Vraag

wat voor sport doen jullie

  • 18 June 2021
  • 9 reacties
  • 130 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hoi een vraag wat voor sport doen jullie zelf zit ik op cheerleading en loop ik 4 keer per week tussen de 10 a 20 kilometer hard. 

 

Mijn schema

Maandag cheerleading

Dinsdag ochtend hardlopen

Woensdag ochtend hardlopen en cheerleading training geven

Donderdag cheerleading

Vrijdag cheerleading

Zaterdag ochtend hardlopen

Zondag ochtend hardlopen


9 reacties

ik tennis 3x per week en voetbal 4x per week

Hey, momenteel sport ik niet meer - afgezien van LO - maar ik heb wel een vraag aan jou. :)

Wat doen jullie bij cheerleading? Ik ken het wel van American Football enzo, maar is het echt dat dansen met pompoms? Of is dat een stigma dat erop zit en is het veel meer dan dat?

(Ik kan het ook wel opzoeken, maar ik dacht dat jij het misschien leuk zou vinden om erover te vertellen)

Hey, momenteel sport ik niet meer - afgezien van LO - maar ik heb wel een vraag aan jou. :)

Wat doen jullie bij cheerleading? Ik ken het wel van American Football enzo, maar is het echt dat dansen met pompoms? Of is dat een stigma dat erop zit en is het veel meer dan dat?

(Ik kan het ook wel opzoeken, maar ik dacht dat jij het misschien leuk zou vinden om erover te vertellen)

Nee met pompoms is het niet het  is meer stunts uithalen zoals een pyramide of turn stunts met een groep uitvoeren. 1 keer in de zoveel tijd hebben we een wedstrijd met meer cheerteams uit europa en dan voeren we de stunts uit voor een jury. Het is echt best wel een leuke sport ondanks dat me zusje en ik er anderhalf uur voor In de auto moeten zitten. 

Nee met pompoms is het niet het  is meer stunts uithalen zoals een pyramide of turn stunts met een groep uitvoeren. 1 keer in de zoveel tijd hebben we een wedstrijd met meer cheerteams uit europa en dan voeren we de stunts uit voor een jury.

Ah dat klinkt best wel gaaf!

Reputatie 2
Badge +1

Krav Maga

Nee met pompoms is het niet het  is meer stunts uithalen zoals een pyramide of turn stunts met een groep uitvoeren. 1 keer in de zoveel tijd hebben we een wedstrijd met meer cheerteams uit europa en dan voeren we de stunts uit voor een jury.

Ah dat klinkt best wel gaaf!

We hebben zelf officiële cheerleader pakjes een mini rokje met een soort sport bh

Reputatie 1
Badge

Ik doe 3 - 4 x in de week softbal

Reputatie 3
Badge +2

Hoi een vraag wat voor sport doen jullie zelf zit ik op cheerleading en loop ik 4 keer per week tussen de 10 a 20 kilometer hard. 

 

Mijn schema

Maandag cheerleading

Dinsdag ochtend hardlopen

Woensdag ochtend hardlopen en cheerleading training geven

Donderdag cheerleading

Vrijdag cheerleading

Zaterdag ochtend hardlopen

Zondag ochtend hardlopen

Ja daar heb ik de motivatie dus echt niet voor 😅 ik doe Lo op school en een keer in de week tafeltennis (ik oefen ook best wel vaak met mijn moeder of vader)

​​​​​​​-Onnodige quotes verwijderd-

Ik wel dus ik wil zo graag 1 van de beste cheerleaders uit Nederland worden dus ik train me 10 slagen in de rondte en dan wil ik er misschien ook nog sportschool bij doen om een sixpack te trainen en wat kilootjes aan te komen door buikspieren

Reageer