Skip to main content

Website maken

  • 21 May 2024
  • 5 reacties
  • 93 Bekeken

HEY! 

 

Ik heb echt superleuk nieuws. Ik ben een website aan het maken!!!

 

Het gaat een beetje over taboes en dingen waar je niet makkelijk over kunt praten. Zoals seks en verslavingen. Er is een zoekpagina, een forum en je kan ook naar mij mailen (niet met mn eigen acc)!! Ik ga de naam hier niet noemen, want daar zit mijn eigen naam in. Moet ik nog veranderen! 

 

Er is wel een mailadres van de website, waar je vragen kan stellen die dan beantwoord worden!! Maar ik weet niet of ik dat hierop kan zetten. Mag je iets zeggen over je website op een website??? 

 

Xxx CuteFlower!! ❤ 💞

 

(PS): Als de naam veranderd is en ik mag hem hier delen, deel ik de website!!

 

BYE

5 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Leuk! Je mag het alleen niet delen. Ook als je de naam hebt veranderd geld het waarschijnlijk als "contactgegevens" aangezien je je eigen contactgegevens erop (kan) zetten. En je mag ook niet adverteren volgensmij. Moet je maar ff kijken in de forum regels 

Groetjes mij @anoniemxv

Reputatie 4
Badge +3

Hey @CuteFlower 

Ik vind dat een heel leuk idee en zou graag op je site kijken maar geen idee hoe ik die kan vinden als je niks mag delen hier 

Reputatie 5
Badge +1

Hoi @CuteFlower , 

 

Wat leuk dat je een website aan het maken bent over onderwerpen waar een taboe overheen hangt. Dat klinkt super nuttig!

Zoals @Anoniemxv  echter al zei mag de website hier helaas niet gedeeld worden in verband met forumregel 3: Plaats geen persoonsgegevens en forumregel 8: Reclame maken is niet toegestaan. Zoals je al zegt is er op jouw website een forum waar je met elkaar kan praten. Daar hebben wij geen toezicht op en kunnen wij ook niet controleren of er met persoonsgegevens uitgewisseld worden. Vandaar dat we je de website hier niet mag delen. 

Ik hoop dat ik het zo goed genoeg heb uitgelegd en dat je het begrijpt. Succes nog met het maken van je website! 

 

Groetjes Kim, De Kindertelefoon

 

Reputatie 4
Badge +2

Hey Kim! Bedankt voor je reactie! Ik zal het niet doen, ook al is het wel jammer! 

Reputatie 4
Badge +3

Wat jammer dat je dat niet mag delen maar dat snap ik wel. 

De tekst is aangepast door De Kindertelefoon i.v.m. forumregel 3 en 8

Reageer