Vraag

Wat kan ik het beste doen in tijden van corona?

  • 11 May 2020
  • 7 reacties
  • 83 Bekeken

Reputatie 4
Badge +5

Hoii ik ben er weer!

Ik merk dat ik me steeds meer verveel door corona.

Ik heb nu 2 dagen examen, maar daarna heb ik geen school meer.

Laatst had ik de PLUS supermarkt in de buurt een mailtje gestuurd met de vraag of ik daar kan werken tot de zomervakantie, maar zij reageren niet.

Dus dat wordt tot augustus thuiszitten!

Heeft iemand tips om mijn tijd toch nog door te komen?
Dank jullie wel alvast!
Liefs,

Daniël


7 reacties

hi Daniël,

Ik begrijp je wel. En volgensmij zitten heel veel mensen hier mee. Ik zou zeggen pak een oude hobby op of zoek een nieuwe! Je kan veel meer thuis doen dan je in de eerste instantie denkt. Je zou ook op internet rond kunnen surfen voor andere ideeën. Misschien heb je ooit nog iets willen doen waar je nooit tijd voor had. Dan zou ik dit moment pakken om het te doen! Je zou ook dingen samen met je vrienden kunnen doen wanneer je met hun aan het bellen bent. 

Ik hoop dat dit een beetje helpt. 😅

met vriendelijke groetjes,

Lianne 💫

 

Heyo,

Lianne heeft je al hele goede tips gegeven. Dus daar kan ik niks aan  bijvoegen haha.

Ik wou eigenlijk alleen een reactie plaatsen voor je zomer activiteit.  Je kan ook naar die PLUS toegaan en vragen aan de leidinggevende of ze nog mensen kunnen gebruiken. Het is momenteel best druk in de supermarkten, en misschien hebben ze niet veel tijd om mails door te lezen.

Daarnaast kun je behalve die Plus supermarkt ook bij andere supermarkten kijken. Of andere winkels. Maybe zelf campings.

See ya!

Spookyzx. 

Reputatie 3
Badge +2

Hoi ik verveel me ook wel eens.

wat jij hebt is natuurlijk anders. Maar nu kun je mooi doen wat je altijd al wilde doen toch? Maak een to do lijst en probeer die af te werken.

je kan ook meer gaan opzoeken over een onderwerp wat je interessant vind bijvoorbeeld kinderrechten of sociaalemedia. Schijf dit allemaal op en maak er lekker veel tekeningen bij. Bedenk wat je allemaal wil weten en maak een dagplanning.

Dat doe ik ook en het is superleuk! Ik hoop dat je er wat aan hebt.

groetjes van mij

 

 

Hoi @daantje2003 zoals @Lianne_22_ @Spookyzx en @Luna_loena_xlove al zeiden.

Ik zelf heb hier niet echt last van omdat ik zelf veel werk en ouders niet thuis zijn omdat ze veel werken. Ik heb zelf een klein handeltje in XXL dubbeldooier eieren.  En werk ook online.  En doe ook helpen bouwen van pc's.  En doe soms ook werken bij ouders van vriend in hun loods. Als het laden en lossen van vrachtwagens. Verder doe ik nog wat meer werk maar ga je daar allemaal niet mee vervelen. 

 

Ga inderdaad even kijken bij andere bedrijven. Of kijk op indeed.  Ik ben zelf 15 en werk veel. Ik zit nog op school maar dat is voor mij makkelijk te combineren. Jij hebt nu geen school. Je kan inderdaad ook een nieuwe of oude hobby oppakken. Soms kan sporten ook tijd verdrijven. Anders ga wat game ofzo. Je kan ook als je goed bent met software,  gaan Skinnen van spullen in games.  Doe ik zelf ook soms.

 

Hopelijk helpt dit Groetjes Gebruikerc 

Hoii ik ben er weer!

Ik merk dat ik me steeds meer verveel door corona.

Ik heb nu 2 dagen examen, maar daarna heb ik geen school meer.

Laatst had ik de PLUS supermarkt in de buurt een mailtje gestuurd met de vraag of ik daar kan werken tot de zomervakantie, maar zij reageren niet.

Dus dat wordt tot augustus thuiszitten!

Heeft iemand tips om mijn tijd toch nog door te komen?
Dank jullie wel alvast!
Liefs,

Daniël

Ik bedenk me nu ineens dat ik ook nog wel iets heb voor in de zomervakantie haha. Wij gaan gewoon kamperen in onze tuin of in één van de weilanden die we hebben. Dan zetten we de tent en dergelijke allemaal op. Het klinkt heel vreemd maar trust me… als je op vakantie wil en het camping gevoel wil krijgen is dat altijd nog een optie. 😄 Het is gewoon supergezellig en onder de sterren buiten slapen vind ik nooit vervelend. Maar dat is mijn mening. 😅

groetjes,

Lianne 💫

Reputatie 4
Badge +5

Bedankt voor de reacties. Mijn vader en ik hadden eigenlijk nog een vakantie gepland met zijn vrouw en haar kinderen, maar die gaat ook alweer niet door.

Saai!

 

In je eigen achtertuin kamperen. 

Wij hebben thuis niet een belachelijk grote tuin maar er kunnen wel 2 a 3 tente  staan voor 4a 5 personen.

Reageer