Welk liedje vinden jullie het leukst op dit moment?

  • 2 January 2023
  • 51 reacties
  • 590 Bekeken


Toon eerste bericht

51 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Ok, dit liedje boet je luisteren * moet 

 

BLUE i am good!!!!!

echt een aan rader 

 

trouwens ook nog 

 

salt.- queens and kings - as it was.- ennn.  ,, unstoible , ohja en uhkholy.   *unholy 

 

groetjes 

Mij_Niet_Gezien 

Reputatie 7
Badge +4

Hoi mijn lievelings liedje is wannabe van de spicegirls groetjes Tinker.fan 

Reputatie 7
Badge +17

Ik ben de laatste tijd nogal into ska (https://nl.wikipedia.org/wiki/Ska_(muziek))

 

 

Badge

reflections - the neighbourhood

zowat het hele album AM van arctic monkeys

electric feel - mgmt

Lief dat je belangstelling toont, maar dit is inderdaad off-topic. Als @MickeyMouse antwoord wil geven dan is dat beter om het in zijn eigen topic te doen, zodat dit topic bij muziek blijft.

Ik wil toch wel graag delen dat ik(als TS zijnde) het geen enkel probleem vind als dat in dit topic word besproken.

Maar als jullie dat liever niet hebben, geen probleem uiteraard.

Hey,

Ik (iemand die volgens vele onder een steen leeft) heb me effe verdiept in de muziek, wat betere liedjes dan kuikentje piep… Ik kwam hierop uit.

  1. People (Remix) Libianca & Cian Ducrot 
  2. Tattoo Loreen
  3. Miracle Calvin Harris & Ellie Goulding

Heel eerlijk, ik vind dit echt rare en domme muziek, is dit echt in, of is google een leugenaar?

 

 

Reputatie 7

hey,

lol ik luister graag duitse muziek, gewoon omdat ik dat leuk vind en ik er duits van leer

joeeee

Badge

Wait and bleed slipknot 

laid to rest lamb of god 

break stuff limp bisket 

dominate morbid angel 

 

Reputatie 4
Badge +2

Thnx @Fashion Diva .Beide kende ik nog niet😉

Graag gedaan! 😙 Ik ben een Mixer (Little Mix fan) dus ik probeer zo veel mogelijk van hun liedjes aan iedereen te laten horen

Reputatie 7
Badge +14

Hoi @Ann0 ,

 

@MickeyMouse hij klinkt wel redelijk maar ik vind andere muziek toch mooier. 

 

hahahaha cool, ik vind 'm eigenlijk juist goed door hoe slecht ie is of nou ja, slecht....de tekst is op zich wel mooi en je kan je er lekker bij uitleven door echt keihard mee te zingen, vooral met die uithalen en ik vind de melodie echt wel nice. Je moet 'm gwn vaker horen 😂

 

Ik luister eigenlijk naar alle soorten muziek van queen, bon jovi, meatlove, abba Billie Joe etc. Tot avicii, Timberlake, Paul elstak, pitbull etc. 

 

nice, ik luister ook van alles door elkaar, oud en nieuw

 

M'n favorite liedje veranderd elke zoveel weken zo had ik country roads een keer. Maar het veranderd elke keer random en soms word een oude favoriete weer m'n favoriete.

dat herken ik wel

 

Ik denk dat de verandering van favoriete komt doordat ik het liedje helemaal plat draai elke dag tot ik hem gek word en een ander liedje ga luisteren😂. 

ik draai liedjes soms ook echt 50 x achter elkaar hahaha, net als deze Chinese. Ik kwam 'm toevallig tegen, omdat ik naar jongens die acrobatiek doen aan het kijken was op yt

 

Oja dat liedje dat nu heel erg in is is ook vin dik ook heel erg goed, bijna iedereen kent hem wel. 

ENGELBEWAARDER

 

oh ja deze

https://www.youtube.com/watch?v=wW8jga2D_ok

van Marco Schuitmaker

 

is wel ok, maar een beetje te tralala voor mij, maar ken je de versie van Emma Heesters, die vind ik iets leuker

https://www.youtube.com/watch?v=nYqE4harM0w

 

 

Veel plezier met het luisteren naar muziek

Groetjes, 

@Ann0

jij ook en thnx voor je reactie

 

Gr. MickeyMouse

@MickeyMouse 

 

Reputatie 7
Badge +17

@MickeyMouseWel een leuk nummer. En  je kunt meteen je Chinees oefenen. 😉

Van Engelbewaarder krijg ik uitslag op vreemde plekken. Niet echt mijn ding dus. 😂

Het favoriete liedje van m’n vriendje en mij is nu Have A Little Faith In Me van John Hiatt

 

Ik luister eigenlijk naar alle soorten muziek van queen, bon jovi, meatlove, abba Billie Joe etc. Tot avicii, Timberlake, Paul elstak, pitbull etc.

