welke kleding dragen jullie? jongens

  • 4 August 2022
  • 1 reactie
  • 77 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hoi, 

mijn vraag is wat dragen jullie voor (merk)kleding? Het hoeft niet allemaal specifiek van een duur merk te zijn.  
 

Begin.

1 Hoe oud ben je?

2 Kies jezelf je kleding uit? 
3 Krijg je kleedgeld? 
 


Van top tot teen. 

1 Welke schoenen en welk merk?

2 welke sokken en welk merk?

3 welke broeken en welk merk?

4 welke onderbroeken en welk merk? 
5 welke T-shirts en welk merk?

6 Welke truien en vesten en welk merk? 
7 Welke jas en welk merk?

8 Welke accessoires? 
 

Het slot. 
9 Vindt je dat je dure kleding hebt?

10  Waarom kies je specifiek voor een bepaald merk?  
11 Ben je meer merkkleding gaan dragen toen je op de middelbare school zat? En waarom? 

 


 


1 reactie

Hoi, 

mijn vraag is wat dragen jullie voor (merk)kleding? Het hoeft niet allemaal specifiek van een duur merk te zijn.  

ik vul hem zelf ook even in! 

Begin.

1 Hoe oud ben je? 15

2 Kies jezelf je kleding uit? Ja
3 Krijg je kleedgeld? Ja
 


Van top tot teen. 

1 Welke schoenen en welk merk? Nike air max 90

2 welke sokken en welk merk? Puma en Nike enkel sokken, Puma en Nike quarter/ half hooge sokken

3 welke broeken en welk merk? Björn Borg en nike korte broeken en nog 2 van een onbekend merk. 3 spijkerbroeken van jeans centre

4 welke onderbroeken en welk merk? Boxershorts van Björn Borg en boxer briefs van Calvin Klein 
5 welke T-shirts en welk merk? Sport shirts van puma en nike. Normale shirts van Tommy Hilfiger, Puma, Nike en Levi’s 

6 Welke truien en vesten en welk merk?  1 vest van Nike, 1 trui van nike en 1 trui van Puma 
7 Welke jas en welk merk? Zomer jas van onbekend merk

8 Welke accessoires? Geen 
 

Het slot. 
9 Vindt je dat je dure kleding hebt? De merken zijn duur maar ik zoek altijd op websites waar korting is 

10  Waarom kies je specifiek voor een bepaald merk?  Omdat ik dat gewoon een leuk merk vindt met goede producten
11 Ben je meer merkkleding gaan dragen toen je op de middelbare school zat? En waarom? Ja, in de 1ste was ik de enigste die wat merkkleding droeg maar nu in de 3de draagt bijna iedereen het. Ik laat me niet beïnvloeden door wat andere mensen  dragen 

 


 

 

Reageer