Vraag

Zapp make-up cup

  • 19 January 2021
  • 2 reacties
  • 119 Bekeken

Reputatie 2
Badge +1

Hoi ,

ik zit te online kijken naar Zapp make-up cup, dat is een wedstrijd wie het beste kan makeuppen.

Daar in zit een jongen , MATS genaamd en die draagt een paar kei toffe roze over de knie laarzen met stiletto hak.

Die zou ik ook graag willen, hoe kan ik er achter komen van welk merk die zijn een waar ze te koop zijn?
Het gaat om deze laarzen,

-De tekst is verwijderd omdat deze in strijd was met forumregel 20. Gebruik van afbeeldingen waarop een persoon (gedeeltelijk) herkenbaar in beeld is, is niet toegestaan-


2 reacties

Hee Andrea,

De foto is inmiddels verwijderd, het was ook lastig te zien om welk merk het precies gaat.

Je kunt sowieso zelf even op internet zoeken naar iets als 'roze laarzen tot over de knie met stiletto hak,’ dan vind je al heel veel soorten en maten en misschien zit diegene daar ook wel tussen. Er zijn heel veel van dat soort roze laarzen, de vraag is of je echt specifiek degene wil als die je zag op de foto.

Wat je zou kunnen doen is Mats een berichtje sturen. Hij is actief op een aantal Social media platforms. Als je even zoekt op Mats make-up, kom je hem vanzelf tegen.

De laarzen kun je gewoon online bestellen, variërend van bol.com tot fashion shops.

Dit zijn denk ik de opties die je hebt, verder kunnen wij jou ook niet helpen.

Succes!

Groetjes,
Simply Me

Heyy

Misschien kun je eens kijken in de aftiteling van de uitzending, dan staat er misschien kleding van “...” en kun je het merk/ de winkel zien vanwaar de kleding komt, ik weet het niet, maar het zou kunnen.

Je kunt hem ook een berichtje sturen op sociale media, wie weet antwoord hij wel.

Reageer