Zonnige vragenlijst ☀️

  • 16 April 2024
  • 21 reacties
  • 188 Bekeken

Reputatie 7
Badge +10

Omdat het lente is en bijna zomer is hier een zonnige vragenlijst. ☀️😎

 

  1. Hou je van zonnig weer?
  2. Wat is je favoriete vakantieland?
  3. Ga je dit jaar op vakantie? Zo ja, waar heen? (Hoeft niet ivm anonimiteit)
  4. Smeer jij je in?
  5. Zo ja, welke factor?
  6. Wat is je favo zomerdrankje?
  7. Bergen, Zee of Platteland?
  8. Wandelen in de zomer of chillen/rusten in de zomer?
  9. Lees je graag?
  10. Zo ja, welk boek en doe je dat graag in de zomer?
  11. Slaap je graag uit als het vakantie is?
  12. Kun je tegen de felle zon?
  13. Hou je van BBQ'en?
  14. Zwemmen in de zee of in het zwembad?
  15. Sterrenzonnebril of Hartjeszonnebril?

Bonusvraag: Moet ik hem zelf ook invullen?

 

Liefs @Wees Jezelf Bij Noah 


21 reacties

Reputatie 7
Badge +17
  1. Hou je van zonnig weer? Op zich wel. In de zon zitten is wel lekker. Rond de 25 graden vind ik het fijnst.
  2. Wat is je favoriete vakantieland? Italië en Spanje zijn wel leuk, maar ik heb niet echt 1 favoriet land.
  3. Ga je dit jaar op vakantie? Zo ja, waar heen? (Hoeft niet ivm anonimiteit) Dit jaar geen zomervakantie ivm werk van m’n ouders. Ik ga wel net als vorig jaar een stedentrip doen met m’n vriendje.
  4. Smeer jij je in? Ja. Ik ben het wel eens vergeten en was toen echt zo verbrand. Dat hoeft niet nog een keer 😂
  5. Zo ja, welke factor? 30
  6. Wat is je favo zomerdrankje? ijskoude cola en af en toe een biertje
  7. Bergen, Zee of Platteland? Zee
  8. Wandelen in de zomer of chillen/rusten in de zomer? Overdag chillen en ‘s avonds als het wat koeler is wandelen is echt een vibe
  9. Lees je graag? Ja
  10. Zo ja, welk boek en doe je dat graag in de zomer? Herman Koch is leuk voor op vakantie. Verder lees ik graag boeken als Game of Thrones.
  11. Slaap je graag uit als het vakantie is? Ja. Ook als het geen vakantie is. 😂
  12. Kun je tegen de felle zon? Op zich wel
  13. Hou je van BBQ'en? Ja, heel erg. Mijn vader heeft zo’n ‘green egg’ geval. Zijn hamburgers zijn echt de beste.
  14. Zwemmen in de zee of in het zwembad? Dan toch in het zwembad.
  15. Sterrenzonnebril of Hartjeszonnebril? Eigenlijk geen van beide maar als ik moet kiezen dan toch maar een sterrenzonnebril. 😄

Bonusvraag: Moet ik hem zelf ook invullen? Ja, tuurlijk

Reputatie 4
Badge
  1. Hou je van zonnig weer? JA!
  2. Wat is je favoriete vakantieland? ik ben nog maar naar 1 land geweest. Namelijk: Italië. 
  3. Ga je dit jaar op vakantie? Zo ja, waar heen? (Hoeft niet ivm anonimiteit) nee🥲 ik ben nog maar 2 keer op vakantie geweest. 
  4. Smeer jij je in? Ja
  5. Zo ja, welke factor? 50
  6. Wat is je favo zomerdrankje? Schweppes 
  7. Bergen, Zee of Platteland? Allemaal!
  8. Wandelen in de zomer of chillen/rusten in de zomer?  Hangt er vanaf hoe warm het is…
  9. Lees je graag? Héél graag. 
  10. Zo ja, welk boek en doe je dat graag in de zomer?voornamelijk Engelse boeken maar ik heb niet echt een voorkeur, ik lees altijd graag. Dus niet per sé in de zomer. 
  11. Slaap je graag uit als het vakantie is? Nope
  12. Kun je tegen de felle zon? Nee! En dat is NIET Leuk! Want dat doet best pijn  🤕😉😇 
  13. Hou je van BBQ'en? Ik ben vegetariër 🌱… maar van die groenen-rolletjes op de gril is wel lekker. 
  14. Zwemmen in de zee of in het zwembad? Zwembad 😂 
  15. Sterrenzonnebril of Hartjeszonnebril? ⭐️-zonnebril

Bonusvraag: Moet ik hem zelf ook invullen? JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!! ❤️ 

 

(een super leuke vragenlijst!)

