Vraag

welke sporten werden door jou gedaan?

  • 6 December 2020
  • 11 reacties
  • 151 Bekeken

Reputatie 3
Badge +4

Hey,

 

Welke sport(en) hebben jullie zelf een keer gedaan? En welke sport(en) vonden jullie heel leuk om te doen daarvan?


11 reacties

Reputatie 5
Badge +6

Ik heb elke sport wel eens een keer gedaan, van 7-8 was dat mijn doel, dus ik kan niet echt wat proberen.

 

-flopflop13🔴⚪️🔴

Reputatie 7
Badge +19

Ik heb heel lang ballet gedaan. Ik vond het echt heel leuk!

ik doe nu voetbal 

ik heb atletiek gedaan

en heel lang ijshockey 

allemaal wel heel leuk

en ik drum al lang (dat tel ik ook als sport ahhaah)

Reputatie 1
Badge +1

Ik doe voetbal nu maar heb judo gedaan wat niet leuk was vanwege de blaren die ik af en toe kreeg. Daarna heb ik tennis gedaan maar was niks toen bedminton erg lang ook niks en ik heb tussendoor vanaf me 5de altijd gevoetbald. Ik ben 15

Reputatie 5
Badge +3

ik heb 7 jaar lang paardrijden gedaan :horse_racing:

doe nogsteeds tennis en Karate !

Badge

Ik doe ijshockey 

Ik doe aan Cheerleading echt de meest gave sport ever. 

Ik deed aan judo, ik was alleen niet heel goed, dus ja ben daar mee gestopt:). Ik heb vanaf mijn 6e op voetbal gezeten, daar kwam vorig jaar (toen was ik 14, dus ik heb dat zo’n  8 jaar op voetbal gezeten) een eind aan omdat ik mijn voorste kruisband scheurde. Nou ben ik aan het herstellen en hoop ik ooit weer te kunnen voetballen, want ik vond dat erg leuk.

 

Badge

@Anoniemzgb  omdat je niet goed bent in judo betekent het niet dat judo niet goed voor jouw is hetkan best goed van pas komen

Badge

ik heb paardrijden,hockey,scouting en nog wel andere dingen gedaan maar vond dat niet heel leuk. nu doe ik aan dansen en badminton:) en dat vind ik echt zoooooooooo leuk alleen kan het niet doorgaan:( klasieke dans wil ik ook nog wel een keer uitproberen maar weet nog niet echt wanneer. 

ik heb heeeel veel sproten wel een keer gedaan, maar de sporten die ik zegmaar echt doe bij een club zijn voetbal en tennis

Reageer