.

@MaiskolfjeVoor het supporten van iedereen en de fantasierijke ideeën.

@Tartan13Voor het durven zichzelf zijn, rokjes dragen, misschien ook dansen voor de klas en iedereen altijd willen troosten en helpen.

@Tover01Voor het maken van een grote en intensieve verandering, niet iedereen kan dat en ik vind dat heel stoer van jou! Ik kijk naar je op.

@Monkeyboy08Voor de klavertjevier, de leuke vragenlijsten en altijd aanwezig zijn op het forum.

En tot slot @Jesse_6567 Hij krijgt de allerdikste knuffel omdat ik voel dat hij het nodig heeft. En voor het meeleven, het positief proberen blijven ondanks er allemaal dingen aan de hand zijn, omdat hij in een vervelende situatie is en toch nog steeds reacties blijft posten op het forum. Omdat hij loyaal, sociaal en aardig is. Hierbij van mij een hele dikke knuffel!

 

En voor alle mensen die het lastig een zwaar hebben ook.

-OnlyMe

 

Lieve jullie allemaal! 

Van mij ook voor iedereen hier de knuffel! I wish ik kon jullie allemaal echt aanraken en knuffelen en samen elkaar sterk maken.  Zulke lieve woorden van iedereen. Love you! 

♥️♥️♥️ Asky 

Reputatie 7
Badge +11

Ik heb weer een paar knuffels om uit te delen :)

 

Ten eerste: @Gekehenkie, je hebt het zwaar, en je hebt het nodig!

De rest is buiten het forum:

Mijn opa. Ik mis hem heel erg. Hij is overleden in 2021, tijdens corona. Het was heel plotseling, door een hartstilstand/aanval (ik ben vergeten wat 😖), het was op een zaterdag, ik weet het nog precies. Hij was die ochtend nog geweest en 's avonds had mijn vader zijn verjaardagfeest, omdat ik die week erna op kamp zou gaan, want eigenlijk was het op woensdag. Die avond kwam hij niet. Hij voelde zich niet lekker.                          De volgende morgen hoorde ik dat hij dood was. Ik ben maar alsnog op kamp geweest, maar het was erg zwaar. Ik ben de oudste kleindochter, en hij heeft dus geen enkele kleindochter gezien die naar de middelbare ging, of alles wat erna gebeurde. Het is soms nog steeds zwaar.

Dan een knuffel voor mijn beste vriendin. Omdat ze er altijd voor me is, en ik kan mezelf bij je zijn. Ze wordt nooit boos, vindt bijna alles goed, weet me atlijd te troosten en in toom te houden. Ze is heel speciaal 💝

En een knuffel voor een andere vriendin. Ze zijn allebij heel bijzonder, en ik ken ze pas 4 weken, maar het voelt alsof ik ze al jaren ken. 1 is een meisje, en ze is altijd rustig, maar kan ook lekker gek doen. Ze heeft een heel mooi verhaaltje naar me geschreven, waarin ze vertelt hoe fijn het is dat ze al haar gedachten bij mij kwijt kan, en dat ik altijd luister. Ik heb natuurlijk een soortgelijk iets terug gestuurd 😊

En een knuffel voor mijn vriend "Rolf”, uit de andere topics. Hij weet precies wat hij wilt en laat het koud wat anderen van hem vinden, maar hij is altijd heel aardig tegen mij en die andere vriendin. Het is erg fijn om tijd met hem door te brengen. Hij is wat anders, genderfluïd, gay en hij houdt van anime, net als ik.

En als laatste een groepsknuffel aan @OnlyMe, @Tartan13, @Tover01, @Jesse_6567, @Monkeyboy08 en nog een paar anderen die ik nu vergeet. Jullie staan altijd klaar voor anderen op het forum en zijn gewoon aardig!