Reputatie 7
Badge +5

Hou je van zonnig weer? Ja op zich wel!

Wat is je favoriete vakantieland? Portugal (Madeira)

Ga je dit jaar op vakantie? Zo ja, waar heen? (Hoeft niet ivm anonimiteit) Zover ik weet blijf ik thuis

Smeer jij je in? Zeker dat is erg belangrijk!

Zo ja, welke factor? 50

Wat is je favo zomerdrankje? Icethee met ijs ;)

Bergen, Zee of Platteland? Bergen 

Wandelen in de zomer of chillen/rusten in de zomer? Daar kan ik geen keuze tussen maken haha😅 Als het te warm is chillen en als het gewoon goed is ook wandelen

Lees je graag? Is niet helemaal mijn ding

Zo ja, welk boek en doe je dat graag in de zomer?

Slaap je graag uit als het vakantie is? Nope niet mijn ding

Kun je tegen de felle zon? Niet echt door mijn migraine.. Kan de boel triggeren

hou je van BBQ'en? Zeker😋

Zwemmen in de zee of in het zwembad? In zee!

Sterrenzonnebril of Hartjeszonnebril? Sterrenzonnebril

Bonusvraag: Moet ik hem zelf ook invullen? Jaa dat is wel leuk om te doen :)

 

Super leuke vragenlijst @Wees Jezelf Bij Noah!

Groetjess van ItsJustMe :)

Reputatie 7
Badge +10

 

  1. Hou je van zonnig weer? Ja
  2. Wat is je favoriete vakantieland? Italië
  3. Ga je dit jaar op vakantie? Zo ja, waar heen? (Hoeft niet ivm anonimiteit) Ja, naar Zweden
  4. Smeer jij je in? Ja
  5. Zo ja, welke factor? Factor 50 (Ik heb de lichtste huid die je kunt bedenken)
  6. Wat is je favo zomerdrankje? Water
  7. Bergen, Zee of Platteland? Zee, maar die heb je in Zweden niet :(
  8. Wandelen in de zomer of chillen/rusten in de zomer? Chillen, maar dat kan ook niet in zweden :(
  9. Lees je graag? Ja
  10. Zo ja, welk boek en doe je dat graag in de zomer? Ik heb de Harry Potter serie meer dan 2x gelezen. Ik ben nu met De Grijze Jager bezig.
  11. Slaap je graag uit als het vakantie is? Ja, eigenlijk altijd. Maar dat kan natuurlijk niet.
  12. Kun je tegen de felle zon? Nee, ik heb Autisme dus de  prikkels komen harder binnen.
  13. Hou je van BBQ'en? Ja! (alleen kan mijn vader dat niet zo goed)
  14. Zwemmen in de zee of in het zwembad? Het liefst in de zee. Want ik vind het niet prettig om naar chloor te ruiken.
  15. Sterrenzonnebril of Hartjeszonnebril? ❤️

 

Liefs @Wees Jezelf Bij Noah 

Reputatie 7
Badge +10

@ItsJustMe 

Ik vind Ice Tea Peach wel lekker Als ik in een restaurantje zit.

Liefs @Wees Jezelf Bij Noah 

Reputatie 7
Badge +17

 

1.Hou je van zonnig weer? Ja heerlijk 

2.Wat is je favoriete vakantieland? Alpen landen, Tsjechië en Luxemburg 

3.Ga je dit jaar op vakantie? Zo ja, waar heen? (Hoeft niet ivm anonimiteit) Ja Tsjechië 

4.Smeer jij je in? Ja is wel verstandig ☺️

5.Zo ja, welke factor? 30 ofzo geloof ik

5.Wat is je favo zomerdrankje? Ice tea elke soort

6.Bergen, Zee of Platteland? Zee, ik zeil graag. Maar bergen vind ik ook heel vet. 

