Vraag

Wat moet ik doen met overgebleven vuurwerk?

  • 4 January 2023
  • 5 reacties
  • 67 Bekeken

Badge

Hallo ik had een vraagje wat moet ik doen met over gebleven vuurwerk van oud en nieuw Ik heb nog best veel over alleen mijn ouders zijn er niet zo'n fan van wat moet ik nu doen help a.u.b


5 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Breng t naar de polititie *politie 

of breng het naar de millieu straat, ( idk wat dat is) 

 

Kijk anders even  Hier….

groetjes 

Mij_Niet_Gezien maar 

Badge

Het is geen illegaal vuurwerk hoor gewoon vuurwerk wat ik met mijn vader heb gekocht bij een vuurwerk winkel bij mij in de buurt is nog 1 pot en een pakketje categorie 1 vuurwerk kan ik dit gewoon bewaren tot volgend jaar?

Reputatie 3
Badge +2

Hoi@Vuurknaller2009 

Wellicht helpt deze tekst van https://www.politie.nl/informatie/mag-ik-vuurwerk-bewaren-tot-volgend-jaar.html met je vraag:

 

Mag ik vuurwerk bewaren tot volgend jaar?

Je mag max 25 kilo goedgekeurd consumentenvuurwerk thuis bewaren op een niet voor het publiek toegankelijke plaats tot volgend jaar. Let op: uiteraard mag je het verboden vuurwerk niet meer opslaan.

Hoeveel vuurwerk mag ik bezitten?

Je mag het hele jaar maximaal 25 kg consumentenvuurwerk op een niet voor het publiek toegankelijke plaats bewaren/opslaan. Uiteraard is het verboden vuurwerk hiervan uitgesloten.

Wat moet ik doen met vuurwerk dat ik nog heb, maar niet meer mag afsteken?

Check dit bij je eigen gemeente. De politie heeft hierin geen rol. Let op: dompel vuurwerk nooit onder in water om het onbruikbaar te maken. Daar wordt het vuurwerk instabiel en onvoorspelbaar van.

 

Veel plezier verder op het forum!

Groetjes Finn,

De Kindertelefoon

Badge

Oke bedankt ik voldoe aan deze eisen ik heb geen illegaal vuurwerk het is ook geen verboden vuurwerk en heb niet meer dan 25 kilo bedankt!

Badge

Heb het net bekeken 

Reageer