dit ben ik

  • 31 March 2021
  • 4 reacties
  • 80 Bekeken

Reputatie 3
Badge +2

Lieve forum mensen.…

zoals je bij mijn profiel ziet. Heb ik veel van mijn angsten overwonnen. Ik durf t gewoon! Er is een tijd in mn leven aangbroken van opstaan. En ook al gaat t langzaam.. ik hou van mezelf! Ik weet nu wat goed is en wat niet. Ik ben bereid mezelf te helpen. En dat is wat ik doe. Voor mij maakt t niet uit of je groot klein dik of dun bent! Welke huidskleur je hebt of wat je graag doet! Het enige wat mij uitmaakt is jij wat jij bent wat jij voelt. En ik ben niet alleen er zijn altijd mensen die van me houden en me respecteren. Ik ben mezelf ik ben wat jij ziet wat je ziet is wat je oordeeld, maar wat jij oordeeld ben ik niet. (spreuk van internet)

 

i am happy to be me!


4 reacties

Heey,

Wat gaaf om je verhaal te lezen. Je bent je angsten aan het overwinnen en op je weg aan het teruggaan. Ook al gaat het langzaam, je gaat wel vooral en dat gaat in stapjes. Maar elk stapje is er weer één!

“Ik ben wie ik ben. Wat ik ben is wat je ziet. Wat je ziet is wat je oordeelt. Maar wat je oordeelt ben ik niet.”
Die uitspraak had ik een tijdje als handtekening hier op het forum. Ik vond het ook een mooie, een goede nadenker en les om mee te nemen en elke keer aan te denken.

Groetjes,
Simply Me

Reputatie 2
Badge +1

omg please trouw met me je bent n geweldig mens! lol

Reputatie 6
Badge +12

Ik ben bang voor alles 😭 

Reputatie 6
Badge +12

Ik heb hondenfobie hoogtevrees en nog veel meer maar dat zijn de ergste ik ebn eig bang voor zowat alle dieren maar niet insecten ofspinnen

Reageer