Vraag

wat zijn jullie hobby's?


Reputatie 2
Badge +3

wat zijn jullie hobby's?

ik hou trouwens van lezen en gamen


38 reacties

@Sanny  Het gaat om persoonlijke informatie. Daar hoort ook bij dat je de zus bent van…. Die naam is dus verwijderd in de reacties.

Inderdaad een goede tip; Lees eerst de Forumregels goed door

Veel plezier op het forum

Ab W

Ik begrijp het, het spijt me ik zal er op letten. Dank u wel.

Sanny xxxxxx

Reputatie 6
Badge +4

@Sanny  Het gaat om persoonlijke informatie. Daar hoort ook bij dat je de zus bent van…. Die naam is dus verwijderd in de reacties.

Inderdaad een goede tip; Lees eerst de Forumregels goed door

Veel plezier op het forum

Ab W

Hihi 

Maakt niks uit hoor 😉

Oh ik zie het sorry sorry ! Verkeerd ingevuld ik heb het verbetert ! Sorry hoor. 

Sanny xxxxx

 

  • quotes verwijderd De Kindertelefoon-

Hallo  ik ben Sanny ik ben het zusje van xxx en ik ben aan het kijken hoe alles hier werkt. Ze gaat er zelf niet meer op maar ik was heel nieuwsgierig geworden en nu ben ik aan het kennis maken. Ik weet alleen niet waar je je zelf kan voorstellen aan iedereen dus doe ik dat hier. Als dat mag. Het ziet er best leuk uit. Ik ga alleen nog wel even de regels verder lezen want ik weet nog niet wat er allemaal mag Ellen zei er niet zo veel over. Ze vond dat ik het zelf mocht bepalen of iets leuk is haha. Maar ik weet wel dat je niets over je privee mag vertellen van achternaam en woonplaats dus dat zal ik niet doen.  Ik zal me kort voorstellen ik ben dus Sanny en ik ben 12 en ik doe aan ponystal en scouting en volleybal. Ik ben heel iets auti maar daar kan ik goed mee omgaan en ik ben wel heel vaak onzeker en zoek ook wel advies over hoe je met mensen om gaat soms. Want ik heb veel moeite met boze mensen en soms ben ik liever bij dieren. En het lijkt me leuk om dan adviesen te krijgen en met jongens en meisjes daarover te uitwisselen. Maar chat mag niet wist ik al dus ik zal me netjes gedragen helpen jullie me een beetje daar mee ?

Heel veel groetjes van Sanny xxxxx

ps ik ga ook even kijken naar allemaal onderwerpen en hoe dit veld werkt met emoji's en zo ;)

Sorry 

Ik wil niet off topic,  maar je bent toch een jongen ???

Ik heb het van je profiel 

 

Luna

Reputatie 7
Badge +17

De “bewerk”button doet niks. ik wou wat veranderen namelijk dat ik “o.a. ook scout ben en de andere hobbys staan boven :) “

Reputatie 7
Badge +17

Hoi Sanny ik ben Julian12 en ben ook scout en je bent hartelijk welkom hier ! Wat leuk dat je er bij bent gekomen. Je mag hier helemaal jezelf zijn en ook over je hobbys praten doe ik ook graag. Ik zou zonder mijn hobbys echt helemaal niks zijn. Hobbys zijn soms nog belangrijker dan school ( oeps slecht voorbeeld haha) althans voor je gevoel en je zelf uiten enzo.  En je hebt gelijk, lees alles goed door en dan kun je mooi  zelf tips krijgen en anderen advies vragen over alles wat je maar wilt.  Liefs ook aan jouw zus en heel veel plezier hier !

Groetjes liefs Julian X

Hallo  ik ben Sanny ik ben het zusje van xxx en ik ben aan het kijken hoe alles hier werkt. Ze gaat er zelf niet meer op maar ik was heel nieuwsgierig geworden en nu ben ik aan het kennis maken. Ik weet alleen niet waar je je zelf kan voorstellen aan iedereen dus doe ik dat hier. Als dat mag. Het ziet er best leuk uit. Ik ga alleen nog wel even de regels verder lezen want ik weet nog niet wat er allemaal mag xxx zei er niet zo veel over. Ze vond dat ik het zelf mocht bepalen of iets leuk is haha. Maar ik weet wel dat je niets over je privee mag vertellen van achternaam en woonplaats dus dat zal ik niet doen.  Ik zal me kort voorstellen ik ben dus Sanny en ik ben 12 en ik doe aan ponystal en scouting en volleybal. Ik ben heel iets auti maar daar kan ik goed mee omgaan en ik ben wel heel vaak onzeker en zoek ook wel advies over hoe je met mensen om gaat soms. Want ik heb veel moeite met boze mensen en soms ben ik liever bij dieren. En het lijkt me leuk om dan adviesen te krijgen en met jongens en meisjes daarover te uitwisselen. Maar chat mag niet wist ik al dus ik zal me netjes gedragen helpen jullie me een beetje daar mee ?

