Vraag

wie wil soms ook wel weer klein zijn


  • Anonymous
  • 0 reacties

Soms wil ik wel weer eens een jaar of 7 zijn gewoon weer zo klein schattig ontdekkend meisje de hele wereld is dan nog zo groot. Kijk ik heb ook veel lichtelijke trauma's opgelopen zoals veel vuurwerk angst en me bijna ongeluk met een vrachtwagen. Maar ik heb ook leuke dingen mee gemaakt die ik best soms wel eens over wil doen. Ik kan me nog wel eens een schoolreisje herrineren dat we onze bikini aan mochten doen omdat het hartstikke warm werd die dag. De herrinnerigen wat je dan hebt zijn dan gewoon geweldig ik kon me nog goed herrineren dat ik echt heel verlegen de bus in stapte met me buikje echt zo naar voren die bus in. het was 2 weken na me bijna ongeluk met die vrachtwagen en echt iedereen wou weten hoe en wat er was gebeurd. Er waren ook een paar van die ouders mee die ook even wouden weten hoe het ging en zijden wat was die vrachtwagen stom. Ook veel snoep gekregen toen destijds van hier Tessa jij mag ook een snoepje omdat je knuffel kapot is. Of de eerste keer dat ik ontdekte dat ik zo gigantisch vreemde navel had was ook echt een ontdekking gewoon. We waren aan het zwemmen bij een beste vriendin en die zij toen waar is je gat in je buik ik zij welk gat ja dit gat en toen wees ze naar haar navel. Ik zij geen idee ik heb dit gat en toen zij ze dat is geen gat ik heb de hele zomer aan me navel gezeten omdat ik dus zo vreemde had. En nu nog steeds ben ik er zo ontzettend blij mee met die navel wat ik heb maar toen was het echt een ontdekking. Ik weet toen ook nog dat ik altijd aan het buiten spelen was in me bikini en dat ik altijd wou dat iedereen me navel zag. Ik liep altijd aan de kant waar auto's stonden om me vriendinnen te beschermen waarom omdat een vriendin een nachtmerrie had gehad dat een auto haar op at gegeten toen ze in haar bikini aan het spelen was. Toen durfde niemand meer in de buurt van auto's te komen als we aan het zwemmen waren en daarna buiten speelde. Maar ja stoere Tessa wel die zij kom maar op met die auto's ik ben niet bang ook als er 1 de straat in reed schreeuwde ik ik bescherm me vriendinnen. Nu zal ik denken echt een auto die ons op eet maar toen waren het avonturen die niemand vergeet


10 reacties

Reputatie 6
Badge +12

Zoiezo 😛 

Heey TessaV,

Het lijkt me echt geweldig om weer klein te zijn. Gewoon voor heel even, een dag als voorbeeld.

Inderdaad zoals jij beschreeft, toen waren de dingen die je deed en meemaakte echt een groot avontuur. Nu je er op terugkijkt denk je er wat anders over, maar die beleving van een kind is echt heel anders.

Ik ben dan ook benieuwd of ik dingen anders zou doen en hoe ik toen tegen dingen aankeek. Als kind ben je ook vrijer en trek je je misschien minder van dingen aan. Dat gevoel van vrijheid trekt me wel aan.

Groetjes,

Simply Me

Reputatie 6
Badge +12

Percies

Hallo TessaV :)

In sommige opzichten is dat wel fijn alleen dan wil ik wel naar recentere gebeurtenissen. Zoals bijvoorbeeld 24 juli 2019, toen het hitterecord van Nederland werd verbroken. Dat was een geweldig moment voor mij in het leven, iedere 10 min refreshen. Ook zou ik wel terug willen naar: 18 januari 2018 met de zeer zware storm, 11 december 2017 met de sneeuw, 4 februari 2012 met de -22.9 graden in NL, en natuurlijk terug naar juli 2018 met de grote hittegolf.

Oftewel zoals je ziet vooral naar dagen met spectaculair weer :wink:

-TheMightySlayer <3

Reputatie 6
Badge +12

Wil jij al die warmte nog eens beleven? :grinning:

Hallo TheShadowOfMortis :)

De hitte op zich is not that fijn. Maar het beleven van de dagen daarvoor. Het beleven van het breken van een hitterecord wat al 74 jaar stond. Het beleven van elke 10 min de actuele temperatuurskaarten refreshen. 

-TheMightySlayer <3

Reputatie 6
Badge +12

Haha ja, dat wel, maar in die hitte was een beetje te heet haha =P

Reputatie 6
Badge +12

trouwens ik ben Oink maar met een andere naam hihi

Reputatie 5
Badge +6

Hallo,

Ik zou niet terug willen naar hoe ik toen was, de slechtste versie van mezelf, ondeugend, luisterde nooit, alles ging slecht, nu kijk ik wel terug op die momenten, maar toch… al zitten er wel mooie momenten tussen, nu gaat alles zo veel beter en wens ik niet dat die jaren ooit terugkomen...

Reputatie 7
Badge +19

Heey,

Ja soms wil ik dat echt wel. Lijkt me echt chill om gewoon weet even klein te zijn, of nouja ik kan beter jong zeggen want ik ben nog steeds klein😂. Gewoon die onbezorgde tijd, geen stress, geen dingen die MOETEN, geen zorgen, etc. En buiten spelen was ook echt chill. Mis het wel hoor hahaha. Dus ja ik deel jouw wens😂

Reageer