Vraag

Welke kleding dragen jullie?

  • 23 May 2020
  • 6 reacties
  • 255 Bekeken

Reputatie 3
Badge +4

Ik draag naar school, vrienden , familie en buiten altijd onesies.

En als ik thuis ben draag ik altijd pyjama’s.

 

Mijn favoriete onesie van afgelopen winter,

 

Mijn favorite pyjama die ik draag,

 

 

( plaatjes heb ik even van internet gedownload is ter illustratie, ben ik zelf niet )

 

maar wat dragen jullie zoal?


6 reacties

Hoi @sproetje 

 Ok draag meestal een tshird een lange broek als ik naar school ga. Licht ook aan temperatuur en het weer. 

Thuis doe ik of hetzelfde aanhouden of ik doe even weer andere kleding aan.

Groetjes gebruiker c 

Hoi

 

Wat zien die onesie en pyjama er knus uit :blush:

 

Zelf draag ik meestal een lange broek met shirt, een jurkje of jumpsuit. Dat draag ik zowel thuis, op school als voor werk. Ik heb niet echt pyjama’s; wat ik ‘s nachts draag is meestal een tanktop met een los broekje. 

 

Gr. Kenshin

Reputatie 3
Badge +4

Hoi

 

Wat zien die onesie en pyjama er knus uit :blush:

 

Zelf draag ik meestal een lange broek met shirt, een jurkje of jumpsuit. Dat draag ik zowel thuis, op school als voor werk. Ik heb niet echt pyjama’s; wat ik ‘s nachts draag is meestal een tanktop met een los broekje. 

 

Gr. Kenshin

IK hou van dit soort lekker warme en knusse stoffen en kleding, het geeft mij enorm veel rust, heb wel eens andere kleding van andere stoffen geprobeerd maar dit gaf mij heel veel stress, daarom hou ik het liefst bij onesies en pyjamas van dit sort zachte stoffen, het geeft mij rust ontspanning en op school ( ik kan niet goed leren zit op een vso school ) presteer ik ook stukken beter als ik onesie’s draag om dat ik me stukken ontspannende en relexter voel.

En voor mijn gevoel wil ik heel graag een klein kind blijven zo dat ik lekker dit soort kleding kan blijven dragen om dat het zoo relaxt en ontspannend is.

En wat tof is met deze pyjama’s is dat als er iets leuks op tv is ik altijd een lekker zachte slaapzak van boven haal en op de bank in een slaapzak ga liggen tv kijken dat is echt ultiem relaxen en ontspannen.

Hoi

 

Wat zien die onesie en pyjama er knus uit :blush:

 

Zelf draag ik meestal een lange broek met shirt, een jurkje of jumpsuit. Dat draag ik zowel thuis, op school als voor werk. Ik heb niet echt pyjama’s; wat ik ‘s nachts draag is meestal een tanktop met een los broekje. 

 

Gr. Kenshin

IK hou van dit soort lekker warme en knusse stoffen en kleding, het geeft mij enorm veel rust, heb wel eens andere kleding van andere stoffen geprobeerd maar dit gaf mij heel veel stress, daarom hou ik het liefst bij onesies en pyjamas van dit sort zachte stoffen, het geeft mij rust ontspanning en op school ( ik kan niet goed leren zit op een vso school ) presteer ik ook stukken beter als ik onesie’s draag om dat ik me stukken ontspannende en relexter voel.

En voor mijn gevoel wil ik heel graag een klein kind blijven zo dat ik lekker dit soort kleding kan blijven dragen om dat het zoo relaxt en ontspannend is.

En wat tof is met deze pyjama’s is dat als er iets leuks op tv is ik altijd een lekker zachte slaapzak van boven haal en op de bank in een slaapzak ga liggen tv kijken dat is echt ultiem relaxen en ontspannen.

Snap ik het is wel lekker knus en ook lekker warm. En als jij dat fijn vind en je daar door beter voelt is dat mooi

Reputatie 3
Badge +3

Ik draag ‘s nachts altijd een veel te groot shirt en een pyjamashort, en overdag meestal zo’n “klein shirt grote broek” tanktop of croptop en grote broek of “groot shirt kleine broek” oversized shirt en skinny jeans. En heeeel soms een jurk. 

groetjes,
:fox:  kitsune-san :fox:

Heyy

Ik droeg voor school altijd een jeans (lang of kort ligt aan het weer) en een shirt en hoody. Thuis draag ik meestal een jogging en een hoody.

Groetjs

Kaas123

Reageer