wat zou je doen als .......


  • Anonymous
  • 0 reacties

Ik heb gewoon zin een gesperk met mensen en vragen stellen zonder filter.

Ps heb geen iedee hoe dit allemaal werkt.😅


14 reacties

heey! :) 

Hoi, heb je een vraag voor een 15 jarige

 

ik ben niet zo creatief haha! maar heb je hobby’s? en heb je vragen voor mij?

ik ben niet zo creatief haha! maar heb je hobby’s? en heb je vragen voor mij?

Jazeker heb ik hobby's

Vrijwilligerswerk bij kinderen en tennis

Ik heb een vraag aan jou.

Wat is je seksualiteit 

 

 

Wat is je seksualiteit 

damn met de deur in huis vallen hahah

Leuk die hobby's ! Ik ben een meisje en val op jongens (denk ik).. ik ben er nog niet helemaal achter, misschien val ik wel op meisjes.. 

Leuk die hobby's ! Ik ben een meisje en val op jongens (denk ik).. ik ben er nog niet helemaal achter, misschien val ik wel op meisjes.. 

Daar kom je wel acher.

En wat zoek je eigenlijk hier?

Ik zoek niet echt een bepaald iets, ik vind het wel leuk om gezellig te praten met mensen en leuk om mensen te helpen met hun problemen / ideeën, en jij? 

Ik zoek niet echt een bepaald iets, ik vind het wel leuk om gezellig te praten met mensen en leuk om mensen te helpen met hun problemen / ideeën, en jij? 

Ik wil ook gewoon mensen helpen en zelf op ontdenking uit.

leuk! en hoe gaat het? ik snap nog ni helemaal hoe dit werkt, hoe kan je zegmaar reageren op iemand zijn reactie? 

leuk! en hoe gaat het? ik snap nog ni helemaal hoe dit werkt, hoe kan je zegmaar reageren op iemand zijn reactie? 

Met de "

Reputatie 6
Badge +5

Hoi @Justagayboy en @ano.niem.l ,

Jullie kunnen meer informatie vinden over hoe het forum werkt op https://forum.kindertelefoon.nl/over-de-kindertelefoon-54/veelgestelde-vragen-hoe-werkt-het-forum-36130 

Groetjes,

Renske
De Kindertelefoon 

 

 

leuk! en hoe gaat het? ik snap nog ni helemaal hoe dit werkt, hoe kan je zegmaar reageren op iemand zijn reactie? 

Met de "

dankjewell!

Hoi @Justagayboy en @ano.niem.l ,

Jullie kunnen meer informatie vinden over hoe het forum werkt op https://forum.kindertelefoon.nl/over-de-kindertelefoon-54/veelgestelde-vragen-hoe-werkt-het-forum-36130 

Groetjes,

Renske
De Kindertelefoon 

 

 

fijn, bedankt!

Reageer