@Ann0  Same. Mijn echt favoriete genre blijft metal maar verder luister ik ook naar van alles en nog wat. Ik luister bijv. ook best veel naar K-pop, toch heel iets anders😅

 

Reputatie 7
Badge +14

Hoi @Jesse_6567,

 

het liedje dat mij de laatste dagen ‘achtervolgt’ is:

Calum Scott - If You Ever Change Your Mind

https://www.youtube.com/watch?v=-nof7dz5a-I

 

Het was de breakup song die Lev me stuurde…..

 

Meaning of If You Ever Change Your Mind by Calum Scott

The song "If You Ever Change Your Mind" by Calum Scott is about a complicated relationship that ended due to the protagonist's decision to pull away from it. The lyrics describe an intimate experience between the two partners, where they were lying together in a hotel room without words to say. The protagonist wished they had stayed there, but they are struggling after realizing that their partner is too scared of their mutual feelings. The pain is too strong for the protagonist to handle, and they worry that they might lose their partner if they wait too long.

The chorus suggests that, despite the protagonist's hurt, they might still take back their partner if they change their mind. However, it isn't certain whether they want to give their relationship another chance after the hurt that they experienced. Nevertheless, the protagonist admits that they miss their partner, and they often find themselves thinking about them and their intimate moments together.

In the end, the song is about the internal struggle of the protagonist, who is trying to make peace with the ending of their relationship while still wishing for their partner to come back. The protagonist recognizes that if their partner comes back, they might relapse into their old ways. However, they cannot help but hope that they'll come back and take a chance on the love they once shared.

https://www.songtell.com/en/calum-scott/if-you-ever-change-your-mind

 

en ff door Google Translate krijg je dan:

De betekenis van dit liedje:

Het nummer "If You Ever Change Your Mind" van Calum Scott gaat over een gecompliceerde relatie die eindigde doordat de hoofdrolspeler besloot zich ervan terug te trekken. De teksten beschrijven een intieme ervaring tussen de twee partners, waar ze samen in een hotelkamer lagen zonder woorden te zeggen. De hoofdrolspeler wenste dat ze daar waren gebleven, maar ze hebben het moeilijk nadat ze zich realiseren dat hun partner te bang is voor hun wederzijdse gevoelens. De pijn is te sterk voor de hoofdrolspeler en ze maken zich zorgen dat ze hun partner kunnen verliezen als ze te lang wachten.Het refrein suggereert dat ze, ondanks de pijn van de hoofdrolspeler, hun partner nog steeds kunnen terugnemen als ze van gedachten veranderen. Het is echter niet zeker of ze hun relatie nog een kans willen geven na de pijn die ze hebben ervaren. Desalniettemin geeft de hoofdrolspeler toe dat ze hun partner missen, en dat ze vaak aan hen en hun intieme momenten samen denken.Uiteindelijk gaat het nummer over de interne strijd van de hoofdrolspeler, die vrede probeert te sluiten met het beëindigen van hun relatie terwijl ze nog steeds wensen dat hun partner terugkomt. De hoofdrolspeler erkent dat als hun partner terugkomt, ze terug kunnen vallen in hun oude gewoonten. Ze kunnen echter niet anders dan hopen dat ze terugkomen en een gokje wagen op de liefde die ze ooit deelden.

 

Gr. MickeyMouse

@MickeyMouse 

 

 

Reputatie 7
Badge +14

Hoi @tim16,

 

@MickeyMouseWel een leuk nummer. En  je kunt meteen je Chinees oefenen. 😉

ja, het nummer raakte me eigenlijk al vrij snel en toen ging ik het opzoeken, maar ja, ik ben niet zo goed in Chinees en Chinese tekens, dus toen had ik 'm geshazamd en beetje bij beetje kwam ik erachter dat het Gala is, de artiest dus, en door het gesprekje met die ‘handstandjongen’ uit die clip  over zijn muziekkeuze, zoiets van ‘je moet kansen pakken als je kunt en nog jong bent’ (vrij vertaald en heel kort door de bocht)  werd ik nog nieuwsgieriger...al snel betrapte ik mezelf erop dat ik vooral met die uithalen mee ging zingen en thuis is het ondertussen een gimmick aan het worden…..

Iedereen zit met zijn/haar vingers in hun oren, maar ondertussen vinden ze het allemaal prachtig, ook alles erom heen, dat ze me op het vliegtuig gaan zetten….nou zoiets gaan ze echt nooit doen, iig niet omdat ze me beu zijn ofzo...dat alles vind ik grappig en thuis liggen we er allemaal af en toe dubbel om hoe hard en vals ik zing (en soms doen ze zelf ook net zo hard en vals mee) , maar de originele artiest zit er volgens mij ook best vaak wel net niet helemaal op….

Dus muziek maakt veel dingen los, geeft emoties, soms maakt het je kwetsbaar, maar vaak ook geeft het plezier en vooral dat wilde ik delen met dit nummer.