7.Wandelen in de zomer of chillen/rusten in de zomer? Wandelen. 

8.Lees je graag? Ja leuk 

9.Zo ja, welk boek en doe je dat graag in de zomer? Avontuurlijke boeken bv over de middeleeuwen 

10.Slaap je graag uit als het vakantie is? Om en om want ik ben ook graag vroeg op pad

11.Kun je tegen de felle zon? Met pet op, zonnebril en factor 30 😎

12.Hou je van BBQ'en? Ja zeker! 

13.Zwemmen in de zee of in het zwembad? In zee 

14.Sterrenzonnebril of Hartjeszonnebril? Hartjes nu 😍

Bonusvraag: Moet ik hem zelf ook invullen? Ja leuk! 

Groetjes liefs Tartan X 

Reputatie 7
Badge +10

Ik zie mij wel zo'n ding dragen:

Liefs @Wees Jezelf Bij Noah 

Reputatie 7
Badge +2

Omdat het lente is en bijna zomer is hier een zonnige vragenlijst. ☀️😎

 

  1. Hou je van zonnig weer? ja
  2. Wat is je favoriete vakantieland? Amerika
  3. Ga je dit jaar op vakantie? Zo ja, waar heen? (Hoeft niet ivm anonimiteit) Amerika
  4. Smeer jij je in? yup
  5. Zo ja, welke factor? hoogste, ik verbrand echt heel snel
  6. Wat is je favo zomerdrankje? Piña Colada
  7. Bergen, Zee of Platteland? Bergen
  8. Wandelen in de zomer of chillen/rusten in de zomer? Allebij
  9. Lees je graag? alleen boeken die ik echt leuk vind
  10. Zo ja, welk boek en doe je dat graag in de zomer? ik ga waarschijnlijk een donald duck lezen, is wel een strip boek
  11. Slaap je graag uit als het vakantie is? jahaa!
  12. Kun je tegen de felle zon? Nee D:
  13. Hou je van BBQ'en? Jazekerssss
  14. Zwemmen in de zee of in het zwembad? ben bang van de zee dus doe maar een zwembad haha
  15. Sterrenzonnebril of Hartjeszonnebril? sterrenzonnebril

Bonusvraag: Moet ik hem zelf ook invullen?  had je al gedaan

 

Liefs @Wees Jezelf Bij Noah 

 

Reputatie 7
Badge +10

☀️

Reputatie 7
Badge +4

Omdat het lente is en bijna zomer is hier een zonnige vragenlijst. ☀️😎

 

  1. Hou je van zonnig weer? Absoluut! 
  2. Wat is je favoriete vakantieland? Verschillende, Italië o.a.
  3. Ga je dit jaar op vakantie? Zo ja, waar heen? (Hoeft niet ivm anonimiteit). Ja waarschijnlijk Italië.
  4. Smeer jij je in? Ja dat is wel zo veilig ;) 
  5. Zo ja, welke factor? 50 
  6. Wat is je favo zomerdrankje? Fristi ijskoud en 0.0 bier
  7. Bergen, Zee of Platteland? Alle drie hihi
  8. Wandelen in de zomer of chillen/rusten in de zomer? Ook beide. Lekker afwisselend 
  9. Lees je graag? Ja heerlijk 
  10. Zo ja, welk boek en doe je dat graag in de zomer? Historische romans. Ja graag lekker in het zonnetje in de tuin.
  11. Slaap je graag uit als het vakantie is? Af en toe zeker.
  12. Kun je tegen de felle zon?  Met hoedje en shirt en factor 50 wel 
  13. Hou je van BBQ'en? Ja gezellig!
  14. Zwemmen in de zee of in het zwembad?   Zwembad 
  15. Sterrenzonnebril of Hartjeszonnebril? Haha, doe maar hartjes

Bonusvraag: Moet ik hem zelf ook invullen?

