Persoonlijk zat ik te denken aan tennis, lacrosse of athletiek ofzoiets
Â
En welke sporten doen jullie? Vind ik ook wel interessant om te weten.
Hallootjes
Atletiek kan volgens mij ook gwn op jou leeftijd. Je kan een keer een proefles doen om te kijken of je het leuk vindt. Ik zit zelf op musical en indoorklimmen. Die sporten kan je ook gwn doen met jou leeftijd
Hi Daire,
Â
je bent nog jong genoeg om goed te worden in een heleboel sporten, tenzij je mee wilt doen aan de olympische spelen ofzo, dan kan het wel iets lastiger worden, denk ik……, alhoewel sommige sporten zou best nog wel kunnen.
Waar gaat je voorkeur naar uit? Een teamsport of een individuele sport?
Wil je het, als het een individuele sport is, zonder al te veel kosten kunnen doen of heb je een beetje budget voor spullen die je er voor nodig zou hebben?
Ik bedoel er zijn verschillende watersporten die wel leuk zijn, zoals windsurfen, kitesurfen, waterskiën, wake-boarden of zeilen, maar daar heb je wel wat centjes voor nodig om je spullen te kunnen kopen of huren of een goeie sponsor….
Voor hardlopen/atletiek heb je vaak niet meer nodig als een paar goede schoenen en sportkleding.
Er zijn ook allerlei verdedigingssporten ik weet niet of dat iets voor je is? Zelf houd ik niet zo van meppen of klappen krijgen, daarentegen wel van stoeien met andere jongens, maar ja, dat is voor iedereen verschillend hè.
Lacrosse lijkt me ook wel leuk, maar ik heb het nog nooit in het echt gezien. Doen ze dat bij jou in de buurt?
Zelf doe ik wielrennen en mountainbiken, allebei niet echt in teamverband/club, maar met mijn twin en een paar vrienden, afhankelijk van wie tijd en zin heeft.
Verder tennis en squash ik, doe waterskiën, hardlopen, soms windsurfen, verder zit ik nog op dansen en heb ik op zwemmen gezeten. Van die dingen, dus, oh ja, soms beetje fitness en met gewichten.
Bowlen vind ik ook wel leuk en poolbiljarten, zo'n Amerikaanse dan.
Â
Ik lig ook graag op het strand , af en toe moet ik ook ff uitrusten hè
Â
Groetjes,
M&M's
Bedankt voor de reacties!!!Â
Ik heb niet echt een voorkeur voor teamsport of niet ik wil dan wel in ieder geval tegen iemand spelen al dan niet met. En opzich maken de kosten niet zo heel veel uit. Persoonlijk ben ik niet zo van de watersporten had wel graag beter willen zijn in zwemmen enzo ( heb alleen zwemdiploma A...). Ik ben ook niet zo van het meppen enzo. En ja er is bij mij wel een lacrosse vereniging in de buurt maar vgm is dat echt heel gaar met echt 2 teams ofzo er zijn uberhaupt maar 6 clubs ofzo in NL. Dus dat is wel een beetje kut.
Ik ben btw echt een soort fanboy van M en Ms. Ik hou echt van hoe je op iedereen reageerd en ook je eigen verhalen. Sorry wou ik gewoon even zeggen....
Hi Daire15,
Ik ben btw echt een soort fanboy van M en Ms..
oh cool, irl ben ik niet zo grappig hoorÂ
Â
lacrosse …. is ... echt heel gaar met echt 2 teams ofzo er zijn uberhaupt maar 6 clubs ofzo in NL. Dus dat is wel een beetje kut.
oke en kut is niet echt fijn
echt wel weinig teams
Â
Misschien is ‘jai alai’ iets voor je dan. Ik zou niet weten of ze dat in Nederland doen, maar het lijkt me wel grappig en ook wel moeilijk in het begin. Tis wel een balsport en die vind ik meestal wel leukÂ
Kijk de video ff, misschien (her)ken je 't
Â
Groetjes,
M&M's
Ziet er idd wel leuk uit maar wordt niet gespeeld in NL....
M en Ms wil je trouwens mijn nieuwe vragenlijst invullen?
Â
Als ik jouw was zou ik voor zwemdiploma B, C en daarna eventueel zwemvaardigheid 1 2 3. Je hebt er iets aan, zou je eens verdrinken kun je je jezelf redden en het is heel leuk (vind ik). Bij alle 5 moet je met kleding zwemmen. Als je dit gewend bent is het heel leuk. Bij B en C leer je de basis (nog). Als je C heb zou je jezelf kunnen redden, maar als je zwemvaardigheid 1 2 3 gaat doen dan leer je jezelf redden en andere mensen. Je leert in dat diploma meer slagen denk aan vlinderslag. En bij dit diploma wordt het pas echt leuk (vind ik). Bijvoorbeeld je moet met een plastic zak drijven. Ik weet zelf niet of je meteen kan beginnen met zwemvaardigheid 1 2 3, dan moet je even contact opnemen met je zwemclub. Ik zou het wel gaan doen als je een doorzetter bent! Zou je daarover twijfelen kun je altijd proeflessen kunnen nemen. Je kunt altijd op internet een sportkeuzetest doen, heb ik zelf ook gedaan. Bij mij kwam natuurlijk uit: zwemmen.