 Voor als je echt een versie wilt horen die nog meer schreeuwerig en daardoor niet per se nog slechter is, maar eerder nog doorleefder dan moet je de live versie met publiek eens luisteren:

https://www.youtube.com/watch?v=ABRQIJVL5qk

Ik zou best graag bij dat concert op dat plein hebben willen staan, lijkt me echt vet en ja, dan is het wel handig als ik een beetje Chinees spreek, dus ik ben aan het oefenen...

 

Van Engelbewaarder krijg ik uitslag op vreemde plekken. Niet echt mijn ding dus. 😂

😉

 

Het favoriete liedje van m’n vriendje en mij is nu Have A Little Faith In Me van John Hiatt

 

oh mooi nummer en faith hebben in elkaar is wel echt mooi en ik krijg er spontaan een traantje van….ik moet gelijk aan Lev denken…. nou ja, goeie smaak hebben jullie, maar dat wist ik al omdat jij Niek (niet zijn echte naam) en Niek jou heeft gevonden en jullie John Hiatt (wel zijn echte naam, denk ik) met dat nummer als favo hebben

 

Gr. MickeyMouse

@MickeyMouse 

 

Wow, toch veel reactie's hier!

Ik vind deze zelf wel leuk:

 

https://www.youtube.com/watch?v=6Ejga4kJUts

Thnx @Fashion Diva .Beide kende ik nog niet😉

Badge

eyes dont lie 

 

Reputatie 7

zo ongeveer alles van helene fischer

Reputatie 7
Badge +7

Ik vind uitzinnig van Froukje echt geweldig! Maar eigenlijk alle liedjes van Froukje vind ik heel leukk :D

Badge

Mijn lievelings nummer is call my maybe van katty parry.

 

Reputatie 1
Badge

99 Problems - Jay-Z

Reputatie 7
Badge +12

Ik ben tegenwoordig into party mixes. Het maakt me erg vrolijk en het geeft een goede vibe. Zoek maar eens op, er zijn zoveel leuke liedjes te vinden.

-OnlyMe

Brazil van Declan mc Kenna

Reputatie 7
Badge +8

Ik heb meerdere liedjes die ik op dit moment erg leuk vind. 

Ik zit nu vooral te luiteren naar het nieuwe album van melanie martinez. Vooral naar de nummers spiderweb en evil 

 

Badge

Hooikoorts-Samir

Reputatie 7
Badge +14

Hoi @Jesse_6567,

 

ik ben sinds gisteren gek op het liedje dat die jongen die handstand doet (ook wel cool wat ie kan) in die clip gebruikt

https://www.youtube.com/watch?v=Lgg01qEJLD0

Innovative handstand acrobatics show extreme difficulty and beauty | Amazing Chinese

 

en ik gebruik sinds vandaag een lyrics video, dus ik kan 't al aardig goed meezingen:

https://www.youtube.com/watch?v=nkP6iIYFgWk

Chase dream with young heart

 

en ik begin te merken dat ze het liedje thuis al een beetje beu aan het worden zijn….daar snap ik echt niks van.

Ik mag 'm niet meer over mijn boxje afspelen, dus ik heb nu oortjes in en zing dan lekker mee.

Volgens mij gaat dat best goed voor iemand die niet echt goed kan zingen.

Maar, in die originele versie klinkt het ook niet allemaal spatzuiver volgens mij, dus ze moeten niet zeuren thuis

https://www.youtube.com/watch?v=iW__fEGZ5vM

GALA樂隊-追夢赤子心, zo heet het 😂

 

Ik heb het wel naar mijn zin en ik zing best hard zeggen ze, maar boeie……..ik word nu gefilmd door één van m'n broers…....ik ben benieuwd….jammer dat de Voice Kids er niet meer is ……..ik zou zomaar de verrassing van het seizoen kunnen zijn, denk ik 😉

oh, ik moet ff dat filmpje kijken…….oeps….hmmm…..nou, ik vind het niet slecht, maar mijn broers en pépé en mémé  (zo noem ik mijn 'pleegouders)  zijn geld aan het inzamelen om me op het eerstvolgende vliegtuig naar Zuid-Frankrijk te zetten…...hahaha, alles volgeboekt de eerste dagen dus dat gaat ze niet lukken….dan moet ik toch mee in de auto over een paar dagen….12 uur in de auto en ik heb een nieuwe hobby…..dat kan nog leuk worden...ik hoor net dat ik dan alleen maar mag playbacken 😡

Nou ja kunnen ze nog mooi thuis een paar daagjes van mijn zangkunsten genieten en misschien ken ik het liedje tegen die tijd wel helemaal uit mijn hoofd……

Nou ja, hopelijk kunnen jullie ook genieten van deze muziek. Je kunt lekker mee blèren en die uithalen zijn echt vet om te doen, das altijd wel lekker….ook al begin ik een beetje schor te worden…...zal wel aan mijn (gebrek aan)  techniek liggen 😏

 

Have fun

 

Gr. MickeyMouse

@MickeyMouse 

 

Reageer