Ik had sowieso Ja gezegd;) 

Liefs @Wees Jezelf Bij Noah 

Knuf en groetjes Maiskolfje xxx

Reputatie 7
Badge +7

Omdat het lente is en bijna zomer is hier een zonnige vragenlijst. ☀️😎

 

  1. Hou je van zonnig weer? Jaa!! Of course:)
  2. Wat is je favoriete vakantieland? Italië 🩷
  3. Ga je dit jaar op vakantie? Zo ja, waar heen? (Hoeft niet ivm anonimiteit) Jaa! Ik ga dit jaar denk ik eerst op zomerkamp en daarna gaan we misschien naar Spanje of naar Duitsland!
  4. Smeer jij je in? Jaa!
  5. Zo ja, welke factor? 50 haha, ik verbrand best snel… Vooral bij m’n wangen!
  6. Wat is je favo zomerdrankje? Warme chocolademelk;)… Nee grapje! Doe mij maar een frappuccino caramel zonder koffie met veel slagroom! Of aardbei smoothies!
  7. Bergen, Zee of Platteland? Ahh, dit is echt lastig! Ik denk Bergen… Maar ik hou ook zo erg van de zee! :)
  8. Wandelen in de zomer of chillen/rusten in de zomer? Wandelen! Ik ben dol op actief zijn :-)
  9. Lees je graag? Jaa!
  10. Zo ja, welk boek en doe je dat graag in de zomer?  The summer of broken rules 🩷🩷
  11. Slaap je graag uit als het vakantie is? Nouja, ik slaap ook graag uit als het geen vakantie is:) Alleen worden mijn leraren daar niet zo blij van hihi:)
  12. Kun je tegen de felle zon?  Ja hoor! Ik vind het heerlijk <3!
  13. Hou je van BBQ'en? Jaa! Het is altijd zo gezellig:)
  14. Zwemmen in de zee of in het zwembad? Zee! Zeker weten;)
  15. Sterrenzonnebril of Hartjeszonnebril? Hartjess!!

Bonusvraag: Moet ik hem zelf ook invullen? Xx

 

Liefs @Wees Jezelf Bij Noah 

Liefs xxx Banaantjeeee <333

Reputatie 4
Badge +1

Omdat het lente is en bijna zomer is hier een zonnige vragenlijst. ☀️😎

 

 

 

Hou je van zonnig weer? Soms

Wat is je favoriete vakantieland? Nederland 

Ga je dit jaar op vakantie? Zo ja, waar heen? Gewoon in Nederland (Hoeft niet ivm anonimiteit)

Smeer jij je in? Ja

Zo ja, welke factor? Geen iedee

Wat is je favo zomerdrankje? Ice tee green met ijsklontjes 

Bergen, Zee of Platteland? Platteland 

Wandelen in de zomer of chillen/rusten in de zomer? Wandelen 

Lees je graag? Ja

Zo ja, welk boek en doe je dat graag in de zomer? Heel veel boeken allemaal soorten en dat doe ik graag in de zomer

Slaap je graag uit als het vakantie is? Absoluut 

Kun je tegen de felle zon? Opzich wel

Hou je van BBQ'en? Bijna nooit gedaan dus weet ik niet echt 

Zwemmen in de zee of in het zwembad? Zwembad 

Sterrenzonnebril of Hartjeszonnebril? Sterren

Bonusvraag: Moet ik hem zelf ook invullen zou wel leuk zijn 

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @Wees Jezelf Bij Noah ,

Omdat het lente is en bijna zomer is hier een zonnige vragenlijst. ☀️😎

 

