Vraag

zwemparcour


  • Anonymous
  • 0 reacties

Ik ga waarschijnlijk met een vriend van mij zwemmen. Wij hebben bedacht om een parcour te doen in het zwembad. Het is deels met kleding en deel zonder kleding. De kledingeis wat is gesteld heb met mijn vriend is: t-shirt met lange mouwen, lange broek, schoenen en sokken (als we meer aan willen denk aan jas mag dat ook). Mijn vriend zei ook dat we een plastic zak moeten meenemen voor kleding in te doen na het zwemmen. We hebben al obstakels in ons hoofd. Denk aan door het gat. We gaan hebben regelen met het zwembad als we idee hebben en ook waar.

Ik wil aan een van jullie vragen of jullie geen idee/obstakel voor de zwemparcour hebben (ben creatief of origineel). 


13 reacties

Reputatie 1
Badge

gaaf!! als je een dunne balk hebt ofs dan met van die slangen elkaar proberen in het zwembad te duwen. veel plezier en fijne vakantie!!

gaaf!! als je een dunne balk hebt ofs dan met van die slangen elkaar proberen in het zwembad te duwen. veel plezier en fijne vakantie!!

Erg leuk idee! We gaan het zeker uitvoeren. Zou je dit doen met kleding of zonder kleding?

Reputatie 6
Badge +7

Hey AlapaZem,

Superleuk idee om zo’n parcour te houden! En dat je dat gewoon bij het zwembad kan regelen.

Ik ben vrij inspiratieloos als het gaat om obstakels bedenken, maar na even nadenken heb ik toch wel een paar ideetjes (een paar = 2). 

1. Met een oplaasvoorwerp, bijv een iets grotere strandbal, of juist een iets kleinere zwemband naar de overkant peddelen/zwemmen zonder er af te vallen. Je kan hier makkelijk extra voorwaarden aan toevoegen (bijv niet met je handen/voeten het water raken, of als je er af valt weer terug en opnieuw beginnen). Ik zou het zonder kleding doen aangezien je dan meer grip hebt, maar de keuze is aan jou.

2. Pop opduiken: in het zwembad hebben ze vaak van zo’n oefenpop voor reddingszwemmen (dat is een plastic hol voorwerp in de vorm van het bovenlichaam van een mens, als je het in het water gooit vult het zich met water en wordt het loeizwaar). Als je deze pop in een dieper gedeelte (als dat er is) gooit en dan met kleding m op gaat duiken lijkt het mij een leuke uitdaging.

Sorry als het niet zulke originele ideeën zijn. Ik wens jou en je vriend in ieder geval veel plezier!

 

Groetjes,

Paardebloem

Ik zal er met mijn vriend even mee overleggen. Ik vind het al gave ideeën. Als iemand meer ideeën heeft laat het maar weten!

 

Reputatie 1
Badge

zonder hier ben ik nu natuurlijk wel wat laat mee…. anyways hoe was het??

 

Helaas konden we niet dit parcour doen in het zwembad. Wij hadden samen geen goede voorbereidingen gedaan. DUS … Als me vriend wilt gaan we het waarschijnlijk in de herfstvakantie doen. We vinden het ook allebei wel spannend.

Reputatie 1
Badge

maar hebben jullie helemaal niet naakt of met zwemkleding gezwommen of gewoon geen parkours gedaan 

maar hebben jullie helemaal niet naakt of met zwemkleding gezwommen of gewoon geen parkours gedaan 

Hallo Skyguy,

In mijn vorige reactie schreef ik dat we geen goede voorbereiding hadden. We konden de parcours niet doen. Daarom hebben we ook niet gezwommen. Ik schreef er ook bij dat we het waarschijnlijk in de herfstvakantie de parcours doen. Dus in de zomervakantie hebben we helemaal niet gezwommen. We gaan het beter voorbereiden. Mijn vriend stelde ook voor om een dag samen een parcour te bedenken en voorbereiden.  Ik hoop dat ik duidelijker ben. 
P.s. Je mag ook meedoen als je wilt!

Groetjes,
AlapaZwem

Reputatie 1
Badge

zou graag willen maar volgens mij mag je geen contactgegevens toevoegen...:(

Reputatie 6
Badge +5

Hi @AlapaZwem  en @skyguy ,

Op het forum is het inderdaad niet toegestaan om contactgegevens uit te wisselen. Letten jullie daar op?

Groetjes Renske

De Kindertelefoon 

 

Hallo Renske

Oké, sorry. Ik zal hier zeker opletten. Ik zou beloven dat ik geen contactgegevens ga uitwisselen!

Groetjes,
AlapaZwem

Je zou graag willen meedoen, helaas kan ik niet mijn mailadres geven. Is er misschien een andere manier hoe we elkaar kunnen bereiken @Renske H? Of mag ik voor een keer mij mailadres toevoegen?

Heyy 

 

Is er misschien een andere manier hoe we elkaar kunnen bereiken @Renske H? Of mag ik voor een keer mij mailadres toevoegen?

Er is hier op het forum geen andere manier om contactgegevens te verwisselen ben ik bang nee..

Dit forum is namelijk echt bedoeld om anoniem te blijven en als je hier contactgegevens plaatst overtreed je de forumregels. Je mag hier natuurlijk wel ideeën en ervaring uitwisselen zoals al jullie het nu doen:slight_smile:

 

Ik vind jullie idee trouwens wel erg leuk! Ik hoop dat het in de herfstvakantie wel gaat lukken met het maken van het zwemparkour en ik hoop dat jullie er dan veel lol aan zullen beleven!

 

Veel plezier alvast:blush:

 

Groetjes,

NaamNietBekend

Reageer