Vraag

Wil graag meedoen aan The Voice maar ik durf niet!

  • 22 May 2020
  • 9 reacties
  • 119 Bekeken

Reputatie 4
Badge +5

 

 


9 reacties

Hey daantje2003

 

Je zou graag deelnemen aan The Voice, maar durft niet. Denk je jezelf gewennig te durven maken aan publiek, door bijvoorbeeld voor gezinsleden en vrienden op te treden? Als het grote publiek hetgeen is dat je zenuwen bezorgt, zou dat namelijk kunnen helpen. Je begint dan met optredens voor één goede vriend, dan voor je gezin, dan voor je familie, enzovoort. Uiteindelijk beland je dan op het podium van The Voice :slight_smile:

 

Het auditieproces ken ik niet zo goed, maar ik geloof dat je een filmpje van jezelf moet opsturen? Dan krijg je bericht of je mag langskomen? Zoek maar eens op hoe dat zit, en wat je zoal zal moeten doen voor de auditie. Bedenk bijvoorbeeld al eens welk liedje bij je stem past. 

 

Gr. Kenshin

Reputatie 3
Badge +2

Hey

 

Heb je al vaker op het podium gestaan voor publiek of nog nooit. Als je het al vaker hebt gedaan heb je al een beetje ervaring. Ik snap dat de voice heel wat anders is. 

 

Laat je niet tegen houden en geef je gewoon op

 

Xx mij

Reputatie 4
Badge +5

Ik heb al weleens vaker opgetreden voor publiek, zoals op mijn basisschool.

Bedankt voor de tips, ik ga t proberen!

Reputatie 4
Badge +5

Maar het enige probleem is:
Mijn stem is niet in topvorm!
Heeft iemand tips om mijn stem een beetje in topvorm te krijgen (bijvoorbeeld links met handige tips of gewoon tips)?

Want ik wil echt dolgraag meedoen met The Voice, dus ik overweeg zeker om mij gewoon aan te melden!
Maar moet ik dit niet eerst met mijn ouder(s) overleggen?

Want mijn familie is niet zo muzikaal, dus ik denk dat mijn ouder(s) raar opkijken als ik zeg dat ik mee wil doen aan The Voice!

 

Fijn dat je al vaker voor publiek opgetreden hebt. Dat was alvast goede training :slight_smile:

 

Je stem kan je trainen. Ideaal zou zijn om zanglessen te nemen. Bespreek dit gerust eens met je ouders; wie weet vinden ze het net cool om een muzikaal iemand in de familie te hebben. Als ze van je plannen weten, kunnen ze je alvast steunen. 

 

Gr. Kenshin

Reputatie 4
Badge +5

Bedankt voor alle mooie tips,

Ik ga t een keertje met mijn moeder overleggen.

Misschien heeft zij ook nog wel wat tips.

Ik kijk nu al uit naar seizoen 11 en ben druk bezig welk liedje ik voor mijn auditie wil gaan gebruiken.

Sowieso: Talking to the Moon van Bruno Mars of anders When i was your man van Bruno Mars

Heeft iemand anders nog liedjes voor mijn auditie?
Laat ze maar weten!
Liefs,

Daniël

Goed dat je dit met je moeder gaat overleggen :slight_smile:

 

Qua liedje denk ik dat je vooral naar je stem hoort te kijken. Welk liedje bij je stem past, welk liedje de kwaliteiten van je stem het best naar voren brengt, etc. 

 

Gr. Kenshin

Reputatie 4
Badge +5

@Kenshin  bedankt voor je mooie tips!

Ik heb niet bepaald een top stem maar dat maakt verder niet uit.

Meestal als ik een lekker nummer hoor op Spotify of de radio dan zing ik lekker mee.

En zo bouw ik mijn stemkwaliteit beetje bij beetje op!
Ik weet stiekem al welke coach ik ga kiezen als ik word geselecteerd voor de Blind Auditions: Ali B!

Of anders Waylon, hij is ook wel tof!

Ik heb trouwens gehoord dat Lil´Kleine en Anouk geen juryleden meer worden in The Voice of Holland en The Voice Kids

Ik kijk er erg naar uit!

Liefs,

Daniël

 

Goed dat je oefent. En cool, je weet zelfs al welke coach je zou kiezen. Ik hoop nog van je te horen in de muziekwereld, al zou ik waarschijnlijk niet doorhebben dat jij het bent :slight_smile:

 

Gr. Kenshin

Reageer