Vraag

zouden jullie in een bikini de supermarkt binnen stappen

  • 26 July 2019
  • 7 reacties
  • 381 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
gisteren waren ik mijn zusje en beste vrienden wezen zwemmen in het kanaal. Tot dat me beste vriendin zij kom we fietsen even naar de supermarkt wat drinken ophalen. Bij supermarkt aan gekomen zij ik tegen mijn vriendin en zusje wacht even ik trek eventjes me badlaken om me heen. toen zij mijn vriendin waarom badlaken om je heen. waar ik op zij ja we gaan een supermarkt naar binnen ik vindt het toch wel fijn om eventjes iets om me lichaam heen te hebben. uiteindelijk pakte mijn vriendin de handdoek af en zij gewoon naar binnen gaan. Dus liep ik daar in me bikini in de supermarkt heel rood schamend een beetje en boos op mijn vriendin omdat ze de handdoek had afgepakt. toen we 1 maal weer buiten zij mijn vriendin zo dat viel toch wel mee gewoon naar binnen toe en klaar. toen vroeg ik aan haar doe je dit wel vaker waarop zij ja natuurlijk waarom niet.

maar nu de vraag vinden jullie het gepast om in een bikini door supermarkt heen te lopen. kijk ik heb wel eens een naveltruitje aan gehad naar school of dat ik daar mee aanliep door de supermarkt maar het voelt toch anders. of vroeger toen ik klein was in een bikini topje met spijkerbroek ook op school zat maar ja dat was toen ik klein was.

groeten marit

7 reacties

Hallo, Marit,

Ik denk dat het juist gepast was dat je iets om je lichaam heen wilde gaan om naar de supermarkt gegaan. In een bikini de supermarkt aandoen, lijkt raar en ik vind het niet gepast, maar aan de andere kant is het zo heet dat ik niet denk dat mensen er nog van opkijken. Er zijn ook veel jongens die in alleen een korte spijkerbroek op straat lopen, met dit weer. Met dit warme weer zou ik dus zeggen: jouw handdoek was een goed idee en je vriendin deed onbeleefd, maar het is niet super raar en je hoeft je er niet voor te schamen. Doe het alleen niet vaker.

't Is wel netjes om kleren aan te hebben, maar met hitterecords mag je een uitzondering maken.

Groetjes,

Een Persoon Zonder Naam
hey

ik vind dat het aan de situatie ligt.

als je op vakantie bent en je gaat in een vreemde supermarkt in in je bikini die in de buurt is van je camping zou ik het 'normaal' vinden.

maar om in bikini rond te huppelen door je eigen vaste super markt vind ik het inderdaad netter om je handdoek om je heen te doen.

toen jij dit zij denk ik aan me buurvrouw die elke zaterdag om 7 uur boodschappen gaat doen in der badjas. dat vind ik ook niet echt netjes...

maar doe gewoon wat je fijn vind

groetjes
blue
Hoi

Zoals Geen_Naam en Blue zeiden, is de situatie veel bepalend. De hitte biedt je een excuus om in bikini rond te lopen, hoewel het me op een gemiddelde dag gepast lijkt om je te bedekken. Naast de hitte rest de keuze of je je bedekt bij jezelf, en daarom vind ik het vrij naar dat je vriendin je handdoek afnam.

Supermarkten gelegen aan een zwemgelegenheid zijn vast meer gewend. Grote supermarkten in een grootstad lijken me er echter wat strenger op. Het lijkt me handig om sowieso een handdoek bij je te hebben, voor het geval je je plots ongemakkelijk voelt.

Groetjes
Kenshin
hey iedereen bedankt in ieder geval al voor wat reacties. Ik vindt dus eigenlijk net zoals jullie het zelfde een handdoek was gewoon netjes alleen ja die had mijn vriendin afgepakt. kijk ik maak er bij me zelf nog niet zo punt van dat ik in een bikini naar die supermarkt fietste er lopen er wel meer in een bikini of zwembroek over straat. ik zat laatst ook wel bij mijn moeder in de auto met bikini aan dus over straat heen lopen doe ik wel. alleen in een supermarkt vond ik dus gewoon dat ik me wel even iets bedekte wou kleding want ik zag me zelf al over de kaasafdeling lopen in bikini. alleen mijn vriendin zij gisteren nog ik vond wel dat je je aanstelde in de supermarkt je kunt gewoon naar binnen lopen in een bikini is niet strafbaar ofzo. terwijl ik zij ik vond het alleen een beetje zielig dat je me handdoek even afpakte want ik vond het niet zo fijn om door een supermarkt heen te lopen.

groeten marit
Dat je vriendin zich comfortabel voelt bij het dragen van een bikini in de supermarkt, betekent niet dat ze deze voorkeur aan jou mag opdringen. Goed dat je voor jezelf opkwam, en meedeelde dat je het niet fijn vond dat ze je handdoek afnam. Hopelijk zal ze dit onthouden, zodat jij in de toekomst een handdoek om kan wanneer het jou past 🙂

Gr. Kenshin
Reputatie 4
Badge +5

@Kenshin,

Ik geef jou volledig gelijk,

Het is vrij ongepast om in je bikini in een supermarkt rond te lopen tenzij het 40 graden is en het heel heet is.

Ik hoop wel voor jullie dat de supermarktmedewerkers er niets van zeiden want anders kunnen jullie een verbod krijgen.

Denk niet dat dat zo is hoor maar meer een voorstel.

Mijn tip aan jou is: Doe dit maar niet meer!
Is een beetje akward en ongepast!

Maar dat laat ik aan jou over. Het is jouw lijf en leven!
Hopelijk heb je hier wat aan!
Je mag altijd reageren als je het er niet mee eens bent hoor!
Liefs,

Daniël

Reputatie 2
Badge +1

ik zou het wel durfen, heb ik vroeger ook wel eens gedaan in Spanje

Reageer