  1. Hou je van zonnig weer? jaaa, echt wel, ik heb vorige week al in de zon gelegen en in korte broek gelopen/gefietst/gerend/gevallen en weer opgestaan en zonder shirt gefietst en de rest
  2. Wat is je favoriete vakantieland? we gaan meestal naar Zuid-Frankrijk, want papa wil goed weer
  3. Ga je dit jaar op vakantie? Zo ja, waar heen? (Hoeft niet ivm anonimiteit) zelfde als vorig jaar, in een huisje in aan de Middellandse Zee en ik hoop dat ik dan weer met mijn broer Mats (nepnaam) in een tentje mag, dan kunnen we 's nachts de tent uit sneaken en leuke dingen doen en dan maar hopen dat papa en mama niks in de gaten hebben
  4. Smeer jij je in? ja, maar als ik één keer bruin ben niet meer en ik ben altijd al bruin voor de zomervakantie
  5. Zo ja, welke factor? idk, 20 ofs of is dat (te) weinig
  6. Wat is je favo zomerdrankje? koude coca cola met blokjes erin
  7. Bergen, Zee of Platteland? hmm, ik woon bijna aan het strand, fiets altijd door de polder en op vakantie zijn er bergen (rode rotsen) in de buurt, dus alles is leuk, ik hou van afwisseling
  8. Wandelen in de zomer of chillen/rusten in de zomer? allebei, want hele dag chillen dan verveel ik me en wandelen en fietsen en klimmen en over de grond rollen moet je ook niet een hele dag doen en alles is leuk
  9. Lees je graag? ik lees niet graag een boek, maar ik lees wel veel op internet
  10. Zo ja, welk boek en doe je dat graag in de zomer? wat ik leuk vind aan boeken is een restaurant boeken en uitstapjes boeken en van die dingen
  11. Slaap je graag uit als het vakantie is? ja, zal wel moeten als ik met Mats 's nacht stiekem op pad ga
  12. Kun je tegen de felle zon? ja, geen probleem hoor
  13. Hou je van BBQ'en? ja, echt wel, ik denk dat ik met @ItsJustMe  hamburgers ga eten bij de papa van@tim16 en dan nemen we@Wees Jezelf Bij Noah mee, want zijn papa bakt er niks van en als we dan toch gaan dan nemen we de rest@Iemand.op.de.wereld ,@Tartan14,@Kingboy ook mee en natuurlijk voor de vegetariërs nemen we@Maiskolfje mee en wie er verder nog iets gaat posten ook natuurlijk, dus ik hoop dat dat groene ei groot genoeg is voor al die hamburgers. Ik denk dat@Jesse08  ook wel mee wil en@Tover01 en ….
  14. Zwemmen in de zee of in het zwembad? in de zee is leuk, maar in het zwembad zijn ook vaak leuke jongens, dus ….. .allebei
  15. Sterrenzonnebril of Hartjeszonnebril?als ik er dan toch eentje op moet dan vind ik die hartjeszonnebril van dat plaatje van  @Wees Jezelf Bij Noah  wel leuk

Bonusvraag: Moet ik hem zelf ook invullen? wat denk jezelf hahahaha

 

Liefs @Wees Jezelf Bij Noah 

 

Doei,

@SpiegeleierenOpMijnZeemanBoxer 

 

Reputatie 7
Badge +12

Omdat het lente is en bijna zomer is hier een zonnige vragenlijst. ☀️😎

 

  1. Hou je van zonnig weer?  Ja heel erg ! 
  2. Wat is je favoriete vakantieland?  Duitsland, Oostenrijk, Engeland 
  3. Ga je dit jaar op vakantie? Zo ja, waar heen? (Hoeft niet ivm anonimiteit) Ja maar ik weet nog niet waar we naartoe gaan. Waarschijnlijk Saksen in Duitsland 
  4. Smeer jij je in? Ja zeker
  5. Zo ja, welke factor? 50 
  6. Wat is je favo zomerdrankje?  Appelsap met bronwater. Schorle heet het. Erg lekker! 
  7. Bergen, Zee of Platteland? Bergen! 
  8. Wandelen in de zomer of chillen/rusten in de zomer? Wandelen en chillen daarna als je het hebt verdiend xd. 
  9. Lees je graag? Ja zeker 
  10. Zo ja, welk boek en doe je dat graag in de zomer?  Als het maar spannend is. Fantasy is ook vet! 
  11. Slaap je graag uit als het vakantie is?  Ja soms, maar ik vind het ook wel leuk om de dag helemaal te besteden 💪
  12. Kun je tegen de felle zon? Nee dan moet ik wel smeren en per op etc 😎😄
  13. Hou je van BBQ'en? Ja lekker!! 
  14. Zwemmen in de zee of in het zwembad?  Zee maar zwembad ook prima hoor ! 
  15. Sterrenzonnebril of Hartjeszonnebril? Haha beide 😍🤩

