Vraag

wie verlangt er nog meer aan de zomer

  • 18 April 2021
  • 7 reacties
  • 81 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Aangezien het nog een eventjes duurt toch even de vraag wie verlangt er nog meer aan de zomer. Zelf verlang ik mega erg naar de zomer we gaan zo beetje 6x naar het strand als het echt warm weer is. Zelf vindt ik ook niks fijner om met blote voeten op het dashboard en in me bikini in een lekkere plakkerige autostoel chill onderuit gezakt te zitten airco aan. Of gewoon een stuk wandelen in me bikini of fietsen en dan bruin bakken echt niks vindt ik fijner dan dat.


7 reacties

Heey,

Opzich verlang ik wel naar de zomer. In de zin van het zwemmen, niks doen, bruin worden. En vooral de kleding. Gewoon smorgens voor de kast staan, shirt aan, broek/rok of jurkje aan, helemaal ideaal niet moeilijk doen.

Maar soms heb je ook van die hele hete, plakkerige dagen en daar heb ik dan weer minder zin in🙈

Groetjes,
Simply Me

 
(onnodige quote verwijderd door de Kindertelefoon)

Dat is dus ook mijn zomer zwemmen niks doen chillen op het grasveldje voor ons huis of in de achtertuin de hond uit laten in me bikini of een stuk fietsen zo en dan hopen om bruin te worden. Me zomer outfit is daar in tegen makkelijker als ik vrij ben en het is warm loop ik zo een hele dag in me bikini het interesseert me niks wat anderen er van vinden. 

Klinkt wel ideaal jouw zomer. 

Zelf ga ik vaak ook nog skeeler- of fietstochten maken. Smorgens heel vroeg je bed uit en dan lekker in de ochtendkoelte voor de warmte bewegen, dat vind ik echt lekker. En daarna lekker een duik nemen in het zwembad. 

Op vakantie loop ik wel wat meer rond in mijn bikini, maar thuis niet echt. Ik woon aan een redelijk drukke straat en vind het niet heel  chill als iedereen je dan ziet in je bikini. 

Groetjes,

Simply Me

 

@Simply Me 

Ik woon dan weer in een redelijk rustig buurtje dus bij ons maakt het weinig uit als je in een bikini rondt loopt

Hallo TessaV :)

Ik verlang ook wel weer naar de zomer. Met prachtige onweerskansen hopelijk, hitterecords, en eindelijk klaar met het saaie en te koude weer van april.

-TheMightySlayer <3

-Onnodige quote verwijderd-

Onweer vindt ik echt het minst leuke van de zomer ben er een beetje bang voor hitte records heb ik liever

Badge +3

Jaaa heb ook zin in de zomer. Vooral de zorgeloze zomer vakantie waar je wakker word en denkt: goh, wat zal ik eens gaan doen?  En zin in het zwemmen ijs eten lange zomeravonden bbqen ...

Reageer