Skip to main content

idee: geef een compliment aan iemand anders of aan de Kindertelefoon (mag over alles gaan)

Toon eerste bericht

192 reacties

• 0 reacties
  • 2 juni 2024

Hoi @Marieke ,

Een compliment voor u!:) De check was vanochtend al heel vroeg begonnen! En u was gisteravond ook al op het forum:) 

ItsJustMe
Forum|alt.badge.img+14
  • Vaste gast
  • 1676 reacties
  • 2 juni 2024

Ben ik het helemaal mee eens @Jesse08! Een groot compliment aan u @Marieke u was gisteravond ook nog tot na 12 uur op het forum om berichten te checken! Uw inzet voor het forum is echt heel fijn een groot compliment voor u!😁

Liefs van mij <3

Marieke
Forum|alt.badge.img+7
  • Kindertelefoon
  • 1538 reacties
  • 2 juni 2024

Ah wat lief van jullie, @Jesse08  en @ItsJustMe !

Heel graag gedaan hoor!

Groetjes Marieke

• 0 reacties
  • 2 juni 2024

Oei haha dat wist ik niet @ItsJustMe , @Marieke denkt u ook wel een beetje aan u zelf? Wel genoeg slapen hoor😉 Waar u mij ook een keer (terecht hoor:)) op wees🙃

En @ItsJustMe ook trouwens;)

ItsJustMe
Forum|alt.badge.img+14
  • Vaste gast
  • 1676 reacties
  • 5 juni 2024

Heyy,

Ik wil @SpiegeleierenOpMijnZeemanBoxer ook een groot compliment geven! Je bent echt een hele lieve en aardige jongen en je reacties hier zijn altijd heel helpend en prettig! Je maakt altijd zulke uitgebreide reacties met soms wat grapjes erin en je reacties zijn altijd erg fijn, lief en steunend en ze maken mij altijd vrolijk! Je bent echt een super waardevolle forumgebruiker en je bijdragen op het forum zijn super goed dus echt mijn grote complimenten naar jou dat verdien je echt!❤️

Liefs van ItsJustMe <3

Forum|alt.badge.img+2
  • Praat goed mee
  • 75 reacties
  • 11 juni 2024

Leuk idee! Ik wil even een complimentje geven aan de mensen die hier de moderatie doen, want zij zullen wel heel veel berichten hebben die ze moeten nalezen en daar zit waarschijnlijk heel veel tijd in. Echt lief dat zij dit willen doen voor ons! Bedankt!

• 0 reacties
  • 13 juni 2024

Hoi!

Ik heb een compliment voor @tim16 !:) hij is altijd heel behulpzaam, lief, maar zijn reacties komen ook heel nuchter over vind ik. Hoop dat je snapt wat ik bedoel:) Je komt me gewoon over als iemand die heel goed in moeilijke situaties rustig kan reageren. 

• 0 reacties
  • 14 juni 2024

Helemaal mee eens!

Liefs @NoahLovesYou 

Tartan15
Forum|alt.badge.img+20
  • Ster
  • 3317 reacties
  • 14 juni 2024

@Jesse08  heel goed! Daar ben ik het helemaal mee eens! Fijne, lieve, altijd goede en soms ook lekker nuchtere reacties (op broodje aap topics bv, heerlijk!) Hopelijk blijf je nog een tijdje 17 @tim16  😉😉👍😘

En ik wil @Tinkerbell  ook een groot compliment geven. Geweldig hoe jij betrokkenheid toont bij anderen en lieve, zinvolle en steunende reacties geeft! Gezien je eigen ervaringen vind ik dat echt super van je!  Echt fijn dat je hier bent! 😘👍🥰

Groetjes liefs Tartan X 

• 0 reacties
  • 14 juni 2024

Ja, daar ben ik het helemaal mee eens @Tartan14 !:slight_smile:@Tinkerbell zeker verdiend!:hugging:

• 0 reacties
  • 14 juni 2024
Tartan14 schreef:

….soms ook lekker nuchtere reacties (op broodje aap topics bv, heerlijk!) Hopelijk blijf je nog een tijdje 17 @tim16  😉😉👍😘

Ja haha!:blush:

Ik moest om deze reactie ook echt lachten:joy:
:

ItsJustMe
Forum|alt.badge.img+14
  • Vaste gast
  • 1676 reacties
  • 14 juni 2024

Dat hebben jullie mooi verwoord @Jesse08 en @Tartan14 en ik sluit me er helemaal bij aan!

@tim16 @Tinkerbell jullie posten altijd zulke lieve, steunende en altijd passende reacties! Jullie inzet op het forum is echt heel waardevol en goed en jullie verdienen echt een groot compliment!💖

Liefs van ItsJustMe <3

Tover01
Forum|alt.badge.img+16
  • Ster
  • 2535 reacties
  • 14 juni 2024

Hey! Ik ben het er helemaal mee eens! We kunnen jullie niet missen hoor @Tinkerbell  en @tim16 !! Jullie reacties zijn altijd goed en  ik vind het geweldig dat jullie hier op het forum actief zijn. En allebei vind ik bijzondere mensen!