Bonusvraag: Moet ik hem zelf ook invullen? X 

 

Liefs @Wees Jezelf Bij Noah 

Liefs, Tover xxx

Reputatie 7
Badge +17

@SpiegeleierenOpMijnZeemanBoxer Factor 20 is wel weinig. Ik zou 30 gebruiken. Dan zit je eigenlijk altijd goed. Je zegt ook dat je niet meer smeert als je al bruin bent. Dat is echt onverstandig.  Je kunt nog steeds verbranden als je een kleurtje hebt en dus loop je nog steeds risico op huidkanker en dat moet je willen dacht ik.

En je bent altijd welkom voor hamburgers hoor. 😅

Reputatie 7
Badge +5

Omdat het lente is en bijna zomer is hier een zonnige vragenlijst. ☀️😎

 

  1. Hou je van zonnig weer? Ja! Maar niet 30 graden ofzo, dat is weer wat té warm:)
  2. Wat is je favoriete vakantieland? Ik ben alleen maar in Nederland op vakantie geweest, dus weet ik nog niet...
  3. Ga je dit jaar op vakantie? Zo ja, waar heen? (Hoeft niet ivm anonimiteit) Ja, Zeeland, Zuid Holland en Terschelling!
  4. Smeer jij je in? Ja
  5. Zo ja, welke factor? 50
  6. Wat is je favo zomerdrankje? Ice Tea.
  7. Bergen, Zee of Platteland? Zee
  8. Wandelen in de zomer of chillen/rusten in de zomer? Wandelen als het niet te heet is:)
  9. Lees je graag? Ja op vakantie wel meer dan normaal 
  10. Zo ja, welk boek en doe je dat graag in de zomer?
  11. Slaap je graag uit als het vakantie is? Ja, maar dat lukt meestal niet echt... Ik ga niet later slapen dan normaal op vakantie zodat ik ook niet heel moe wordt.
  12. Kun je tegen de felle zon? Niet altijd, ik heb ook wel iets van 2x migraine daardoor gehad. 
  13. Hou je van BBQ'en? Ik ben vegetariër, eig niet dus. Maar wat@SpiegeleierenOpMijnZeemanBoxer zegt natuurlijk wel! Jullie zien zou super leuk zijn en dan eet ik wel groente ofzo:)
  14. Zwemmen in de zee of in het zwembad? Zwembad. 
  15. Sterrenzonnebril of Hartjeszonnebril? Beide niet eig, ik draag sowieso eig geen zonnebril...

Bonusvraag: Moet ik hem zelf ook invullen? Dat heb je al gedaan:)

 

Liefs @Wees Jezelf Bij Noah 

 

Reputatie 7
Badge +10

@Tover01 

Ik weet wat je bedoelt!

Apfelschorle is zeker lekker!

Liefs @Wees Jezelf Bij Noah 

Reputatie 7
Badge +12

Correctie vraag 12: per= pet 

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @tim16 ,

 

@SpiegeleierenOpMijnZeemanBoxer Factor 20 is wel weinig. Ik zou 30 gebruiken. Dan zit je eigenlijk altijd goed

oh, ik zal wel eens aan m'n moeder vragen welke we gebruiken. Ik krijg altijd zo'n fles in mijn handen geduwd of nog vaker krijg word ik ‘ingesmeerd’ . Zodra het goed weer wordt loop ik al zonder shirt of zonder iets en smeer me dan wel in, maar op een gegeven moment ben ik al zo bruin dat ik niet meer verbrand ( nog nooit gehad) en dan is het meestal nog geen zomervakantie. Ik smeer me na het douchen  wel vaak in. Wat kan ik dan het beste doen als ik in het water ben want op vakantie ben ik voor de helft van de tijd in het water.

