Skip to main content

Hoi hoi! Tijdje terug had ik dit topic gemaakt:

Maar datzelfde probleem heb ik nog steeds:

Ik weet wel al welk nummer bij mijn stem past.

Aangezien ik een lage stem heb denk ik dat Grow van Jeangu Mancrooy goed bij mijn stem past en anders wil ik wel Bad Guy van Billie Ellish proberen of Mercy van Shawn Mendes.

Hebben jullie tips voor welk nummer er bij mijn lage stem past?

Ik kan niet zo goed hoog, het liefst laag anders kan ik dat proberen.

Liefs,

AjaxFan2021

Hoi AjaxFan2021,

wat leuk dat je wilt meedoen aan The Voice! Ik heb de nummers die je wel wat lijken meteen even geluisterd. Persoonlijk vind ik Mercy van Shawn Mendes het mooist.  Dan Grow van Jeangu Mancrooy en dan Bad Guy van Billie Ellish. Ik kan niet zo goed tegen haar liedjes. 

Maar ik denk eigenlijk dat voor jouw stem Grow het best is. Dat is een beetje kalm en van zichzelf al best laag. In de andere twee komen ook wat hogere stukjes voor. Het is wel zo dat als je ook hoog gaat en je je een beetje uitslooft je meer kans hebt dat er voor je gedraaid wordt. 

Nou, veel succes alvast!

Groetjes,

Paardebloem.

hi ik zou ook voor Grow gaan als ik jou was. Want als  je nou ook hoog zingt ben je waarschijnlijk wel interessanter  voor de coaches maar als jij van jezelf weet dat je dat niet zo goed kan weet ik niet of dat wel verstandig is. En ze  vinden lage stemmen vaak ook wel heel mooi kijk maar naar dani van dit jaar, ik weet trouwens niet wil je met kids mee doen of met de volwassen voice?

En ik zou je zelf gewoon opgeven het zou namelijk wel echt je leven kunnen veranderen en volgens mij vinden best veel kandidaten het wel spannend, \

groetjes en succes sillie78<3

Reageer