Vraag

Welke schoenen dragen jullie?

  • 26 October 2021
  • 9 reacties
  • 209 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

hoii, ik ben een jongen van 16 en ik vraag me af welke schoenen jullie normaalgesproken dragen. welk merk enzo.

groetjess


9 reacties

Hoi tochwelanoniem,

Het vaakst draag ik slippers, zelf in de winter als het even kan😂, als ik schoenen draag is het als ik ga gymmen of sporten. Of als mijn ouders zeggen dat het echt moet.

Op dit moment draag ik schoenen van fila, maat 37-38, blauwe, meer voor buitengym.

Waarom die vraag eigenlijk?

Groetjes,

Who.am.I.

Kleding en schoenen blijf ik lastig vinden. Ik probeer wel origineel te zijn, maar wil soms (onbewust) ook wel een beetje met de trend mee. Vaak zoek ik wel naar aanbiedingen, ook al betaald mijn moeder mijn kleding (nog) - ik koop überhaupt niet zo ontzettend vaak nieuwe dingen.

Qua schoenen ben ik op dit moment op zoek naar een specifieke schoen. Het model is op zich redelijk verkrijgbaar, maar ik zoek ze eigenlijk met een korting. Het model zelf kan ik niet vertellen ivm forumregel 8a (die houdt in dat je geen merknamen e.d. mag noemen om reclame te voorkomen). Als deze topic een uitzondering is zal ik er later nog wel op terugkomen. :)

Reputatie 1
Badge

Nike air force of converse

Reputatie 1
Badge

Ik draag Joan of arctic laarzen van het merk Sorel.

draag in het najaar/ winter liever laarzen dan schoenen

Hi, ik ben ook een gast van 16 jaar.

Ik heb een paar nike air force 1 met blauwe accenten.
Ik heb 2 paar puma RS-z, 1 in wat kleurtjes de andere heb ik al een tijdje in vel oranje met zwart.
Ik heb nog een paar nike air, gewoon simpel groen.
Ik heb een paar (maar deze zijn echt kapot) nike, soort sport schoenen.
En ik wil misschien nog exclusive Nike dunklow’s halen.

Ik weet niet of gym schoenen ook relevant is, maar heb daar een paar nike indoor voetbal schoenen.

En voetbal, maar zit er niet op, heb ik 2 paar adidas. 

Maar als je opzoek bent naar schoenen die echt lekker zitten met een klein budget, bekijk de puma RS-z.

Heb je iets groter budget, en wil je meer iets hip’s moet  je gaan voor de Nike air force 1 met een bepaalde kleur wat jij tof vindt.

Heb je geld te veel, en kan je algauw 200 euro besteden aan een paar schoenen, bekijk dan Nike Jordan 1 of Nike dunklow, deze zijn helemaal in, doe dit op stockx of  de officiele website van Nike, maar dan moet je wel bij de drops zijn om 9 uur in de ochtend.

converse :)

Reputatie 7
Badge +14

Hey @tochwelanoniem,

Ik draag het vaakst Nike air schoenen. 
 

xx Eenmeisje004 

Ik draag meestal puma's of m'n voetbalschoenen van Nike 

In Nederland droeg ik Nikes pumps en ballerina's nu op Bonaire echt alleen maar slippers ik heb hier 1 keer geprobeerd te wandelen op pumps dat was erg succesvol niet dus.

Reageer