 

Je zegt ook dat je niet meer smeert als je al bruin bent. Dat is echt onverstandig.  Je kunt nog steeds verbranden als je een kleurtje hebt en dus loop je nog steeds risico op huidkanker en dat moet je willen dacht ik.

ok, nou ja, bedankt voor de tip, ik ga de boodschap doorgeven aan mama 😉

 

En je bent altijd welkom voor hamburgers hoor. 😅

oh leuk, jammer dat het niet echt kan, maar ik had het sws wel heel leuk gevonden

Dan hadden we je vriendje ook kunnen zien 🤗en dat ei van je vader, niet dat hij een ei is, maar dat bbq ei. Dat we elkaar goed begrijpen hè. Voor je het weet heb je een misverstandje, maar wij niet meer hoor, denk ik 🙂 ik heb gwn even wat klavertjes gestrooid, als je snapt wat ik bedoel

 

PS sorry, het typen duurde iets langer, omdat mijn toetsenbord nu helemaal raar ging doen, nog gekker als gister, er kwam nu bijna helemaal geen letter meer uit, dus ik dacht dan maar even een nieuwe batterij erin….ik zoeken naar dat klepje, niet te vinden, alleen zo'n klein stopcontactje. Dat is wel cool, als je nog weet waar je dat kabeltje een maand gelegen hebt opgeborgen 🙄 Ik ben dus langer op zoek geweest naar dat kabeltje dan dat ie aan de lader moet, denk ik, maar alles onder controle hier 😂

 

Doei,

@SpiegeleierenOpMijnZeemanBoxer 

 

 

 

 

Reputatie 3
Badge +1

Omdat het lente is en bijna zomer is hier een zonnige vragenlijst. ☀️😎

 

  1. Hou je van zonnig weer? Ja
  2. Wat is je favoriete vakantieland? Spanje
  3. Ga je dit jaar op vakantie? Zo ja, waar heen? (Hoeft niet ivm anonimiteit).  Volgens mij Kroatie.
  4. Smeer jij je in?  Nee, want ik ben ziet zwart, maar ook niet wit.
  5. Zo ja, welke factor? Als het moet gwn 30 of 15.
  6. Wat is je favo zomerdrankje? gwn water.
  7. Bergen, Zee of Platteland? Zee
  8. Wandelen in de zomer of chillen/rusten in de zomer? gwn chillen en dingen doen met vrienden.
  9. Lees je graag? Nee
  10. Zo ja, welk boek en doe je dat graag in de zomer? x
  11. Slaap je graag uit als het vakantie is?  Ja, echt graag, maar het moet ook weer niet te laat worden.
  12. Kun je tegen de felle zon? Ja...
  13. Hou je van BBQ'en? Ik houd er echt van, but my stomach is always bloating after it...
  14. Zwemmen in de zee of in het zwembad? De zee is leuker, maar ik ben meestal wel te vinden in t zwembad.
  15. Sterrenzonnebril of Hartjeszonnebril? Wat over GEEN zonnebril...

Bonusvraag: Moet ik hem zelf ook invullen?

 

Liefs @Wees Jezelf Bij Noah 

 

Reputatie 4
Badge +1

Omdat het lente is en bijna zomer is hier een zonnige vragenlijst. ☀️😎

 

  1. Hou je van zonnig weer? Ja
  2. Wat is je favoriete vakantieland? Ver weg liefst Azië 
  3. Ga je dit jaar op vakantie? Zo ja, waar heen? (Hoeft niet ivm anonimiteit) ja Curacao en spanje 
  4. Smeer jij je in? Nee
  5. Zo ja, welke factor?
  6. Wat is je favo zomerdrankje? Cola
  7. Bergen, Zee of Platteland? Zee
  8. Wandelen in de zomer of chillen/rusten in de zomer? Chillen 
  9. Lees je graag? Nee
  10. Zo ja, welk boek en doe je dat graag in de zomer?
  11. Slaap je graag uit als het vakantie is? Ja
  12. Kun je tegen de felle zon? Ja
  13. Hou je van BBQ'en? Ja wel graag veagen de laatste weken
  14. Zwemmen in de zee of in het zwembad? Zwembad
  15. Sterrenzonnebril of Hartjeszonnebril? Hartjeszonnebril 

Bonusvraag: Moet ik hem zelf ook invullen?

 

Liefs @Wees Jezelf Bij Noah 

 

Reageer