Vraag

Zijn er meer mensen hier die de heeldag in een pyjama gekleed zijn?

  • 9 May 2020
  • 4 reacties
  • 147 Bekeken

Reputatie 3
Badge +4

Mijn beide moeders en ik dragen als we thuis zijn en niet weg hoeven uitsluitend pyjama’s.

Als wij s’ochtends wakker worden gaan we ons  wassen of douchen en daarna trekken we gelijk weer onze pyjama aan en stappen s’avonds zo weer in ons bed.

Soms krijgen we visite etc maar kleden ons daar voor niet om we blijven lekker onze pyjama’s dragen..

Wij alle 3 houden van dikkere pyjama’s gemaakt van super zachte stoffen als badstof, fleece en velours, en we dragen overdag onze pyjama’s altijd in combinatie met een lekker warme badjas, gemaakt van de zelfde dikke stoffen en we dragen daar bij lekker warme pantoffels.

Veel mensen vinden dit raar ( waar onder mijn vriendinnen ) maar vinden het ook wel supper chill, om dat zij ook wel onze mening delen dat het dragen van pyjama’s herlijk is.

Maar wat vinden jullie hier van en dragen sommigen hier misschien ook wel de heledag hun pyjama?


4 reacties

Hey sproetje

 

Wat gezellig dat jullie sommige dagen volledig in pyjama doorbrengen. Dat moet erg knus zijn. Zelf vind ik hier niets raars aan, hoewel ik overdag graag standaard kledij draag. Hier ga ik me wakkerder en productiever door voelen. Ook ga ik dagelijks een keertje wandelen, waar ik me sowieso voor aan moet kleden. Echter lijkt een dagje in pyjama me ook wel aantrekkelijk, en probeer ik dat misschien ook wel eens. 

 

Gr. Kenshin

Hoi @sproetje 

Wat leuk en knus dat jullie de hele dag in pyjama 's lopen. Ik zelf vind persoonlijk hier niks raars aan, iedereen moet doen waar hij of zij zich in prettig voelt toch? Als je maar een and er niet hindert vind ik vaak.alles wel best.

Zoals @Kenshin al zei is het bij jullie vast erg gezellig.  Ik zelf ga vaak gewoon in normale kleding aan doen dan voel ik mij net als kenshin wakkerder. Omdat ik nu elke ochtend rond 04.30 ga hardlopen of fietsen heb ik er ook gewoon buiten kleding nodig. En ook omdat ik zelf nu ook werk in deze tijden en het erg druk heb omdat mijn eigen kleine bedrijfje nu steeds drukker word en ik ook online er bij doe werken en ook elke dag iets van 10 factuur tjes moet opstellen, en daarnaast ook  werk bij ouders van vrienden die een loods hebben , en ik dan 1 a 2x in de week of vakantie werk om vrachtwagens te laden en lossen. En ik moet soms bij naar mijn klanten om dingen optestellen of te ontwerpen.  Ik doe soms ook dingen Skinnen.  Soms voor mensen die op youtube streamen , ik doe nu het meest met gta5 Skinnen voor 5M en voor ets2.  Maar verder ben ik wel is bij  klanten.  Hierdoor heb ik niet echt de keuze om de hele dag in mijn pyjama te zitten. Wil het wel een dagje proberen als mijn werk het toelaat. 

 

GroetjGebruiker c 

Vroeger zat ik in het weekend ook vaak de hele dag in m’n pyjama. Nu ik geen pyjama meer draag alleen niet meer, helaas.

Reputatie 2
Badge +1

Ik heb ook wel eens van die dagen datbik de heledag in mijn onesie pyjama’s rond loop niets mis mee

Reageer