 

Liefs,

  1.  
Reputatie 7
Badge +12

Aahw @Natureflower  wat beschrijf je dat lief! 😽  Jij krijgt de knuf van mij vandaag!  En @Jesse_6567  natuurlijk!  En : @Tartan13  , @Monkeyboy08 , @OnlyMe , @Askygirl , @Maiskolfje (where are you?), @Banaantjeeee , @een.meisje.dat.van.duits.houdt , @Eenmeisje004  , @ikweethetnietmeer2009 en @OnbekendeAnoniem en @sjammetje en @mimo. En mijn besties (niet de echte namen) Myra en Djuny die mij zo geweldig hebben geholpen na mijn straf en mijn omzwaai. Het is niet uit te drukken.  Jullie allemaal hebben mij zo goed geholpen!  Ik hoop dat ik niemand ben vergeten. <3 <3

Liefs, Tover xxx

Reputatie 7
Badge +11

Hey,

De knuffels gaan naar: @Tartan13 @OnlyMe @Askygirl @Natureflower @Tover01 @Jesse_6567 @Banaantjeeee en als ik mensen vergeet sorry!

Groetjes, @Monkeyboy08

Hoi allen,

Die van mij gaan naar;

@Tover01 @Natureflower @OnlyMe @Monkeyboy08 @Askygirl @Maiskolfje @MickeyMouse @Banaantjeeee @OnbekendeAnnoniem ( ik hoop dat je dit leest) , @Eenmeisje004 en @Lamp.ie .

Jullie zijn allemaal echt super lief🙂

Reputatie 7
Badge +8

Ten eerste: dankjewel @Jesse_6567 voor de knuffel. Echt waar. Het is voor mij nogsteeds zo'n ongelooflijk idee dat mensen aan mij denken zonder dat ik er ben. Ik vind het al helemaal gestoord dat het nu zo op het internet gebeurt. Dit maakt mij echt zo gestoord blij. 

Dus ik geef jou perdirect een knuffel terug

 

Nu naar mijn andere knuffels

Eentje gaat naar mijn moeder toen ze jong was. Voordat Ik geboren was. Toen had zij echt een knuffel nodig

Een knuffel aan mijn jongere zelf. Te klein om de wereld om haarzelf te navigeren. Zij verdient een dikke knuffel. De meest grote, dikke, warme knuffel in de hele wereld. 

Aan mijn eerste hond. Ze is dood gegaan. Ze was lief en klein maar had overduidelijk veel last van haar grote chihuahua hoofd. Zij verdient een knuffel. 

Een knuffel naar mijn zusje, T. Je hebt het geloof ik veel moeilijker dan dat ik weet. Ik wil je nu wel knuffelen maar je zou me de grond in meppen dus ik laat je nu maar in bed chillen. Maar je verdient er wel een. 

Nog een knuffel aan mijn hond Uncle Ernie. Ik kan je nu knuffelen maar het is laat en mama zou me voor gek verklaren als ik nu nog met je ga spelen en knuffelen. Ik geef je zo wel stiekem een snoepje door het raam heen. 

En mijn laatste knuffel gaat naar A, mijn ortho pedagoog. Jij helpt mij enorm in bijna elk aspect van mijn leven. Je hebt mij geholpen op momenten waar ik niemand had die mij kon helpen. En ik weet niet hoe het nu met mij zou gaan als jij er nooit was geweest. Door jou heb ik dingen durven doen waarvan ik een jaar en 3 maanden geleden nooit van had kunnen dromen. Echt dankje en een mega knuffel aan jou. 

Reputatie 7
Badge +11

Ik heb een knuffel voor iedereen. Want ik vind het echt fantastisch hoe iedereen zich inzet voor elkaar en iedereen tips geeft hier op het forum.

Ook nog 4 speciale knuffel voor buiten het forum:

1 voor mijn oma, ze staat altijd klaar voor mij, en ik kan altijd kwijt wat ik wil zeggen.

1 voor mijn zusje. Ze heeft het hard. Ze is snel moe of overprikkeld en is nu ook ziek. 