Liefs, Tover 😘

tim16
Forum|alt.badge.img+18
  • Ster
  • 4246 reacties
  • 14 juni 2024

Bedankt allemaal. Heel erg lief van jullie.

@Jesse08 @Tartan14   Dat ik vaak nuchter reageer hoor ik ook wel irl, haha. Die broodje app topics negeer ik meestal maar af en toe wat humor moet ook kunnen 😅

• 0 reacties
  • 16 juni 2024

Compliment aan de moderator dat de check nu zo snel gaat!🙂

Anymoymous
Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • 132 reacties
  • 18 juni 2024

compliment aan @Tover01 , @tim16 , @Tartan14 

Ze hebben me in mijn 2 topics supergoed geholpen en andere mensen ook 

BEDANKT HIERVOOR😘

@Anymoymous 

Forum|alt.badge.img

Ik had een paar dagen geleden al een topic gemaakt, maar die is niet goed gekeurd en nu snap ik het. Maar ik wou even zeggen, Gefeliciteerd @Anoniemxv met 1000 reacties! Je had het al een tijdje geleden gehaald maar niemand had een topic gemaakt. 

Lupus
Forum|alt.badge.img+19
  • Vaste gast
  • 1790 reacties
  • 17 juli 2024

Bedankt @Ikbenanoniem- ! Heel erg bedankt ☺️

Groetjes mij @Anoniemxv 

ItsJustMe
Forum|alt.badge.img+14
  • Vaste gast
  • 1676 reacties
  • 17 juli 2024

Heyy,

Ik wou @Jesse08 en @Tartan14 nog even bedanken voor jullie lieve woorden op dit topic hieronder! Vind ik echt super lief van jullie!! En jullie verdienen een groot compliment terug van mij jullie zijn goed bezig net zoals iedereen die dit leest jullie verdienen allemaal een complimentje van mij ga zo door!😊

https://forum.kindertelefoon.nl/over-de-kindertelefoon-54/gefeliciteerd-atitsjustme-89457?postid=585876#post585876

En idd gefeliciteerd nog met je 1000 reacties @Anoniemxv ga zo door!👍😉

Liefs van ItsJustMe <3

• 0 reacties
  • 17 juli 2024

Dankje lieve @ItsJustMe . 😘

PS: Ik heb nu officieel 1000 reacties. 🙃

Forum|alt.badge.img+2
  • Praat goed mee
  • 75 reacties
  • 17 juli 2024

@Jesse08, ook gefeliciteerd met je 1000 reacties dan!! 😽

tim16
Forum|alt.badge.img+18
  • Ster
  • 4246 reacties
  • 17 juli 2024

Gefeliciteerd @Jesse08  Blijf zo door gaan

Lupus
Forum|alt.badge.img+19
  • Vaste gast
  • 1790 reacties
  • 18 juli 2024

Gefeliciteerd @Jesse08 !

Groetjes mij @Anoniemxv 

• 0 reacties
  • 18 juli 2024

Gefeliciteerd @Anoniemxv en @Jesse08 

Jullie zijn goed bezig.

Liefs @NoahLovesYou 

• 0 reacties
  • 18 juli 2024

Nog iets anders.

2 dagen terug zou ik een topic plaatsen voor iemand. Dat topic is helaas verwijdert door forumregel 5. Daarom plaats ik het hier.

Hallo lieve @SpiegeleierenOpMijnZeemanBoxer, ons spiegeleitje,

Ik ben heel blij dat jij 3 manden terug tussen ons bent gekomen. Je helpt heel goed! Ik vind het trouwens heel leuk dat jij je familie (nep)namen hebt gegeven. Je maakt me ook altijd aan het lachen! Topics over een magnetron, schaamhaar, je linkeroor of worst die over datum is. Je kan er wat van! Misschien is comedian iets voor jou? Lijkt me echt iets voor je. Het inspireert me ook dat je gewoon durft te vertellen over jou seksueel misbruik enzo. Ik vind dat heel knap! Bedankt topper voor je lieve reacties! Ik vind het ook heel leuk dat je eigenlijk een beetje hetzelfde schrijft als @MickeyMouse. Misschien is het een idee om zijn posts te checken? Misschien leer je er nog iets van!

Doei lieverd!

Groetjes @NoahLovesYou 

Reageer

Cookiestatement

We gebruiken cookies om je bezoekerservaring te verbeteren en om analyses te kunnen maken van het forum. Ga je akkoord, of ga je door naar het forum, dan ga je akkoord met ons cookiebeleid.

Cookie instellingen