Vraag

dromen

  • 23 April 2021
  • 9 reacties
  • 101 Bekeken

Badge

Heyy ik had eens een droom over een huis met een meertje er voor. De volgende dag ging ik dus een film kijken en precies dat huis met het meertje er voor was in die wil. Ik weet niet of dit iets betekend ofzo maar ik vraag me af of iemand misschien weet hoe het kan ofzo. Nog een voorbeeld een jaar geleden had ik dus een dromen dat er een berichtje werd gestuurd naar men vader de volgende dag had hij een precies dat berichtje gekregen alsof ik het had door gestuurd via men droom. Ik heb ook wel eens dat ik dan weer het zelfde mee maak. Ik had ook een keer op de basis school heel vaak het zelfde dat ik steeds op nieuw mee maakte.


9 reacties

Badge

Mmmmmmm, lastig topic . Ik ben geen expert op dit gebied maar misschien slaapwandel je soms wel , dat kan het berichtje naar je vader verklaren. Of je bent helderziende wat ik zeer bijzonder vindt . Maar ik denk zelf dat jij je dromen vergeet en na aanlijding van dingen meemaken weer soort van invult. Maar ik ben jouw niet dus ik zou niet weten hoe het voelt.  Als ik jouw was zal ik op je dromen gaan letten en misschien elke ochtend opschrijven waarover je hebt gedroomd.

Hoi, 

Sommige mensen maken soms dit soort dingen mee en dat is heel speciaal! Voor sommige mensen is het wel moeilijk te geloven, wat heel begrijpelijk is. De tip van JaBoy om je dromen op te schrijven is zeker een aanrader, ik doe dat ook vaak, en niet omdat ik dan dingen kan voorspellen maar omdat je daardoor ook meer gaat dromen en dat vind ik leuk, haha. 

Een verklaring is misschien dat je de film eerder hebt gezien en dat het toeval is dat je hem de dag na je droom weer hebt gezien, of dat je iets hebt gedroomd wat er een beetje op leek maar niet precies hetzelfde was. Hoe dan ook ik vind het best cool!
 

groetjes

Reputatie 6
Badge +12

Hey! Misschien slaapwandel je, en dat meertje kan toeval zijn?

 

Badge

Hoi, 

Sommige mensen maken soms dit soort dingen mee en dat is heel speciaal! Voor sommige mensen is het wel moeilijk te geloven, wat heel begrijpelijk is. De tip van JaBoy om je dromen op te schrijven is zeker een aanrader, ik doe dat ook vaak, en niet omdat ik dan dingen kan voorspellen maar omdat je daardoor ook meer gaat dromen en dat vind ik leuk, haha. 

Een verklaring is misschien dat je de film eerder hebt gezien en dat het toeval is dat je hem de dag na je droom weer hebt gezien, of dat je iets hebt gedroomd wat er een beetje op leek maar niet precies hetzelfde was. Hoe dan ook ik vind het best cool!
 

groetjes

Ik weet zeker dat ik die film niet heb gezien. Maar ik heb een paar tekeningen gemaakt van een paar dromen. En ik ga ze voortaan op schrijven! 

Badge

Mmmmmmm, lastig topic . Ik ben geen expert op dit gebied maar misschien slaapwandel je soms wel , dat kan het berichtje naar je vader verklaren. Of je bent helderziende wat ik zeer bijzonder vindt . Maar ik denk zelf dat jij je dromen vergeet en na aanlijding van dingen meemaken weer soort van invult. Maar ik ben jouw niet dus ik zou niet weten hoe het voelt.  Als ik jouw was zal ik op je dromen gaan letten en misschien elke ochtend opschrijven waarover je hebt gedroomd.

Ik heb aan me ouders gevraagd of ik slaap wandel maar dat doe ik niet. Dankjewel voor je tip  ik zal ze op gaan schrijven. 

Badge

Ik heb ook 2  plekken waar ik over gedroomd heb die ik maar niet vergeet ik heb ook al op internet gezocht maar ik kan ze nergens vinden. Ik ben best wel benieuwd wat er nou eigenlijk met die plekken is want ik denk er zo vaak aan.

 

Reputatie 7
Badge +19

Dejavu?

Reputatie 6
Badge +12

Dejavu?

Ja dat heb ik ook om de haverklap en soms dan weet ik al wat iemand gaat zeggen, dan kan ik dat in mijn hoofd al zeggen vóórdat die ander het überhaupt zegt

Badge

Dejavu?

Ja dat zou best kunnen.

Reageer