Vraag

zang en dans artiest

  • 8 November 2018
  • 2 reacties
  • 61 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hallo, nogal gestoorde vraag maar: hoe word je een zangeres en danseres? (Solo)

Zit er steeds over te denken en ik word echt gestoord van en kan niks vinden oo internet bla bla...

Maar je bent niet opeens bekend. Wat moet je doen. Behalve meedoen aan de voice ofzo. Ik ben geboren in zuidkorea daar kan je gewoon auditie doen voor een entrainement en zorgen zij dat je bekent word en alles. Maar hoe is dat in nederland en verder op de wereld(want wil artiest die niet alleen in nederland bekend is )


BBye

2 reacties

Kweet het raar om hierop te vragen. Maar weet niet waar ik anders moet vragen. Misschien weten jullie het.
uhh haha idk eigenlijk, wat jij zelf zegt, in zuid korea doe je gewoon auditie voor entertainment en die maken je dan bekend, vgm heb je dat in nederland ook, idols/voice/got talent, als je die wint zorgen zij vgm dat je een album/single mag releasen dus dat is denk ik hetzelfde als in zuidkorea.
verder heb ik weleens gezien dat mensen via social media en YT bekend worden vanwege volgers enz, je zou dus kunnen proberen een bekend lied te coveren en dat op YT te plaatsen, een apart instagram account aanmaken die gelinkt is aan je YT waar je kleine preview geeft enz en dan kunnen mensen je makkelijker vinden.


hoop dat je hier iets aan heb

Reageer