Heyy lieve
Wat fijn dat je weer een account hebt aangemaakt. In het topic ‘reacties van MCES’ kan je een bericht plaatsten voor MCES… Maar ga je alsjeblieft niet nog een keer weg? :(
blije xx’jes Eenmeisje004 :)
Heyy lieve
Wat fijn dat je weer een account hebt aangemaakt. In het topic ‘reacties van MCES’ kan je een bericht plaatsten voor MCES… Maar ga je alsjeblieft niet nog een keer weg? :(
blije xx’jes Eenmeisje004 :)
Ik ga weg
Ik word alleen verdrietig van de Forum
Zelle
xx Eenmeisje004
Met pijn in mijn hart heb ik ook jou aan mijn lijst toe moeten voegen Zelle. Het laatste wat ik tegen je wil zeggen is: je bent een topper, Zelle. Zonder jou was dit forum niks.
Sorry iedereen
Ik ga nu echt weg
Ik ga even proberen om jullie te vergeten
Het spijt me
Ik ga jullie voor even vergeten
dat betekent ook dat ik ECHT weg gaat
Ik ga ook geen stiekem een kijkje nemen op De Forum
Sorry
Zelle
Dit is ook mijn laatste reactie
Veel plezier in de toekomst nog Zelle, we gaan je missen.
Heel veel liefs,
Ikke13
Kan je tegen zelle zeggen dat ze niet moet weggaan?
MCES is er weer
Dus weggaan hoeft niet meer
toevoeging:
Zelle ik zou niet zonder je kunnen en ik leef met je mee maar weggaan hoeft niet meer want MCES is terug, ik zou je heel erg missen als je weg was en het zou me compleet kapotmaken
xx Eenmeisje004
Ja niet weg gaan
Kan je tegen zelle zeggen dat ze niet moet weggaan?
MCES is er weer
Dus weggaan hoeft niet meer
toevoeging:
Zelle ik zou niet zonder je kunnen en ik leef met je mee maar weggaan hoeft niet meer want MCES is terug, ik zou je heel erg missen als je weg was en het zou me compleet kapotmaken
xx Eenmeisje004
En hoe bedoel je hij is er weer? Via jou bedoel je?
Ja dat bedoelt hij
xx Eenmeisje004
Een gedicht van Zelle
Ik denk dat niet goed met haar gaat
Donker in deze wereld
Helemaal alleen
Zonder mensen die van mij houden
Waar kan ik heen ???
Iedereen lacht mij uit
Helemaal eenzaam
Weet je hoeveel ik voor me schaam
Waarom besta ik ???
Waarom ben ik niet ernstig ziek
Ik heb niemand
Geen enkel vriend
Is dit wat ik verdien ???
Waar is mijn hoop ???
Wacht even !!!
Ik ken Zelle
Zij is mijn buurmeisje!!!
Ik heb haar naam even op de Forum opgezocht
Toen herken ik haar meteen
Zij hou van Toneel
Zij is 14 jaar
Ik ga even aan haar even vragen
Zij is sinds gister heel erg verdrietig
Zij is typisch iemand die altijd alleen is
Luna
Echt?! je kan blij zijn met zo’n lief buurmeisje
Wil iemand iets zeggen tegen Zelle ???
Het gaat niet zo goed met haar
Zeg tegen haar:
“Hoi Zelle, ik hoop dat het goed met je gaat, zo niet, herinner je eraan dat alles goed zal komen! Ik hoop dat je snel terugkomt, maar neem vooral je tijd!, Groetjes, Sano07”
Een gokje, maar ben jij Zelle,
Je schrijfstijl lijkt er veel op die van Zelle, en je zegt zelf “Zij houdt van toneel”,
In je eigen bio staat ook toneel. Daarnaast zocht je haar naam op, maar bijna iedereen
gebruikt een anonieme naam.
