Vraag

wat zou jij doen?

  • 14 July 2022
  • 3 reacties
  • 179 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hoi,

Ik liep net met een vriendin (12 jaar) door het bos (ik ben 13) en we waren wat random smalle paadjes ingegaan (uiteindelijk ook beetje verdwaald, maar hé, Google maps:) maar iig, we liepen ergens, geen idee waar en toen hoorde we opeens iemand gillen en en om hulp roepen. We konden diegene niet goed zien, maar het leek maar 1 iemand te zijn. Niet op een pad maar echt in de bosjes. Mijn vriendin vroeg van; zullen we er heen gaan? Maar zij was, net als ik ook gewoon bang. Dus ik zeg zo van: we kunnen er heen gaan, maar we kunnen ook gewoon keihard wegrennen. En toen renden we weg. We kregen gewoon een paniek aanval en renden gewoon blindelings een pad in. We waren gewoon bang omdat ja, miss was het wel gwn een kerel van 50 die zit te wachten tot er een meisje zijn kant op komt. Maar nu twijfel ik wel over of we een goede beslissing gemaakt hebben om weg te rennen, want miss had er iemand wel echt hulp nodig.

Wss stelde ik me gewoon aan, maar wat hadden jullie gedaan en wat vinden jullie van onze beslissing?


3 reacties

Reputatie 5
Badge +4

Het is niet de aller beste beslissing die jullie hebben gemaakt, maar ik begrijp jullie wel

Reputatie 2
Badge +1

Onnodige quotes verwijderd

Ik vind het de goede beslissing, wat als er een ziek enge kerel van 69 ofzo daar zat, dan was het echt fout gegaan. Het is juist goed dat je bent weggerend anders was het alleen maar gevaarlijk geweest

Hmm ms was er wel een suïcide plaatsgevonden maar goed ik vond het niet het allerbeste idee. Ik zou hebben gedaan eentje gaat er naar toe de andere blijft en als die na 10 minuten nog niet terug is zoeken en niet gevonden direct 112 bellen

Reageer