bedankt dat jullie ervoor hebben gezorgd dat ik die badge kreeg.

  • 9 March 2021
  • 8 reacties
  • 100 Bekeken

Reputatie 3
Badge +3

ik heb goed nieuws voor vreemden die mijn vertrouwen. ik heb de Bezige bij badge verdiend. dat is dankzij jullie :sunglasses: . ik wouden zo graag die badge. dank je wel hier voor :wink: . ik hoop dat ik jullie nog kan helpen want ik hou van vreemden mensen helpen :heart_eyes:. ik wouden zo graag dat in het echt doen :nerd: . op dit forum kan ik gelukkig vreemden mensen helpen:smiley: .  jullie zijn helden en jullie kunnen mijn ook helpen als dat nodig is :blush: .


8 reacties

Hee Kyra,

Het principe van de badges werkt aan de hand van een x aantal gegeven reacties. Je hebt dus dankzij je eigen geven reacties die badge verdiend.

Volgens mij krijg je de Bezige bij badge bij 25 reacties. Verder kun je badges verdienen door x aantal topics te plaatsen of een x aantal reacties te geven in een subforum.

Groetjes,
Simply Me

Reputatie 3
Badge +3

en die vliegden badges krijg je als je een start hebt gemaakt met je profiel :grin: . Simply Me ik bedank je graag dat ik je mocht helpen. mocht je weer hulp nodig hebben dan help ik je graag, dus op mijn kun je rekenen. ik hoop dat ik een nieuwen badges hebt. ik weet waarom ik zieden dat het echt door jullie Kwan, want door jullie wilden ik steeds Reageren en Reageren. vooral door dat ik jullie steeds wilden helpen. ik hoop dat nog een reactie voor mijn komt. 

Hoi Kyra Stoer :)

Ok.. Je krijgt vast nog wel meer badges. Er zijn er in totaal 20.  Al heeft er maar 1 forummer geloof ik ze allemaal. Ik hoef bijvoorbeeld alleen nog maar 5.000 reacties te plaatsen voor ik ze allemaal heb. En je bent al goed bezig! 

-TheMightySlayer <3

 

Reputatie 3
Badge +3

dank je wel

 

Reputatie 3
Badge +3

ik heb nu ook de open boek badge gekregen. ik bedank jullie voor die mooie reacties. maar ik bedank  ook mezelf voor dat de topic heb geopend voor jullie :innocent: . ik wil ondertussen nog  meer topics maken en dat ga ik ook doen. ik hoop dat jullie nog veel plezier krijgen om mijn topics te bewonderen.

dank je wel :sunglasses:

Reputatie 2
Badge +2

@Kyra stoer de ‘open boek badge’ is een van de twee of de enige badge voor topics, dus daar hoef je geen moeite voor te doen, voor reacties plaatsen krijg je anders wel veel badges, voor elke 75 reacties of een topic krijg je er volgens mij een badge voor...

Reputatie 3
Badge +3

ok @Anoniemwastaken2 . bedankt voor de uitleg.

ik heb er zin in om een nieuwen badge te krijgen.

Reputatie 3
Badge +3

ik heb de helpen hand badge gekregen en daarover ben ik blij mee :sunglasses: . ik hoop jullie te kunnen blijven helpen want dat is allen maar mooi :smiley: . bij oma en opa gaat dat gemakkelijker omdat ik dat gewoon kan gebruiken zonder dat ik bang hoeft te zijn :wink: . ik hoop jullie te kunnen inspireren om de tips te gebruiken in mijn Topic , ook als ik niet meer op mijn profiel van de kindertelefoon forum.

Reageer