Heyy lieve Zelle,
We missen je heel erg! het forum is niks zonder jou. Als er iets is zullen we er altijd voor je zijn. Je bent nog steeds onze bestie. Hou van je! <3
xx Eenmeisje004
Zeg tegen haar:
“Hoi Zelle, ik hoop dat het goed met je gaat, zo niet, herinner je eraan dat alles goed zal komen! Ik hoop dat je snel terugkomt, maar neem vooral je tijd!, Groetjes, Sano07”
Je schrijfstijl lijkt er veel op die van Zelle, en je zegt zelf “Zij houdt van toneel”,
In je eigen bio staat ook toneel. Daarnaast zocht je haar naam op, maar bijna iedereen
Haha
Ik ben niet Zelle
En dat zou ook niet mijn ding zijn
Ik weet dat het heel toevallig zo is
Maar helaas niet
Ik zou wel haar leven willen
Want ik vind mijn leven super saai
Zij is zo behulpzaam
Maar ik mag haar niet echt goed
Want zij is altijd alleen
En wil niemand vertrouwen
Ik vind haar een beetje saai
Misschien ligt het aan mij
Luna
Ik heb toch nog twijfels eraan, omdat je account pas 1 dag bestaat en je hebt al veel interactie gehad met Forumleden en het lijkt bijna alsof je hier thuishoort.
In elk geval, als je niet Zelle bent, geef onze berichtjes door, zouden we heel aardig vinden! Ik snap waarom je haar niet goed mag, maar wij mogen haar wel
Alvast bedankt voor het doorgeven! Groetjes, Sano07
Zeg tegen haar:
Misschien moet ik mijn account verwijderen en onder een VPN en een nieuw account verder gaan ofzo. Lijkt mij op zich wel grappig.
Misschien moet ik mijn account verwijderen en onder een VPN en een nieuw account verder gaan ofzo. Lijkt mij op zich wel grappig.
Goed idee. En trouwens de moderator check duurt bij mij wel erg lang nu, aangezien het alleen wat argument zijn waarom ik denk dat Luna Zelle is
Goed idee. En trouwens de moderator check duurt bij mij wel erg lang nu, aangezien het alleen wat argument zijn waarom ik denk dat Luna Zelle is
Het is wel best wel sus ja.
De kans is haast nihil dat iemand de volgende dingen doet:
Nagenoeg dezelfde schrijfstijl.
Zelfde hobby's.
Toevallig het buurmeisje van Zelle.
Opzoeken op een anonieme naam. Ik zoek ff voor de grap Zelle op en ik zie alleen maar betaal services.
Berichten van Zelle naar het forum sturen.
Samen op exact hetzelfde forum zitten. 1 op de 100 jongeren in Nederland zitten namelijk op dit forum.
En dan vooral complimentjes over Zelle plaatsen.
Een gedicht van Zelle
Ik denk dat niet goed met haar gaat
Donker in deze wereld
Helemaal alleen
Zonder mensen die van mij houden
Waar kan ik heen ???
Iedereen lacht mij uit
Helemaal eenzaam
Weet je hoeveel ik voor me schaam
Waarom besta ik ???
Waarom ben ik niet ernstig ziek
Ik heb niemand
Geen enkel vriend
Is dit wat ik verdien ???
Waar is mijn hoop ???
Wauw wat mooi zeg tegen haar dat ze terug Miet komen.
Ja zeg dat ze terug moet komen.
Het is wel best wel sus ja.
De kans is haast nihil dat iemand de volgende dingen doet:
Nagenoeg dezelfde schrijfstijl.
Zelfde hobby's.
Toevallig het buurmeisje van Zelle.
Opzoeken op een anonieme naam. Ik zoek ff voor de grap Zelle op en ik zie alleen maar betaal services.
Berichten van Zelle naar het forum sturen.
Samen op exact hetzelfde forum zitten. 1 op de 100 jongeren in Nederland zitten namelijk op dit forum.
En dan vooral complimentjes over Zelle plaatsen.
Ze plaatste ook dat @Zelle niemand vertrouwd. Maar ons vertrouwd ze gelukkig
Oké
Hoe weet je dat ???
Ik ken geen enkel Luna
Maar ik denk dat ik weet wie het was
Ik heb geen buurmeisje, alleen een buurjongen
Zucht
Zelle
Lieve lieve
Natuurlijk denken wij niet (meer) dat je Luna was! Je bent een super aardige meid, je helpt andere zo goed en we zouden het allemaal heel erg jammer vinden als je weer weg gaat. Natuurlijk is dat je eigen keuze. Je mag altijd weer terug komen als je er toch voor beslist om weer even een pauze te nemen van het forum. :)
xx Eenmeisje004
Hoi
Julian X
Lieve
Kan je tegen
Lieve
Heb je Ellen contact ??
Zo ja
zeg tegen haar dat zij mijn voorbeeld was en ik haar enorm mist
ik wordt weg gepest
De kindertelefoon mogen ons gewoon niet
Love you
Zelle
Zelle het komt goed ! Ze komt wel terug !
Lieve groetjes !! Sanny xxxx <3<3
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.