Vraag

Welke boeken zal ik lezen?

  • 4 January 2023
  • 1 reactie
  • 22 Bekeken

Reputatie 3
Badge

Heeyy :)

Ik heb echt nieuwe boeken nodig voor op mijn lijstje! (Niet per se voor school) Dus als je nog boek recommendations hebt, kom maar door. Maakt niet zoveel uit welk genre, btw k lees vaak Young Adult, Fantasy, Fictie en ook wel een beetje Psychologie (wel op niveau van young adult boeken enzo dan) etc.  maar het mogen zeker ook boeken zijn van andere genres. Het maakt ook niet uit of het engels of nederlands/nederlandse vertaling is!  
 

———-

niemand gaat wss op deze specefieke vraag kunnen antw, en dat s niet zo erg. Ik zoek echt al best lang een boek over thema’s zoals: eenzaamheid, er niet bij horen, angst/depressie, perfectionsime (allemaal in 1 boek wel), en geschikt voor een 14-jarige.  Maar ik kan nergens HET boek vinden. Want t gaat allemaal uiteindelijk weer over romantiek enzo. En dat wil ik deze keer even niet.
Dus als iemand toevallig een boek (engels of NL) kent die dat een beetje in zich heeft, reageer hem pls :). 
 ———

voor iedereen die iets achterlaat, of het nou om het eerste ding of het tweede gaat, dankje <3.

-s

 


1 reactie

Reputatie 7
Badge +19

leuke vraag! hier een paar leuke boeken.

  • A Good Girl's Guide to Murder
  • Op het einde gaan ze allebei dood
  • It starts with us
  • Good girl bad blood
  • Heartstopper
  • Twisted games
  • Als je het licht niet kunt zien

Je kan btw ook op TikTok (booktok) kijken voor inspiratie voor leuke boeken.

Op je tweede vraag heb ik eigenlijk niet echt antwoord, daar heb ik zelf ook nog niet echt iets over gelezen. Ik ken alleen het boek van “13 reasons why’ en "spijt”

 

Joeeeee

 

Reageer