Heel veel groetjes van Sanny xxxxx

ps ik ga ook even kijken naar allemaal onderwerpen en hoe dit veld werkt met emoji's en zo ;)

Toneel

Zwemmen

Gedichten schrijven 

Jullie helpen

Hardlopen 

Lezen

 

Luna

Reputatie 7
Badge +19

Oh ja nog aanvullingen:

  1. Dieren
  2. Natuur
  3. Oppassen
  4. Knuffelen
  5. Dit is meer een verslaving namelijk: @Julian12 
  6. Mijn vrienden
  7. Van oude kleren iets anders maken
  8. Straks (hopelijk) ook scouting
  9. Mijn telefoon
Reputatie 7
Badge +14

En muziek luisteren natuurlijk! En ik hou ook van zingen. :) 

xx Eenmeisje004 

Reputatie 7
Badge +14

@wilhelmavemela gaaf ik zat ook op judo. :) 

xx Eenmeisje004 

Reputatie 7
Badge +17

Dan  kan ik er ook nog wat bij zetten ;) 

ook kat  en hond , en andere dieren, knuffelen, helpen (met de dieren) op de boerderij en het winkeltje , muziek luisteren, mensen op beuren,  zomers zwemmen in het meer. En van alles 🙂 ;)

Groetjes liefs Julian X

Reputatie 7
Badge +19

Hoi mijn hobby's phoe dat zijn er nogal veel ik zet ze allemaal even op een rijtje: 

  1. Theater 
  2. Lezen
  3. Zingen
  4. Verhalen verzinnen
  5. Dansen
  6. Liedjes verzinnen
  7. Dichten
  8. Circus (was)
  9. Judo (was)
  10. Sprinten naar school
  11. Gymen op school
  12. BSO
  13. Liedjes luisteren
  14. Chillen
  15. Liedjes luisteren
  16. Gitaar (proberen te) spelen
  17. Piano (proberen te) spelen
  18. HET FORUM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Reputatie 7
Badge +14

Heyy,

Ik lees, schrijf, rij paard, kickboks, wandel met de hond  in de natuur, fiets, eet, teken, aai mijn kat, help mijn vader op de boerderij en maak mensen graag blij. :) 

xx Eenmeisje004 

Reputatie 7
Badge +17

@wilhelmavemelaen @Eenmeisje004 ( en iedereen natuurlijk ! ) hier kunnen we mooi ideetjes over onze hobbys  vertellen 🙂 want Sankonijn vond dat we in die andere niet van de topic mochten 😉 en ter ere van hem ga ik hier naartoe over hobbys :sunglasses:

Ik had het al gezegd geloof ik maar ik zeil, ben scout, doe karate 2x p.w. en nieuwe hobby is  lange afstanden lopen ;P lekker is dat. En ik probeer de laatste tijd wat te tekenen en schrijven deed ik al.  En ik bloos als hobby :wink:  grapje hoor.

Groetjes liefs Julian X

 

Reputatie 2
Badge +1

Heyy,

leuke vraag :)

mijn hobby’s zijn ; badminton, piano, lezen, boeken schrijven, tekenen,…

 

fijne dag verder 

Heyy Anonieme B!

 

Mijn hobby’s zijn lezen, schrijven en muziek luisteren. Dat zorgt ervoor dat ik rust vind in mijn hoofd. Verder houd ik erg van wandelen door de natuur met mijn camera. Dan maak ik ook veel natuurfoto’s🙂

 

Ik kan me ook erg verdiepen in het weer. Ik vind het interessant om het weer in de gaten te houden (voorspellen!)

 

Groetjes van mij!

Badge

Lezen en dansen, hiphop-improvisatie dansen, ik hou er echt van. Ik sport ook, ga naar de sportschool en op straat naar de rekstokken.

Heey,

Mijn hobby is: zo weinig mogelijk doen in zoveel mogelijk tijd😅

Groetjes,
Simply Me

Reputatie 6
Badge +7

Hoi Anonieme B,

Ik hou heel erg van sporten. Verder bak ik vaak, en dan echt van alles, maar het liefst broodachtige dingen. Ik lees heel veel, en ik hou er van om creatief bezig te zijn. Zo heb ik mijzelf leren haken. Ook een van mijn hobby’s is leren, ik vind het leuk om altijd weer iets nieuw te leren en mijn eigen projectjes te hebben. En ik vind het ook leuk om muzikaal bezig te zijn.

 

Groetjes,

Paardebloem

Reputatie 3
Badge +3

wat zijn jullie hobby's?

ik hou trouwens van lezen en gamen


ik hou van  gamen (Minecraft) en ik hou van me vriendin :P

Reputatie 3
Badge +2

Hey Hoi!

Mijn hobby’s zijn:                          (Don’t judge me: Ik weet dat ik een nerd ben… xD)

-Gamen                                       -Pretparken

-Programmeren                     -Lezen

-Anime

Reputatie 2
Badge +3

ok

Reputatie 1
Badge +1

En nog een toevoeging, ik ga ook naar de gym, dat is echt een aanrader, je voelt je er veel zelfverzekerder door en ontspanner.

Reageer