2 voor mijn katten. Ze zijn zo geruststellend als ik het nodig heb!

 

Liefs,

         M.

Reputatie 7
Badge +2

Haii, ik geef een knuffel aan de lieve en zorgzame @Tartan14  die straf heeft en nu wel wat liefde en power kan gebruiken! En aan @Tover01  voor zijn zelfrelativering , humor, eerlijkheid, moed en hoe hij ontzettend goed helpt.  Aan @ItsJustMe  voor zijn lieve helpende woorden voor iedereen. Aan @Jesse08  die zo betrokken is en zo eerlijk en vriendelijk.  Aan @Wees Jezelf Bij Noah  wat een schat is dat! Aan @Banaantjeeee  die zo opbeurend schrijft hier en nu zelf ook wel mag worden opgebeurd.  Aan jou, @Natureflower  voor je grote sociale inbreng hier en je zorg om anderen. Denk aan jezelf meisje 😍. En ja, het risico is altijd dat je mensen te kort doet met wensen. Maar bij deze: als ik je vergeet, vergeef me en jij verdient de knuffel ook net zo goed! 

Lieve groetjes, Sjardy, 14 

Reputatie 7

haiii

ik geef @Tartan14, @Tover01, @Natureflower, @Jesse08, @MickeyMouse en @froggo.123 een knuffel, want ze hebben me allemaal geholpen als ik het moeilijk had <3

@Tover01 heel erg bedankt voor de knuffel, die had ik echt ff nodig <3

verder wil ik mijn favo docent mevrouw L een knuffel geven, ze is echt hartstikke lief voor me en helpt me altijd als ik het ff moeilijk heb. En mijn Duits docenten mevrouw D en mevrouw P wil ik ook een knuffel geven, jullie hebben mij ook heel erg geholpen :)

joee

@een.meisje.dat.van.duits.houdt 

Reputatie 7
Badge +10

Bedankt @Sjardy!

Ik heb een digitale knuffel voor iedereen hier!

Liefs @Wees Jezelf Bij Noah 

Reputatie 7
Badge +12

Hey lieve @een.meisje.dat.van.duits.houdt  graag gedaan hoor! Je krijgt er nog 1 😘

Liefs, Tover xxx

Reputatie 5
Badge +1

Mezelf, want ik heb echt nooit knuffels. Ik wil gewoon altijd een knuffel hebben.

Reputatie 7
Badge +5

Ahh dankjewel @een.meisje.dat.van.duits.houdt  @Sjardy ! Jullie krijgen ook een knuffel hoor:)

En ook @ItsJustMe @Tover01 @Tartan14 @Banaantjeeee @SpiegeleierenOpMijnZeemanBoxer @tim16 @Natureflower @OnbekendeAnnoniem1 @Monkeyboy08 @Anoniempjuh ofz en ik vergeet wrs een paar mensen:)

 

Reputatie 7
Badge +12

Ahh dankjewel @een.meisje.dat.van.duits.houdt  @Sjardy ! Jullie krijgen ook een knuffel hoor:)

En ook @ItsJustMe @Tover01 @Tartan14 @Banaantjeeee @SpiegeleierenOpMijnZeemanBoxer @tim16 @Natureflower @OnbekendeAnnoniem1 @Monkeyboy08 @Anoniempjuh ofz en ik vergeet wrs een paar mensen:)

 

Sluit ik mij bij aan! Liefs, Tover xxx♥️

Reputatie 7
Badge +17

@Jesse08 Bedankt hoor. En iedereen een knuffel terug van mij natuurlijk

Reputatie 7
Badge +5

@Sjardy @Jesse08 Vind ik heel lief van jullie dat doet me echt heel goed!😍

Sluit me ook helemaal aan bij alle namen die hier al worden genoemd en iedereen krijgt een knuffel terug van mij!🤗

Liefs van mij <3

Reageer